Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
544
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Msn Messenger login olmuyor.
B
19 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Xp de kullanıcıları sildikten sonra login olmamaya başladı. Passwordde problem yok ama sanki yanlış password girmişim gibi yapiyor..



Z
19 yıl
Teğmen

bağlantı sorunuu vardır hocam girer o neden girmesin ki?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
19 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Girmiyo hocam, internetden giriyo xp den girmiyo..
2 kere uninstall edip yukledim



S
19 yıl
Yüzbaşı

bendede o sekilde bir sorun olmustu ama ben msni kaldırıp tekrar yukledikten sonra düzelmisti hocam!...
dene bakalım sende.!!!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
19 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

A
19 yıl
Binbaşı

Arkadaşım, MSN'e kaydettiğin mail adresinin şifresini değiştirdiysen, Massenger sayfasında register ettiğin ilk günkü şifre kayıtlı olduğu için kabul etmeyecektir.
Mail adresine netten gir şifreyi MSN'e ilk olarak onaylattığın günkü şifreni yaz sonra gir.
Kolay gelsin....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
19 yıl
Yarbay

aynı şifreyle hotmail adresine girebiliyor musun eğer girebiliyorsan bir sorun yoksa ve şifren çok uzunsa şifreni kısalt bu arada başka bir bilgisayarda girebiliyor musun msnene eğer girebiliyorsan sistemi geri yükle bakalım birşeyler olucak mı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
19 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: ensartas

aynı şifreyle hotmail adresine girebiliyor musun eğer girebiliyorsan bir sorun yoksa ve şifren çok uzunsa şifreni kısalt bu arada başka bir bilgisayarda girebiliyor musun msnene eğer girebiliyorsan sistemi geri yükle bakalım birşeyler olucak mı



+1

bide bu ara msn messengerda problem çok bizim arkadaşlardada aynı problem var biri giriyo biri giremiyor


Bu mesaja @Boraxas, @angelus_OnAir cevap verdi.
B
19 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Hotmailden girebiliyorum. XP den giremiyorum. 7.0 versiyonu yukleyecem



A
19 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Seferoglu


quote:

Orjinalden alıntı: ensartas

aynı şifreyle hotmail adresine girebiliyor musun eğer girebiliyorsan bir sorun yoksa ve şifren çok uzunsa şifreni kısalt bu arada başka bir bilgisayarda girebiliyor musun msnene eğer girebiliyorsan sistemi geri yükle bakalım birşeyler olucak mı



+1

bide bu ara msn messengerda problem çok bizim arkadaşlardada aynı problem var biri giriyo biri giremiyor

+1
dün gece aynı şeyi bana da yaptı.
tırstım bi ara acaba biri mailimi çalmış diye ama bi on dakka sonra girdim ve şimdi sorun yok
düzelir düzelir..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.