Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
52
Cevap
1913
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (3. sayfa)
M
18 yıl (1459 mesaj)
Yüzbaşı

Bence bu kişiye göre değişecek göreceli birşey değil 200 bg olan bi arabayla 150 bg olanın hangisinin daha iyi olduğu göreceli olamaz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2914 mesaj)
Yarbay

bana göre beş para etmez bi antivirüs hiç bir şey bulamıyor. pc yi fazla kasmadığı için sevilir durumda sadece.en iyi antivirüs insanın kendisidir.biraz bilgi. biraz tecrübe. kullanmamanızı tavsiye ederim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (6 mesaj)
Er

yaklaşık 2senedir nod32 kullanıyorum daha hiç virüs bulmadı kaspersky güzel avira da iyi bence:)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
18 yıl (656 mesaj)
Yüzbaşı

güvenlik konusunda fanatizm olmaz. o an en iyisi hangisiyse onu kullanırım. örnek son 8 ay kullandığım kaspersky, sistemde müdahele etmesem spy lar troj lar cirit atacak. kaspewsky i çok seviyorum fakat çok yetersiz şu an. avira şu an çok harika


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (12102 mesaj)
Binbaşı

nod32 harika pc yide hiç kasmıyor



H
18 yıl (8 mesaj)
Er

En iyisi evet ,hiç uğraştırmıyor,özellikle trojanları hiç uğraştırmadan kabul ediyor.Sanal pc de yaptığım küçük bir 6000 virüslük meşhur testte masaüstüne indirdiğim rarı tarıyor virüsleri buluyor. hesapta siliyor,tekrar taramada aynı virüsler ,denememi nod 32 eset 3.0 la yaptım,en yüksek ayarlarda.avast bıle 200 tanesını sılebıldı.Yanlız şu varki hakkını yemeyelım sezgısel gucu ıyı .ındırme yaparken acık tuttugumda nod32 yi rarın indırılmesını engelledi.Kısaca sezgısel gucu mukemmel ama pc ye girmiş virüslere karşı tamamen etkisiz,şu an KİS 9 deniyorum baYAGI ENTERESAN.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
18 yıl (455 mesaj)
Teğmen

Kaspersky gibisi yok ama en iyi antivirus kendindir regediti kullanmayi bilendir ama herkesin harci degildir o is.



H
18 yıl (8 mesaj)
Er

Kaspersky en iyi ama düşük özellikli Pcde kullanılmaz.Avast son yıllarda gerçekten olumlu işler yapmaya başladı,şahsen kullanmıyorum ama sanal pcde yaptığım çalışmalarda bana güven vermeye başladı,yakında zirveye çıkarsa şaşmayalım.



H
18 yıl (8 mesaj)
Er

İnternetin karanlık sieteleriyle işi olmayanlar için NOD32 bence yeterlidir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
5
18 yıl (4312 mesaj)
Binbaşı

Tabiki'de nod32 bir abi firmanın bilmem kaç bin dolarlık bilgilerini nod32 ile kurtarmıştı ve hatrı sayılır miktarda para almıştı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
18 yıl (2914 mesaj)
Binbaşı

nod 32 sildi abim kötü diye kaspersky kurdu hata mı yaptım acaba


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
18 yıl (656 mesaj)
Yüzbaşı

kaspersky eski şaşalı günlerinden çok uzak. geçmişteki başarısından tüketiyor.şu an nod32 kesinlikle kaspersky den daha iyidir. tabi crackleyerek kullanmayın. sistem yönetimini başkaları devralır karışmam:D


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (51773 mesaj)
Yarbay

başlıktaki sorumsu cümleye cevap:
yoooo kim söyledi iyi olduğunu.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.