Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
672
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Lost Ark WoW Killer.
M
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bir WoW oyuncusu olarak bu yorumdan sonra biraz daha WoW 'dan soğudum keşke WoW'u oynamasan...

Ne bileyim
Silkroad
Metin 2
Knight Online
Wolfteam felan oralardan devam etsen?
Yoruma Git
Yorumun Devamı mczaga - 2 yıl +7
K
2 yıl
Çavuş

Pay to skip dostum



G
2 yıl
Yüzbaşı

Amazon balina sağıyor :)

3 yıllık oyun zaten, world first yok bir şey yok. Sadece ben x gear score oldum diye hava atmak için para bayılmaya gerek yok. Ha bayılacaksanız gidip rusya serverlarında bayılın, aynı paraya 200 gs yüksek yapar hem de her içeriği oynarsınız.

Bu sadece tavsiye, yoksa kimseye parasını nereye harcayacağını söylemek haddime değil. Sadece bir mmorpgye esports muamelesi yaparsanız sonu hüsran olur.

Bunun dışında harika bir oyun. 10 sene oynasanız içeriğini bitiremezsiniz. Classlar combatlar kore standardı, üst seviye. Oyuna girdiğinizde yapabileceginiz aktivitelerin sınırı yok.

Başkalarının gsleri ile ilgilenmeyin. Oyuna 140 lira verdim şimdiye kadar haftaya son contenti yapabiliyor olacağım.

Bedava zaten mutlaka deneyin.

Not: Genelde p2w oyunlarda en büyük sorun pvp olur. 1 milyon dolar yatırıp 500 saat oynayanla bedava 5 saat oynayan pvp'ye eşit giriyor. Dert etmeyin.

-bir tost





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-83FB9EC72 -- 16 Mart 2022; 12:57:48 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
2 yıl
Yüzbaşı

bakma millet açlıktan oynuyor. hatta oynuyoruz.



N
2 yıl
Teğmen

hahaha ne wow killeri la? baslik saka olmus kardes. hic mmo wowu tahtindan edemez, su andaki o kadar dandik halinde bile wowdan iyi mmo yok maalesef. boburlenemek soylemiyorum keske olsa ama yok. 1 ay oynarsin sonra kus kus arkana baka baka wowa geri donersin.

amazonun oyununu hatirla. herkes wowun yerine gececek filan dedi, 1 ay oynandi sonra herkes wowa geri dondu :)

uyan amcaoglu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bir WoW oyuncusu olarak bu yorumdan sonra biraz daha WoW 'dan soğudum keşke WoW'u oynamasan...

Ne bileyim
Silkroad
Metin 2
Knight Online
Wolfteam felan oralardan devam etsen?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 17 Mart 2022; 23:16:9 >


Bu mesajda bahsedilenler: @northwindx
M
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Amacım kimsenin oyununu hadsiz bir şekilde hunharca eleştirmek değil fakat abi görünen köy de kılavuz istemez

Bu tip oyun geliştirme ve marketing modelini 6 yıl ara vermeden 2 farklı oyunda birebir yaşamışlığım var World of Tanks ve Armored Warfare'de.Yani kıssadan hisse oyunu oynayanlar dikkat etmeli.



G
2 yıl
Yüzbaşı

Yok arkadaşım sonuna kadar haklısın. Bu oyun sadece aylık ödemeli olsa gerçekten süper ötesi olurdu.

Bence oyun çok iyi ama tamamen p2w. Aksini söyleyene inanmayın. Pay to skip, pay to progress zırvaları oyun şirketlerinin kerizleri pışpışlamak için icat ettikleri boş laflar.

Savunmaları da şu "oyunda parayla alınan her şeye f2p de ulaşabilirsiniz". Tam komedi. Ulaşabilirim de benim 1500 saatte ulaşabileceğim seviyeye kredi kartıyla 15 dakikada ulaşılabiliniyorsa bu p2w'dir. Çünkü 1500 saat sonunda kredi kartıyla oynayan adam bu sefer benden 3000 saat önde olacak. Bir mmorpg'de zaman p2w tanımıdır.

Oyun gerçekten harika. Balinaları görmezden gelerek eğlenerek gayet rahat oynanabiliyor, çok da keyifli ama mcgaza'nın dediği gibi sakın gaza gelmeyin, oyun sizi gaza getirmek üzerine kurulmuş, dikkat edin. Çünkü bu oyunun tüm sunduklarını karşılayacak kredi kartı limiti ali koç'ta bile yoktur :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
2 yıl
Yüzbaşı

Bir zamanlar swtor da wow killer di
Gw2 de wow killer yapıldı.
New World de wow killer olacadı



Gülüp geçiyorum benzer şeyleri okudukça



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ashgold
G
2 yıl
Yüzbaşı

Adam ironi yapmış zaten. Cidden bu kadar zor mu bunu anlaması :)

Oyun mezarlığı wow killer denen oyunlarla dolu. Hepimiz biliyoruz wow'u wow'dan başkasının öldüremeyeceğini.

Lost ark most ark. En fazla bir sonraki expansiona kadar oyalar wowcuyu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-83FB9EC72 -- 24 Mart 2022; 12:24:30 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
2 yıl
Yüzbaşı

Valla şu an piyasayı lost ark domine ediyor gibi gözüküyor. gibi diyorum çünkü malumunuz bir yere kadar F2P oyun. aslında vakti olana F2P ! böyle hayvan gibi , dediler gibi vakit ayırıyor. bilmem kaç tane alt kasıp main karakteri destekliyorsan F2P olarak 1370 üstünü görüyorsun . Bunun dışında para harcamadan yalan yani. kimin bu kadar vakti var? bence hiç birimizin yok ! twitch te falan görüyorum bazı genç yayıncı dostlarımız var. adam sabahın 8'i olmuş hala uyumamış. GS olmuş 1390. hah işte böyle bir vaktiniz varsa F2P olarak ilerlemeniz mümkün . bunun dışında GS arttırmak casual adam için çoook uzun zaman alıyor. Adamlar bu sebeple oyuna P2S diyor. yani zamanı satın alıyorsun vs.. (bana göre hepsi P2W )

https://mmo-population.com
Globalde neredeyse 1.7 milyon aktif oyuncuya ulaşmış . WOW ise 1.1 milyon ! ama yazdığım gibi Lost Ark f2p özelliklere sahip. bu sebeple ciddiye almamak lazım. 17 senelik wow ise halen daha subs alıyor. bana hangisi başarı diye sorsanız ben direk WOW derim . totalde 117milyon satışa ulaşmış. 17 sene geçmesine rağmen ve tarihinin en kötü ek paketine rağmen hala 1 milyon üzeri aktif kullanıcıya sahipsin . Olan biten onca olaylı 2 seneye rağmen cidden müthiş başarı.

Lost ark başarılı oyun bunu kabul etmek lazım ama wow killer diyenler varsa gülüp geçmek de lazım. İllaki lost ark ın wow dan daha iyi olduğunu iddia edenler vardır. @ihtiyar.gamer ın dediği gibi. Zamanında swtor ların, warhhamer, age of conan, rift vb. oyunların da wow dan iyi olduğunu iddia ettiler.

şu piyasada çıkıp birileri new world ün wow dan iyi olduğunu söyledi.

Yani rakamlar yalan söylemez. wow u öldürecek tek oyun gene bir warcraft oyunu olur.




Bu mesajda bahsedilenler: @ihtiyar.gamer
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.