Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
682
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nokia N86 mı X6 mı??
M
17 yıl (7600 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

arkadaşlar sizce hangisi daha iyi?? ikisinden birini alıcam inş.. bu arada X6 ne zaman çıkıcak bilen var mı??



O
17 yıl (3457 mesaj)
Yarbay

Arkadaşlar bunu bende merak ediyorum fikirleriinizi paylaşırsanız sevinirim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
17 yıl (2372 mesaj)
Binbaşı

ben x6 alırdım görünüş olarak hemde yeni teknoloji kullanıyor..

ama biraz daha bekleyip n900 almayı düşünüyorum..

seninde acil ihtiyacın yoksa bekle derim hemde para biriktirirsin..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl (7600 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

N900 çok pahalı olur yaw.. en az 1.700 olarak bekleniyor.. benden o kadar para çıkmaz bi telefon için..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (286 mesaj)
Yüzbaşı

X6 nın ne olacağı,yani sorunu falan olup olmayacağı ve fiyatı vs. belli değil.
ben de o yüzden N86 aldım zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl (7600 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

X6nın tipi dokunmatik olması arayüzünün yeni olması fln çok hoşuma gidiyor.. bir an önce çıkarsa alıcam.. yoksa X6 2010 a kalıcaksa mecburen N86



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.