Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
6212
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Otomatik sanzimanlar acisindan en begendiginiz (2. sayfa)
N
3 yıl (1834 mesaj)
Binbaşı

Evet dediğiniz gibi çok mantıklı vites oranı seçiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zeytinkoy
T
3 yıl (4058 mesaj)
Yarbay

Daha once c5 aircross’ta kullanmistim eat8’i 2 sene kadar. Gecen hafta da sifir corsa teslim aldik yine eat8. Daha bir kararli geldi. Sanki yazilim vs. iyilestirilmis. Cok puruzsuz calisiyor. Bu kadar degildi onceden.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zeytinkoy
Y
3 yıl (1366 mesaj)
Binbaşı

Nasıl süper bi sistem arabanın motor gücünün yarısından fazlasını emiyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MaDMaxiBo
F
3 yıl (4316 mesaj)
Yarbay

EAT8 Ulaşilabilirlik açisindan en iyisi bence .



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.