Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
23
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Logandan W124 Mercedese geçilir mi ? (2. sayfa)

C cileli_sofor Konu Sahibi
2 yıl (891 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: magena

maceradan maceraya atlamak gibi olur
Hepinizin verdiği cevaplardan çıkan sonuç arkadaşın da dediğii gibi macera olacak gibi. Bundan önce taksi çıkması Albeamız vardı, o kimsenin beğenmediği araba öyle bi sağlam öyle bi dayanaklıydı ki 800.000 olmasına rağmen rutin harici masrafsızdı. Ona güvenip Reno da iyidir diye 310.000 de aldık ama burnumuz .oktan kurtulmadı. 200 bini geçmiş reno alınmaz diyenler vardı da inanmazdım denedim test ettim gördüm. Biraz pahalıya patladı ama ben yandım siz yanmayın. Yüksek km de reno alacaklar motor masrafını da içine koyarak almayı düşünsünler.

Biz şimdi ne yaparız?

Büyük ihtimalle müşterisi çıkana kadar bineriz ondan sonra da köyde bi 93 şahinimiz var onla da idare edebiliriz yada zaman gösterir diyelim.




J Jeremy Klakson
2 yıl (9346 mesaj)
üniversiteden arkadaşımda 88 modeli vardı. 200d idi dizeldi. taş gibi makineydi. biraz sesli çalışıyordu performansı da benzinliler gibi değildi ama hoş bir araçtı.




R resselote
2 yıl (224 mesaj)
3 sene 300 dizel 123 kasa, 4 sene 94 124 kasa e200'e, 5 sene 97 E200 210 kasa mercedese binmiş biri olarak yazıyorum. kulaktan dolma bilgi ile değil. tabi 124 kasa alınır. harika bir arabadır. sürüş zevki logan'dan sonra uçak gibi gelir. hele uzun yolda. alınacaksa mutlaka 93-94 makyajlı kasa enjeksiyonlu motor alınmalı. en sorunsuz ve sıralı lpg takılanlar onlardır. ondan önceki karbüratörlü motorlar patlatma yapar. daha çok yakar. yalnız şu durum var. sorunlusu özellikle anlamayan ustaların elinde can yakar. çürümeye özellikle dikkat edilmeli. arkadaşlar da yazmış. motor çok önemli. çok kronik sorunu yok ama kelebek ve beyin arızaları olabiliyor. iyi bakılmalı. parça sorunu asla yok. yan sanayi ve çıkma da dolu. 30 bine artık temizi var mı tartışılır. mercedesten anlayan bir ustaya baktırılıp alınabilir. mercedese binen ve alışan bir adam da kolay kolay başka arabaya binemez.




A asdzxcas3507
2 yıl (2066 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cileli_sofor

30.000 TL
Düşük bütçeyle Mercedes isteyen birinin model yılı takıntısı olması saçma. Temiz üzmeyecek bi araç olduktan sonra 86 da olabilir 95 de. Ben daha çok arıza durumlarını merak ediyorum. Sık arıza çıkarır mı parçaları pahalı mı ve İstanbulda bile olsak bulmakta zorlanır mıyız? Mesela kendi aracınızdan örnek verirseniz sevinirim
Mercedes'in bir çok modelini test etmiş hatta bazılarına da sahip olmuş biri olarak(Türkiye'de 1 adet dahi olmayan clk63 e dahi bindim bir süre)size tek söyleyeceğim şey 30 bin liraya Mercedes almayın.
W124 kasa Mercedes'in en sorunsuz kasası olarak bilinir ve gerçekten de öyledir fakat bu arabalar eski arabalar,parçaları standart araçlara göre pahalı arabalar.Macera aramayın.Toyota Corolla alın geçin.Ha tabi 30 a araba alacaksınız bir 30 da araba için kenara ayıracaksanız düşünülebilir...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.