Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
811
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Netgear Modem Router Gigabit Port ve Draft N300

M mngb Konu Sahibi
9 yıl (831 mesaj)
@ Arkadaşlar,

Gigabit portları olan bir modem almak üzereyken DRAGTEK 2750N tanıdığım bir pc shop ta Netgear DNG 3500 Modemi gördüm ....

DRAGTEK 605 TL

NETGEAR 180 TL

Bu marka hakkında fazla bilgi sahibi değilim, sizce bu ürün alınabilir mi....Ürün sıfır 2 yıl garantili kdv dahil 180 TL....Albim getiriyormuş ülkemize....

Ürün linki....

http://store.netgear.com/store/netgear/en_US/pd/ThemeID.17545600/productID.213546800/categoryId.43976600



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
Netgear amerika ve avrupada fazlasıyla bilindik ve sağlam bi marka.Network konusunda kendisini kanıtlamış.Dgn 3500 türkiyede satılıyormu emin değilim ama ben kendime dgn 2200 modelini yakın bir zamanda alıcam.(satan varsa link paylaşırsan sevinirim.)Albim aynı zamanda aztech ürünlerinide getiriyor.Netgear modem bizde kullanan çok olmadığı için buradan bilgi alman biraz zor bence amazon newegg gibi sitelerdeki feedback lere göz at.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mngb Konu Sahibi
9 yıl (831 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk_tr_31

Netgear amerika ve avrupada fazlasıyla bilindik ve sağlam bi marka.Network konusunda kendisini kanıtlamış.Dgn 3500 türkiyede satılıyormu emin değilim ama ben kendime dgn 2200 modelini yakın bir zamanda alıcam.(satan varsa link paylaşırsan sevinirim.)Albim aynı zamanda aztech ürünlerinide getiriyor.Netgear modem bizde kullanan çok olmadığı için buradan bilgi alman biraz zor bence amazon newegg gibi sitelerdeki feedback lere göz at.

Cevap için teşekkürler....

Albim de var sanırım, benim bulduğum yerde 1 adet var...Ankara da....

Dahili antenleri olduğu için kablosuz performansı nasıl olur onu bilmiyorum.....Youtube da bu ürün için hiç paylaşım yok o bile garip....

Biraz bilgi sahibi olup almak istiyorum , kurulumu biraz sıkıntılı imiş ....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
Kurulumu ingilizce anlamayan için sıkıntılı olabilir ama fazla dert olmaz.Ne kadar zor olabilirki belli başlı kelimeler vardır ve her modemde de aynıdır.Antenleri dahili olmasına karşın çekim gücü fazlasıyla iyi,tatminkarmış(diğer modelleri için söylenen bu) He garantiyi heba edip kasasına delik açıp kablo içe anten kendinde takabilirsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S S
9 yıl (4887 mesaj)
Draytek'e fazla fazla 605 lira vereceğine, Netgear'a verdiğin paranın 70-80 lira fazlasını ver Linksys WAG320N al, çift bantlı 300Mbps bir modem, kalitesinden bahsetmiyorum zaten Cisco'dan ötesini tanımam.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S -- 29 Kasım 2012; 12:08:28 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: S

Dragtek'e fazla fazla 605 lira vereceğine, Netgear'a verdiğin paranın 70-80 lira fazlasını ver Linksys WAG320N al, çift bantlı 300Mbps bir modem, kalitesinden bahsetmiyorum zaten Cisco'dan ötesini tanımam.

Sende en problemli seriyi önermişsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mngb Konu Sahibi
9 yıl (831 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: S

Dragtek'e fazla fazla 605 lira vereceğine, Netgear'a verdiğin paranın 70-80 lira fazlasını ver Linksys WAG320N al, çift bantlı 300Mbps bir modem, kalitesinden bahsetmiyorum zaten Cisco'dan ötesini tanımam.

@ S ,

Cisco evet kaliteli fakat ülkemizdeki modellerinde stabilite ve WIFI bağlantılarında hep sıkıntı var...

WAG320N ve X3000 modelini çevremdeki arkadaşlarım kullanıyor pek te memnun değiller...

Draytek Vigor 2750N evet pahalı hemde çok pahalı bizim piyasaya göre, ithalatçısı yakında fiyatlarında indirime gidecekmiş zaten...Son kullanıcı satışı pek yok,
Büyük kurumlara ve resmi dairelere iteliyorlar bu markayı...

Netgear için sıkıntı; ülkemizde bilinen bir marka olmaması ve ithlatçısı olan ALBİM'in piyasaya marka için asılmaması aslında...Amerika ve Avrupada bilenen bir marka...

@ selcuk_tr_31 ,

Ben sıkı bir pazarlıkla DNG3500 ü almaya çalışacağım...Kurulumunuda yaparız herhalde, kullanıcı kılavuzunu indirdip biraz inceledim çok ta zor olmasa gerek....




S S
9 yıl (4887 mesaj)
@selcuk_tr_31
@mngb

Ben kendi şirketimizde kullandığım bir modemi önerdim ve şuana kadar en ufak bir problem yaşamadım, Draytek ile kıyaslama yapmadım zaten ben onu da kullandım daha önce fakat, 605 lira vermeye gerek olmadığını söyledim, tabii alıp almamak size kalmış.




B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
Dgn 3500 bulabilsem kendime de alıcam ama yok mecburen dgn 2200 e kaldım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mngb Konu Sahibi
9 yıl (831 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk_tr_31

Dgn 3500 bulabilsem kendime de alıcam ama yok mecburen dgn 2200 e kaldım.

@ selcuk_tr_31 ,

Ben almaktan vazgeçtim....Ankara da var 1 Adet....

Bir arkadaşım Tp Link TD-W8970 den bahsetti onu takip edeceğim acelem yok...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mngb


quote:

Orijinalden alıntı: selcuk_tr_31

Dgn 3500 bulabilsem kendime de alıcam ama yok mecburen dgn 2200 e kaldım.

@ selcuk_tr_31 ,

Ben almaktan vazgeçtim....Ankara da var 1 Adet....

Bir arkadaşım Tp Link TD-W8970 den bahsetti onu takip edeceğim acelem yok...





İnternetten alabilme imkanım var mı?

Tp link de Şekli yakışıklıymış o 3 antenle radyasyon manyağı oluruz




B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
Modemi aldım elime geçti 1 saat önce , adamlar içine ethernet kablosu ,telefon kablosu ve ve olduğunu anlamadım 2 tane bağlantı şekli koymuşlar (biri amerikan telefonu için splitter diğeride elektrik prizinden net almak için herhalde) Tüm bunları Netgear koymuş bari bizimkiler uyduruktanda olsa bi splitter koysalarmış Kurulumunu vs. testini yarın yapıcam kullandığım belkin modem ile karşılaştırmasını yaparım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mngb Konu Sahibi
9 yıl (831 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk_tr_31

Modemi aldım elime geçti 1 saat önce , adamlar içine ethernet kablosu ,telefon kablosu ve ve olduğunu anlamadım 2 tane bağlantı şekli koymuşlar (biri amerikan telefonu için splitter diğeride elektrik prizinden net almak için herhalde) Tüm bunları Netgear koymuş bari bizimkiler uyduruktanda olsa bi splitter koysalarmış Kurulumunu vs. testini yarın yapıcam kullandığım belkin modem ile karşılaştırmasını yaparım.

@ selcuk_tr_31,

Hayırlı olsun...Güle güle kullan...Modem hakkında Paylaşım bekliyorum, (WIFI) çekim gücü hakkında özellikle... henüz modem almadım beklemedeyim...




B Beyaz_Peynir
9 yıl (3507 mesaj)
4-5 gündür kullanıyorum kullandığım kadarı ile olan görüşlerimi paylaşayım.

İlk başta alırken türkçe arayüz olmaması sizi korkutmasın çünkü kurulumu oldukça basit. Kurulum için modemin arayüzüne girdiğinizde soldaki seçeneklerden Setup seçtiğinizde karşınıza çıkan ilk soru İnternet bağlantısı için giriş yapmanız gerekiyor mu? Gibisinden bir soru çıkıyor evet dediğinizde seçenekler açılıyor ve kullanıcı adınızı, şifrenizi, statik yada otomatik ip, dns yazıp apply. Bir alt seçenekde adsl settings var orda da vpi/vci(8-35 ayarlı geliyor) ve dsl modunuzu seçiyorsnuz auto, adsl, adsl2, adsl2+ ben hangisinin nasıl bir etkisi olduğu bilmediğimden ve 8mb kullandığımdan auto olarak ayarladım.Sonrasında firmware update gerçekleştirdim. Wireless ayarlarıda çok kolay isim verip şifrenizi koyuyorsunuz ister wifi için kanal seçin yada benim gibi yine auto da bırakın. Kısacası ben anlamıyorum diyipte bu modemden vazgeçmeyin tek kelime ile süper. Qos olayı için hafızasında var olan belli başlı oyun ve programlar var onları ayarlayabilir,değiştirebilir yada yeni ekleme yapabilirsiniz. Ben oynadığım online oyun için ekleme yaptım ve düşük ping olayına çok çok katkısı olduğu kendim farkettim. USB ayarlarına şimdilik girmedim ondan bişi söylemek sitemiyorum ama orasıda karışık değil basit ayar ile hemen halledebilirsiniz gelişmiş ayarlarında çok karmaşık olduğunu sanmıyorum.
Geleim herkezin merak ettiği wifi çekim gücüne daha önce kullandığım belkin modeme göre çok çok iyi olduğunu söylemeliyim. Belkin modemle aynı oda da bile %80-100 arasında alabiliyordum.Şimdi direk %100 oynama yok.(Değerler 3 tane akıllı telefon ile test edilmiştir laptopum serviste olduğu için deniyemedim ve değerler 1-2sn lik değil 5dk boyunca gözlemledim) Kafanızda canlanması için 2+1 Ev düşünün yan yana 3 oda aralarında kalıncana 2 beton duvar. Modem en baştaki o da da ben en sondayım çekim gücü %45-60 arasında değişiyor.Fantezi olsun diye evdeki tüm kapıları kapatıp tuvalete girdim (en sondaki odanın yanında ve fayans kaplı,kapılar kapalı) sabit %25 aldım. Dışarıdan apartmanın arka tarafına geçtim %15 değerini aldım 5dk kopmadan internete girdim ve hız olarakta vodafone un 3G sin den daha tatmin ediciydi. 1 alt kattaki evden (arada 1 daire daha var) %10-24 aldım. Kısacası ev için wifi fazlasıyla tatmin edici kopma sorunu hiç yaşamadım,önceki modemimde yaşıyordum. Isınma sorunu var diye yazanlar için öyle cihaz sıcaklıktan yanar gibi bi ısınma söz konusu değil ama elinizi modemin üstüne koyduğunuzda sıcaklığı hissediyorsunuz. Ama problem yaratacağını düşünmüyorum, yaratacak gibi olursada kasasına ekstra havalandırma delikleri açarım

Şimdilik bu kadar yeter daha fazlasını merak edenler ,sorularını yazsınlar gördükçe cevap vericeğim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beyaz_Peynir -- 16 Aralık 2012; 20:54:08 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.