Senua's Saga: Hellblade 2 geliştiricisi Ninja Theory, çeşitli açıklamalarda bulundu ve hayranların daha çok kısa ve hikaye odaklı oyunlardan keyif aldığını belirtti. Microsoft'un sahibi olduğu stüdyo geçtiğimiz günlerde Hellblade 2'nin Xbox Series X/S ve PC için 21 Mayıs'ta yayınlanacağını duyurdu.
Ninja Theory devam oyunuyla hayranları memnun etmek istiyor
Ninja Theory stüdyo başkanı Dom Matthews, IGN ile yaptığı bir röportajda birtakım söylemlerde bulundu ve şunları aktardı: "Her zaman yaptığımız şey hikaye anlatımı ile oyun uzunluğunu dengede tutmak. Oyunun kısa olması aslında olumsuz bir durum değil. Burada önemli olan hikayenin anlatım şekli ve boyutu. Bir oyuna 50 veya 100 saatten fazla bir zaman ayırmak benim için olumsuz bir durum. Ben oyunların kısa olmasından yanayım."
Senua's Saga: Hellblade serisinin ilk oyunu kısa hikaye anlatımıyla ve oynanış içeriğiyle beraber bizlere sunuldu. Serinin devam oyunu ise aynı tarzı benimseyerek hikaye odaklı bir oyun deneyimini sunmayı hedefliyor.
Öte yandan Ninja Theory'nin kurucu ortağı ve baş yaratıcı yönetmeni olarak görev yapan Tameem Antoniades'in stüdyodan ayrıldığını doğruladı.
Senelerdir kısa ve öz olmayı beceremediği için mi çıkamadı bir türlü.Tüm geliştiricilerin emeklerine saygım sonsuz ama şu laga luga işini bir kenara bıraksalar..
ilk oyun bütçesine göre çok iyiydi. bu yapım da öyle olacak gibi. Birçok önemli basın gerçek nextgen sinematik deneyim diye adlandırmış. Bazı oyunlar açık dünyası, oynanışı ve yapısı gereği uzun soluklu olmaya müsait ama ubi formülüyle cılkı çıkan kopyala yapıştır 50+ saat boş oyunlar yerine deneyimi baştan aşağı yağ gibi akan, sürükleyici oyunların hastasıyım.
Herkese hitap etmeyebilir ama büyük beklenti ve heyecanla bekliyorum. ayrıca bugünkü ekonomik kosullarda Gamepass Day One olması da bambaşka lezzetli kılıyor bekleyişi.
İlk oyun PS4 tarafına özel çıkmıştı sonra Microsoft satın aldı şirketi (Ninja Theory) Microsoft un satın aldığı şirketlerden biri bakalım satın alma sonrası yatmışlarmı göreceğiz ilk oyunun üzerinde olması gerekli (ilk oyun meta ortalaması 85 puan)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamer-x -- 5 Nisan 2024; 14:21:42 >
Bu oyunun kisa yada baska birsey olmasinin tek sebebi var oda Microsoft, yapimci firma bilmiyormu uzun oyun yapmayi ? Sirket, oyunu kisi tutup bitirin dediyse yapicaklari birsey yok
Şu stüdyoyu sony alsaydı level atlarlardı microsoft aldı ve görüyorsunuz kaç yıldır hellblade ile alakalı elle tutulur bir şey göremedik yazık oldu stüdyoya. Sony alsaydı ve hellblade gow evreninde deseydi oyun sadece bu sözle xbox ve pcde satacağının 10 kat fazlası satardı
Doğru diyor. Açık dünya açık dünya diye diye sektörü öldürdü bi kesim. Oyun çıkmıyor artık. Sanki ilahi mesaj gelmiş gibi her oyun açık dünya çıkıyor. 70 saat oyun mu olur?
Bak uncharted last of us lara. Eskiden oyunlar yüz saat sürdüğü için mi milletin aklında yer ediyordu sanki.
Az ve öz iki kilit kavram.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lextor -- 6 Nisan 2024; 16:50:52 >
Evet ? yeterince öz bir oyundu
Herkese hitap etmeyebilir ama büyük beklenti ve heyecanla bekliyorum. ayrıca bugünkü ekonomik kosullarda Gamepass Day One olması da bambaşka lezzetli kılıyor bekleyişi.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamer-x -- 5 Nisan 2024; 14:21:42 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jer Aders -- 5 Nisan 2024; 18:47:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Bak uncharted last of us lara. Eskiden oyunlar yüz saat sürdüğü için mi milletin aklında yer ediyordu sanki.
Az ve öz iki kilit kavram.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lextor -- 6 Nisan 2024; 16:50:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @BSC Misafiri