Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir
2209
Cevap
26
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: OnePlus 5T [ANA KONU] (111. sayfa)

C CengizGurkan
2 ay (1502 mesaj)
12-256 aldım, 9 Pro aldım aynen. Uzun süreli kullanıcağım sebebiyle en iyisini almak istedim. Op5t'de(6-64gb)) şu süreçte eksiğini hissettiğim depolama-kamera eksiğini gidermiş oldum. 8 liraya Avrupa modeli aldım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengizGurkan -- 20 Eylül 2021; 20:18:27 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Schrodingers cat

A aperion_n
2 ay (147 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: CengizGurkan

12-256 aldım, 9 Pro aldım aynen. Uzun süreli kullanıcağım sebebiyle en iyisini almak istedim. Op5t'de(6-64gb)) şu süreçte eksiğini hissettiğim depolama-kamera eksiğini gidermiş oldum. 8 liraya Avrupa modeli aldım.
Hocam, Avrupa modeli derken paralel ithalat mi demek istedin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Schrodingers cat
2 ay (31 mesaj)
Güzel seçim hocam 1100 dolarlık telefon. Türkiye vergili fiyatı 15k. Hayırlı olsun.

Batarya ve ön kamera çok eleştrilmiş. Memnun musunuz o konularda?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CengizGurkan

C CengizGurkan
2 ay (1502 mesaj)
Le2123 kodlu cihaz Avrupa modeli oluyor ondan aldım hocam. Genelde Le2120 Çin modeli satılıyor.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aperion_n

C CengizGurkan
2 ay (1502 mesaj)
Şimdi elimizde ferrari var ve sonuna kadar gaza basınca tabi erken bitebiliyor ama ben genel olarak 5-6 saat alıyorum. Yarım saatte de şarj oluyor daha ne? Ön kamera kötü evet ama gcam ile yine kullanılabiliyor.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Schrodingers cat

S Schrodingers cat
2 ay (31 mesaj)
Ön kamera kötü? Bu kadar yerden yere vurulması ilginç geldi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schrodingers cat -- 27 Eylül 2021; 22:24:20 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CengizGurkan
2 ay (1502 mesaj)
5tden daha iyi ortalama bir ön kamera ama selefilerine göre onlardan iyi değil.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Schrodingers cat

M mormic
2 ay (726 mesaj)
Arkadaşlar batarya değişiminden bu yana uzun bir süre geçti, her konuda deneyimlemiş oldum. Ben çok bir fark göremedim pozitif yönde. Yani dışarıdan kalitesi bilinen bir batarya getirebilirseniz bir de öyle denemek lazım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S skom
dün (949 mesaj)
Arkadaşlar bu ROMu tavsiye ederim, hiç sıkıntısı yok, pil süresi, hızı, özelleştirilebilirliği süper seviyede.

https://forum.xda-developers.com/t/rom-12-0-derpfest-for-oneplus-5-t-official-2021-11-21.3978357/page-227



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S skom
dün (949 mesaj)
Benim orijinal kablo cortlamak üzere, hızlı şarj destekleyen orijinal kablo nereden bulunur?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.