| bana göre beş para etmez bi antivirüs hiç bir şey bulamıyor. pc yi fazla kasmadığı için sevilir durumda sadece.en iyi antivirüs insanın kendisidir.biraz bilgi. biraz tecrübe. kullanmamanızı tavsiye ederim |
| yaklaşık 2senedir nod32 kullanıyorum daha hiç virüs bulmadı kaspersky güzel avira da iyi bence:) |
güvenlik konusunda fanatizm olmaz. o an en iyisi hangisiyse onu kullanırım. örnek son 8 ay kullandığım kaspersky, sistemde müdahele etmesem spy lar troj lar cirit atacak. kaspewsky i çok seviyorum fakat çok yetersiz şu an. avira şu an çok harika |
| nod32 harika pc yide hiç kasmıyor |
| En iyisi evet ,hiç uğraştırmıyor,özellikle trojanları hiç uğraştırmadan kabul ediyor.Sanal pc de yaptığım küçük bir 6000 virüslük meşhur testte masaüstüne indirdiğim rarı tarıyor virüsleri buluyor. hesapta siliyor,tekrar taramada aynı virüsler ,denememi nod 32 eset 3.0 la yaptım,en yüksek ayarlarda.avast bıle 200 tanesını sılebıldı.Yanlız şu varki hakkını yemeyelım sezgısel gucu ıyı .ındırme yaparken acık tuttugumda nod32 yi rarın indırılmesını engelledi.Kısaca sezgısel gucu mukemmel ama pc ye girmiş virüslere karşı tamamen etkisiz,şu an KİS 9 deniyorum baYAGI ENTERESAN. |
Kaspersky gibisi yok ama en iyi antivirus kendindir regediti kullanmayi bilendir ama herkesin harci degildir o is. |
| Kaspersky en iyi ama düşük özellikli Pcde kullanılmaz.Avast son yıllarda gerçekten olumlu işler yapmaya başladı,şahsen kullanmıyorum ama sanal pcde yaptığım çalışmalarda bana güven vermeye başladı,yakında zirveye çıkarsa şaşmayalım. |
| İnternetin karanlık sieteleriyle işi olmayanlar için NOD32 bence yeterlidir. |
Tabiki'de nod32 bir abi firmanın bilmem kaç bin dolarlık bilgilerini nod32 ile kurtarmıştı ve hatrı sayılır miktarda para almıştı |
nod 32 sildi abim kötü diye kaspersky kurdu hata mı yaptım acaba |
| kaspersky eski şaşalı günlerinden çok uzak. geçmişteki başarısından tüketiyor.şu an nod32 kesinlikle kaspersky den daha iyidir. tabi crackleyerek kullanmayın. sistem yönetimini başkaları devralır karışmam:D |
|
başlıktaki sorumsu cümleye cevap: yoooo kim söyledi iyi olduğunu. |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle