Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
1920
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Navigasyon sorun...
N
13 yıl (3041 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar. Bundan bir ay oncesine kadar her sey normalken bir anda navigasyonda sadece beyaz ekran oluştu. Ses var ama görüntü sadece beyaz. Kargoyla nexte yolliyim derken kargoda ekranı çatlamış firma garanti dısı kaldığını tamir için 70 lira ücret istediğini belirttiler. Yazılım olarak ben atamaz miyim? Beyaz ekran sorununu çözemez miyim?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

İ
13 yıl (11737 mesaj)
Yarbay

Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
13 yıl (689 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: nativist

Merhabalar. Bundan bir ay oncesine kadar her sey normalken bir anda navigasyonda sadece beyaz ekran oluştu. Ses var ama görüntü sadece beyaz. Kargoyla nexte yolliyim derken kargoda ekranı çatlamış firma garanti dısı kaldığını tamir için 70 lira ücret istediğini belirttiler. Yazılım olarak ben atamaz miyim? Beyaz ekran sorununu çözemez miyim?

Kargo firması sorumluluğu kabul etmiyor mu? Ayrıca Next neden hasarlı kargoyu kabul etmiş?



N
13 yıl (3041 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: İmkansız

Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?

Yazılımı ayarlayabilirsem kullanılabilir durumda sanırım



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
13 yıl (11737 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: nativist


quote:

Orijinalden alıntı: İmkansız

Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?

Yazılımı ayarlayabilirsem kullanılabilir durumda sanırım

Hocam cihaz şayet kalibrasyon ekranındaysa ortada + işareti oluyor ona dokunarak ekranı kalibre edin normal menü gelir.Yok cihazın işletim sitemi çökmüşse ancak firmadan temin edebilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
13 yıl (3041 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: İmkansız

quote:

Orijinalden alıntı: nativist


quote:

Orijinalden alıntı: İmkansız

Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?

Yazılımı ayarlayabilirsem kullanılabilir durumda sanırım

Hocam cihaz şayet kalibrasyon ekranındaysa ortada + işareti oluyor ona dokunarak ekranı kalibre edin normal menü gelir.Yok cihazın işletim sitemi çökmüşse ancak firmadan temin edebilirsiniz.

Yok hocam kalibrasyonda değil. İlla 70 lirayı bayılacağız yani.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
13 yıl (11737 mesaj)
Yarbay

N
13 yıl (3041 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: İmkansız

Durum onu gösteriyor

Peki teşekkürler :)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.