Teknoloji Haberleri
DH
forum
mini
Uygulama ile
aç
Uygulama ile Aç
Giriş
Kayıt
DH Anasayfa
İndirim Kodu
Ara
Popüler
Foruma Git
Hakkımızda
Destek
Mobil Sürüm
Standart Site Görünümü
Bu Konuda
Tüm Forumlar
Mobil Cihazlar
Cep Telefonları
Nokia
Bu Konuda
Bağlan:
Facebook
Google+
Twitter
Aşağı Git
Tüm Forumlar
Mobil Cihazlar
Cep Telefonları
Nokia
S40 ve Java
Symbian
Diğer Konular ve Modeller
Nokia N86 mı X6 mı??
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
682
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1. sayfa
Nokia N86 mı X6 mı??
Cevap Yaz
Konuya Özel
Linkli Mesajlar
Seçkin Yorumlar
M
mawoix
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
17 yıl
(7600 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi
arkadaşlar sizce hangisi daha iyi?? ikisinden birini alıcam inş.. bu arada X6 ne zaman çıkıcak bilen var mı??
O
orhan6894
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
17 yıl
(3457 mesaj)
Yarbay
Arkadaşlar bunu bende merak ediyorum fikirleriinizi paylaşırsanız sevinirim.
Bu mesaja
1 cevap
geldi.
Cevapları Gizle
U
udede
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
17 yıl
(2372 mesaj)
Binbaşı
ben x6 alırdım görünüş olarak hemde yeni teknoloji kullanıyor..
ama biraz daha bekleyip n900 almayı düşünüyorum..
seninde acil ihtiyacın yoksa bekle derim hemde para biriktirirsin..
Bu mesaja
1 cevap
geldi.
Cevapları Gizle
M
mawoix
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
17 yıl
(7600 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi
N900 çok pahalı olur yaw.. en az 1.700 olarak bekleniyor.. benden o kadar para çıkmaz bi telefon için..
Bu mesaja
1 cevap
geldi.
Cevapları Gizle
S
sabfil
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
17 yıl
(286 mesaj)
Yüzbaşı
X6 nın ne olacağı,yani sorunu falan olup olmayacağı ve fiyatı vs. belli değil.
ben de o yüzden N86 aldım zaten.
Bu mesaja
1 cevap
geldi.
Cevapları Gizle
M
mawoix
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
17 yıl
(7600 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi
X6nın tipi dokunmatik olması arayüzünün yeni olması fln çok hoşuma gidiyor.. bir an önce çıkarsa alıcam.. yoksa X6 2010 a kalıcaksa mecburen N86
Cevap Yaz
1. sayfa
Tüm Forumlar
Mobil Cihazlar
Cep Telefonları
Nokia
S40 ve Java
Symbian
Diğer Konular ve Modeller
Nokia N86 mı X6 mı??
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
App Store'dan
İndirin
Google Play'den
İndirin
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
Hizmet kalitesi için çerezleri kullanabiliriz, DH'yi kullanırken depoladığımız çerezlerle ilgili
veri politikamıza
gözatın.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
ama biraz daha bekleyip n900 almayı düşünüyorum..
seninde acil ihtiyacın yoksa bekle derim hemde para biriktirirsin..
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
ben de o yüzden N86 aldım zaten.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle