Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
0
Cevap
105
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nintendo eden emülatör ünde mario odyssey sorunu
O
4 ay (12 mesaj)
Er
Konu Sahibi

merhabalar infinix note 50 pro plus 5g telefonumda eden emulator ile mario oddysay oynamaya çalışı yorum 2. boss u yenip kolyesini alinca giren animasyonda oyun çokuyor hem emulator deyiştirdim hemde oyunun iso dosyasini grafik ayralari ni da deyiştirdim bazi emulatorler hiç acmadi bazilarida ayni yerde çoktu interdette araştirdim ama sorunun cozumunu bulamadim yardimci olursaniz sevinirim < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.