Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
65
Cevap
11197
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Opel Corsa çok yakma sorunu
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

2013 model Opel corsa 1.4 twinport otomatik vites aracım 180tllik benzin ile yaklaşık 320-330 km anca gidiyor.Bu araca sahip olanlar kendi yakıt değerlerini söyleyebilirmi veya bana önerebileceğiniz bir şey varmı ?
Şimdiden çok teşekkürler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omer_Faruk. -- 7 Şubat 2016; 22:43:24 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
10 yıl (601 mesaj)
Yüzbaşı

Sat 1.4 hdi 68 hp bir 208 al 180 ₺ mazot ile 800-900 km yap


Bu mesaja 5 cevap geldi.
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam ben araçta bir sıkıntı olduğınu düşünüyorum. Aynı arabayı kullanan biri yazarsa çok sevineceğim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bekkonetto
M
10 yıl (5349 mesaj)
Yarbay

Biraz fazla. Opel'in 1.4 atmosferik motorunun çok yaktığı ve gitmediği söylenir. Şanzımanı da sanırım tam otomatiğe geçti easytronic'ten. Eğer durum böyleyse normal B segmenti araçlara göre fazla yakacaktır. E bir de kış şartları.

Fakat bu kadar çok yakacağını da sanmıyorum testi yinelemekte fayda var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam test dediğiniz bakımmı ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @msansertekin
U
10 yıl (24181 mesaj)
Yarbay

manuel benzinli arabamla 180 lirayla ortalama 600 km gidiyorum,Allah kurtarsın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Amin hocam aylık yakıt masrafım 230 tlyi buluyor malasef



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ufuk-34JD58
K
10 yıl (48368 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: bekkonetto

Sat 1.4 hdi 68 hp bir 208 al 180 ₺ mazot ile 800-900 km yap

Ben i20 4ile 4 kişi bagaj dolu -7 de geçen hafta 100 liraya 621 km yaptım çok yakmış hali oda mazot ucuz almadım puan var diye Bursa'dan çoruma. Gittim
Sen sat 208 i i20 @l



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
10 yıl (5349 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

Hocam test dediğiniz bakımmı ?

Kaç liraya kaç km gittiğinin yeniden ölçümünü kastetmiştim ancak bakım yapmak da faydalıdır. Ufak faydalar sağlar ekonomide. Filtreler aşırı kötü durumda değilse çok etkilemez ancak yağ etkiler. Yağ motorun kalbidir. Bir de mutlaka lastik hava basınçlarınızı kontrol edin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 7 Şubat 2016; 23:01:46 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Bide benim arabaya bak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: msansertekin

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

Hocam test dediğiniz bakımmı ?

Kaç liraya kaç km gittiğinin yeniden ölçümünü kastetmiştim ancak bakım yapmak da faydalıdır. Ufak faydalar sağlar ekonomide. Filtreler aşırı kötü durumda değilse çok etkilemez ancak yağ etkiler. Yağ motorun kalbidir. Bir de mutlaka lastik hava basınçlarınızı kontrol edin.

Hocam değerlerim arabayı aldığımdan beri böyle yaklaşık 5 kere falan depoyu fulledim 52-55 kuruş gördü hep



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl (1094 mesaj)
Yüzbaşı

Aracinizin yakit degerleri normal. Klasik bir yakan ama gitmeyen opel motoru. Care lpg ya da araci satip daha ekonomik benzinli veya dizel blr araca yonelmek.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl (48368 mesaj)
Yarbay

Yakıt ⛽ cimrisi diye ilan açın satın bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Omer_Faruk.
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ALFAXQ

Aracinizin yakit degerleri normal. Klasik bir yakan ama gitmeyen opel motoru. Care lpg ya da araci satip daha ekonomik benzinli veya dizel blr araca yonelmek.

Hocam arabayı yazın değiştirmeyi düşünüyorum. Ancak yaza kadar böyle giderse ne yaparım bilmiyorumDeğerler normal demişsiniz sizde mi corsa kullanıyorsunuz ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
10 yıl (6079 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.


quote:

Orijinalden alıntı: msansertekin

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

Hocam test dediğiniz bakımmı ?

Kaç liraya kaç km gittiğinin yeniden ölçümünü kastetmiştim ancak bakım yapmak da faydalıdır. Ufak faydalar sağlar ekonomide. Filtreler aşırı kötü durumda değilse çok etkilemez ancak yağ etkiler. Yağ motorun kalbidir. Bir de mutlaka lastik hava basınçlarınızı kontrol edin.

Hocam değerlerim arabayı aldığımdan beri böyle yaklaşık 5 kere falan depoyu fulledim 52-55 kuruş gördü hep

1.6 astra insignia yakmıyor o kadar yol bilgisayarı kaç litre gösteriyor sizin 12-13 olması lazım şu şartlarda en az.bence gidin bi servise gösterin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sound_of_silence!

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.


quote:

Orijinalden alıntı: msansertekin

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

Hocam test dediğiniz bakımmı ?

Kaç liraya kaç km gittiğinin yeniden ölçümünü kastetmiştim ancak bakım yapmak da faydalıdır. Ufak faydalar sağlar ekonomide. Filtreler aşırı kötü durumda değilse çok etkilemez ancak yağ etkiler. Yağ motorun kalbidir. Bir de mutlaka lastik hava basınçlarınızı kontrol edin.

Hocam değerlerim arabayı aldığımdan beri böyle yaklaşık 5 kere falan depoyu fulledim 52-55 kuruş gördü hep

1.6 astra insignia yakmıyor o kadar yol bilgisayarı kaç litre gösteriyor sizin 12-13 olması lazım şu şartlarda en az.bence gidin bi servise gösterin

11.3 gösteriyor hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl (6079 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.


quote:

Orijinalden alıntı: sound_of_silence!

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.


quote:

Orijinalden alıntı: msansertekin

quote:

Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

Hocam test dediğiniz bakımmı ?

Kaç liraya kaç km gittiğinin yeniden ölçümünü kastetmiştim ancak bakım yapmak da faydalıdır. Ufak faydalar sağlar ekonomide. Filtreler aşırı kötü durumda değilse çok etkilemez ancak yağ etkiler. Yağ motorun kalbidir. Bir de mutlaka lastik hava basınçlarınızı kontrol edin.

Hocam değerlerim arabayı aldığımdan beri böyle yaklaşık 5 kere falan depoyu fulledim 52-55 kuruş gördü hep

1.6 astra insignia yakmıyor o kadar yol bilgisayarı kaç litre gösteriyor sizin 12-13 olması lazım şu şartlarda en az.bence gidin bi servise gösterin

11.3 gösteriyor hocam

ortalama hızınız kaç biliyormusunuz yol bilgisayarındaki? nasıl bi kullanımız var çok kısa mesafe ve aşırı yogun trafikse belki diyeceğim ama 11.3litre genede fazla


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
10 yıl (13472 mesaj)
Yarbay

O sanzımanla almak baştan hata...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
10 yıl (12853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam ortalama olarak bişi diyemeyeceğim fakat gittiğim yerler yakın yerler. En çok gittiğim yer okulum gidiş dönüş 14km



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sound_of_silence!
B
10 yıl (5573 mesaj)
Yarbay

1.2 corsa 10 litre yakıyor nerdeyse. Bu motor şaşırtmadı beni. Zaten 1100 kg araba atmosferik 1.4 motor soğuk hava kısa mesafe anormal değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.