Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
773
Tıklama
0
Öne Çıkarma
NFS-Shift ---dirt 2

M Malmsteen1 Konu Sahibi
13 yıl (519 mesaj)
Arkadaşlar slm 2 oyundan birini alacağım sizce hangisi daha güzel sadece grafik olarak değil oyun zevki ve uzun soluklu olması ve en önemlisi oynanabilirlik açısından....




S ShinQda
13 yıl (11991 mesaj)
Grafik olarak 2 oyunda tam not aldılar, dirt2 yi oynayanlar nfs ye geçince biraz dirt2 yi arar olmuşlar ama doğrudan nfs oynayanlar için böyle 1 problem olmamış , xbox360 konusundan gözlemledim. Herhalde hangisini alırsak alalım pişman olmayacağız. Bende nfs nin gelmesini bekliyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A arda371371
13 yıl (94 mesaj)
ben NFS alıcam
1-) motostorm pacific rift var o yuzden DIRT e ihtiyacım yok
2-) asfalt oyunu NFS daha guzel gelebilir. Kumda yarışmaktna bıktım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Atatürk_1881
13 yıl (4692 mesaj)
Bence her 2 oyunuda oynamalısın.Dirt2 güzel oyun bence ilk Dirt2yi oynıyıp sonra Nfs:Shiftle takas etmelisin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GöKHaN 35
13 yıl (13044 mesaj)

M Malmsteen1 Konu Sahibi
13 yıl (519 mesaj)
yorumlar için teşekkürler:) dirt2 demoyu indirdim grafik güzel fakat araba kontrolu çok zor firene basınca araba çok kayıyor bir türlü beceremedim...nfs sanırım biraz daha kolay bir oyundur sonunçta ben biraz arcade tarzı arıyorum...oynayan arkadaşlar bu açıdan da yorum yaparsa sevinirim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Firenze
13 yıl (5806 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Malmsteen1

yorumlar için teşekkürler:) dirt2 demoyu indirdim grafik güzel fakat araba kontrolu çok zor firene basınca araba çok kayıyor bir türlü beceremedim...nfs sanırım biraz daha kolay bir oyundur sonunçta ben biraz arcade tarzı arıyorum...oynayan arkadaşlar bu açıdan da yorum yaparsa sevinirim


Aynen ben de beceremiyorum simulasyon oyunlarını, en iyisi ikisinin ortası.Shift'de bu ayarlanabiliyor.




İ iSafari
13 yıl (5757 mesaj)
1-)motorstorm off road, dirt2 rally:))
2-)dirt2 ve nfs aynı notları aldı gibi...format olarak ikiside pist
3-)dirt2, nfs, motorstorm aynı format ama tamamen farklı tarz oyunlar..

bana kızmadın dimi

quote:

Orijinalden alıntı: arda371371

ben NFS alıcam
1-) motostorm pacific rift var o yuzden DIRT e ihtiyacım yok
2-) asfalt oyunu NFS daha guzel gelebilir. Kumda yarışmaktna bıktım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U U_şen
13 yıl (11506 mesaj)
Bende dirt2 diyorum



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.