Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
97
Cevap
53166
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Megane 2 Otomatik Vites Sorunu (5. sayfa)

M
Mehmetfatihşk
7 ay (3 mesaj)
Arkadaşlar cevap yazan olmadı benim bahsettiğim sorun için. Başka bir ustaya gittim sensörleri değiştirmeme rağmen hala araba birinci vitese inince bazen kendi boşa alıyor gaza basınca tok diye ses geliyor öyle vitese giriyor dedim, komple şanzıman değişecek dedi 3000 lira maliyet çıkardı ANTAKYA'da anlayan usta var mıdır, ne yapmam lazım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
sabit123
6 ay (12 mesaj)
Sorununu halen çözememiş olanlar için:

Kış aylarında yeni hareket ettiğimde veya hızla giderken vitesten vuruntu yaparak çıkma ve tek vitesteymiş gibi davranma sorunum başladı. Bu forum sayesinde ne yapılacağını öğrendim. Bütçe müsait olunca da bir kaç usta gezdim. Ben çözümü biliyordum ama her ustanin farklı şeyler söylemesi gerçekten beni üzdü. Turbo gitmiş, şanzıman inecek, selenoid diyenler de vardı tabi. Masraf olarak 5000 tl yi gözden çıkar dediler. İki adet selenoid ve yağı değişti işçilik ile beraber 900 tl ye giderildi.

Maltepe küçükyalı rentaş özel servise gidin Gökhan usta işin ehlidir. Ellerine sağlık.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O
ozgurkale
5 ay (107 mesaj)
Aleyküm selam. öncelikle makinaya bağlatın hangi arıza varsa onu yaptırın eğer arıza yoksa yağı ve selenoid valfleri değiştirip bakın en son şanzıman indirmek olsun..




Bu mesajda bahsedilenler: @72Tan72

7
72Tan72
5 ay (8 mesaj)
Tesekkurler saolun ayni dediginizi yaptim 650 tl para aldilar en uygunuda buydu arastirdiklarimin icinde sanzuman yagi ve selenoid valfleri degistim suan bir sorun yok insAllah olmazda





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


7
72Tan72
5 ay (8 mesaj)
Arkadaslar bu sorun beni bunalti yagini degistirdim iki adet selenoid valf ını degistirdim 3 gun sonra yine yolda giderken 100 km hizla birden küt diye ses geldi araba sarsildi vites kutusunu kontrol ettiriniz uyarisi yazdi saga cekip stop ettim tekrar calistirdim uyari gitti bunun kesin cozumu yokmu acaba





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O
ozgurkale
5 ay (107 mesaj)
Selenoidleri değişmeden cihaza bağlandımı ona göremi değişirdiniz yoksa ustamı öyle söyledi diye değiştirdiniz? Eğer cihazda bi şey çıkmazsa arızanın nerden kaynaklandığını bulmak zorlaşıyo. Benim tahminim sizin araçta ısıyla alakalı bir sorun var ya ısı sensörü arızalı yada bu şanzımanlarda orjinalinde kullanılan contalar var plastik ısınınca ordan arıza veriyo o contaları şimdi teflon yapıyolar daha uzun ömürlü





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


7
72Tan72
5 ay (8 mesaj)
Abicim makinaya bagladiklarinda selenoidler denildi Selenoidleri iki defadir usta degisiyor yagida dahil bugun sabah yine ayni sorundan verdim tamire usta dediki yaglayici sistem degisecek yapta nasil yapiyorsan yap dedim walla bunaldim degisti cok sukur simdilik birsey yok insAllah olmazda

Ustasini bulmak sorun ya herkes kafadan salliyor bakmadan fiyat bicenler bile oluyo walla nasil ustalarsa artik hepte ucuk fiyatlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O
ozgurkale
5 ay (107 mesaj)
Yağlayıcı sistem derken tam olarak ne değişti biliyomusunuz. Yağ soğutucusu var birde şanzımanın içinde yağ pompası var şanzıman inmedenmi yaptılar işlemleri? Bunla geçmiş olsun sizin arıza demekki selenoid değilmiş ikinci arıza ilk başta yapılsa bu kadar masraf çıkmazdı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


7
72Tan72
5 ay (8 mesaj)
Bana dediki yagli beyinden yapiyormus o nedir dedim selenoidlerin baglandigi beyin mis sanirim ekstradan 250 daha istedi duzelirse birdaha sorun cikarmazsa odiyecem yoksa ödemem bilginiz varmi ben okadar anlamamda





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 72Tan72 -- 6 Ekim 2018; 21:47:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
ozgurkale
3 ay (107 mesaj)
Biraz zaman geçti sormak istedim düzeldimi aracınız en son işlemden sonra?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @72Tan72

7
72Tan72
3 ay (8 mesaj)
Şükürler olsun birdaha o sorunla karsilasmadim yanliz suan baska bir sorun cikti iki gundur basladi yolda giderken 10 km sonra uyari veriyor AKÜ ŞARJ OLMUYOR diye ama akü oluyor calismada sorun falan yok stop edip tekrar calistirinca ekrandan siliniyor hareket edince yine biraz gittikten sonra yine ayni uyariyi veriyor meganin sorunu bitmiyor sanirim uzun yola gittim motor gitti hem onden hem arkadan piston kol cikardi 8 bin masraf ettim meganin var derdin var &#128527;





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
bunyass.61
2 ay (2 mesaj)
hocam meraba istanbuldan yazıyorum megane 2 otomatik 2008 model 183 binde aracı yeni aldım bugün seyir halindeyken küt diye bi ses geldi akabinde vites kutusunu kontrol ettirin diye mesaj çıktı ekranda o sırada rampa çıkıyodum araç 1. viteste rampayı zor tamamladım kenara çektim stop edip 1 2 dakika sonra yeniden çalıştırdım arıza gitti normale döndü. sizin sorununuz da aynıydı sanırım. bunula ilgili tavsiyeniz nedir bide ne gibi bir maliyet ortaya çıkıyor. parçaları kendiniz mi temin ettiniz. ilk defa otomatik araç kullanıyorum bilmediğim için soruyorum ilk izlemem gereken yol nedir bi fikir verebilirmisiniz. hayırlı akşamlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @72Tan72

7
72Tan72
2 ay (8 mesaj)
Evet ayniydi selenoild valf degisecek haliyle birde sanzuman yagi tabi komple degil 2 bucuk litre falan sanirim normal bir elektirikcide yapar benim arabami elektirikci yapti en uygunu o yapti ama sonradan arastirdigima gore parcayi bana yuksek hesaplamis kendin parcalari al parca konusunda uygun bir yer var istersen yonlendiririm (hamdullahtan7272@gmail.com) üç kagıtcilarin eline dusme 5 bin isteyen bile var sanzuman inecek falan palavra bilmedigi icin salliyolar ne tutarsa yani





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
bunyass.61
2 ay (2 mesaj)
hocam merhaba aynı araç tan bende 1,5 ay önce aldım dün aracımla küt diye bi ses geldi akabinde vites kutunuzu kontrol ettirin mesajı çıktı ve 1. viteste rampayı zor çıktım. stop ettirip. 1 2 dakika sonra çalıştırdım mesaj yok dedi. servise sordum iyi bi şanzumancıya baktırın dedi. sizde mesajda belirttiğiniz saygın oto numarası varmıdır acaba internetten baktım bulamadım ben. varsa sizde yazabilirmisiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @rahmifiliz

7
72Tan72
2 ay (8 mesaj)
yardimci olayim yonlendirmekle saygin otoyu bilmiyorum ben yada burdan yazayim ( megane 2 clup ) facebook ta guzel bir gruptur her konuda derdini yazdiginda araba hakkinda herkes yardimci oluyor elinden geldigi kadar megancilara ozellikle tavsiye ederim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
durmuş66@
geçen ay (3 mesaj)
Arkadaşlar merhaba arabam 2006 model 1.6 sedan otomatik vites arabamda sıkınti yolda giderken birden araba küt diye sanki arkadan biri vurmuş gibi vites değiştirdi ve onda vites 3. Viteste takılı kaldı buyultmedi kucultmedi ve araç ekranında vites gostergesinde olduğu vitesi D göstermemeye başladı kutucuk boştu sağa çektim vites değiştirdim R ve P geçince kutucuk doldu N ve D boş olarak devam etti stop ettim 10 dk bekledim çalıştırdim araba hareket etcegi zaman 2. Vites ile kalktı gösterge ve arıza duzelmedi 600m yol gidince kendiliğinden gösterge geldi ve vites düzeldi Ogün içinde 50 60 km yol yaptım bu hata sonrası tekrarlamadi ve arıza lambası hiç yanmadi eve gidip aracı çektim 4 gün sonra tekrar bindim hataya rastlamadım bir yere gittim stop ettim isim bitip gelcegim zaman hata ilk çalışmada oldu sadece 2 ve 3. Viteste kullanabildim diğer viteslere geçmiyor düz yolda triptonik olaraktan kullanılmıyor gösterge uzerindede D boş gözüküyor bu hatada selonoit hatasimidir yardımıniza ihtiyacım var teşekkürler.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


D
durmuş66@
4 hafta (3 mesaj)
Kimse yazmasada arkadaşlar arıza otomatik vites sartelinden çıktı başına gelen arkadaş olursa göz önünde bulundurabilir şanzıman beyni veya başka biyerden yonelmeden önce bakılabilir.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >