yuhhhh beee adam o kadar sey yazmis bir tane adam cıkıp ta eline saglik dememiş eline saglik(ben diyim bari) |
waLla eline emegine herseyine saglik cok guzel ve yararLi yolmus tekrar tşk |
Ama pek çok kişide bunu kurucak bilgisayar olduğunu sanmıyorum şu an için Genede tebrikler. |
oh be bende bunu ariyordum kaç gündür saolasın kendi pc imde kurcam sadece bir kaç arkadaş takılmak için, yanlız Lineage 2 Retail Server Pack 2.2 veya 1.6 Ragezone Full C4 Retail Server Pack (C1Modded) bunları netde baktım bi bulamadım bi link varmıydı acaba? |
bi kıyakta ben yapayım. bulamassınız hemen indirin ... < Resime gitmek için tıklayın > r a p i dshare olcuak yıldızlı yerler http://rapidshare.com/files/32854193/Win.2oo3.TR.part1.rar http://rapidshare.com/files/32856088/Win.2oo3.TR.part2.rar http://rapidshare.com/files/32857957/Win.2oo3.TR.part3.rar http://rapidshare.com/files/32860996/Win.2oo3.TR.part4.rar http://rapidshare.com/files/32863422/Win.2oo3.TR.part5.rar http://rapidshare.com/files/32864209/Win.2oo3.TR.part6.rar |
Abim ellerine saglik Allah Razi Olsun Ama 1sey diyecegim bazi ayarlari belli yerlerde oluyor ya onlari yapip winrarlasan onu beklli yerlere atsak daha kolay kurabilsek Bilmem Anlatabildimmi ? Makinede sorun yok amd 3600 3gb ram 160x2 raid 0 2mgbit |
Arkadaşlar kusura bakmayın uzun sürecek bir kaç işim var bir süre ara vermek durumundayım ama tekrar buraya yeni bir kaç bilgi yazacağım. Ragezone da iyi bir araştırma yaparsanız emin olun bulacaksınız paketleri. Bu arada L2Scriptmaker isimli bir program var size gerekli ayarlar için bu program yardımcı olacaktır. Ama dediğim gibi bu server dosyaları için 64 bit işletim sistemi dolayısıyla 64 bit işlemci kullanmanız gerekecek. Makine konfigürasyonu fazla birşey ismiteyor aslında ama şunları göz önünde bulundurun. SQL 2005 Server için Pentium4 1.7 işlemci 256 MB RAM Lineage 2 server için Pentium4 2.4 Presscot işlemci veya AMD Athlon 64 Bit 3,2 işlemci 512 MB RAM Tabi bu makinede oyun ne kadar zevkli olur orası tartışılır. Ama bu konfigürasyon yeterli server kurmak için. Ama sorunsuz olsun istiyorsanız localde oynamak için şu özellikler ideal. AMD Athlon X2 3.8 2 GB DDR-2 RAM 80 GB*2 Raid 0 Yapılmış halde. |
Ewet arkadaşlar server kurmak bu kadar kolay ama dikkat etmeniz gereken hususlar war. Bunlardan biri Makina 64bit işlemci ve TELL0 arkadaşımızın werdiği işletim sistemidir. O işletim sistemi olmazsa L2server.exe dosyasını asla çalıştıramassınız. Ayrıca ayrı bir patch war (Amped64) bunu forum ragezoneden bula bilirsiniz. Fazla uğraşmayın diye size Retail dosyaları: https://opensvn.csie.org/traccgi/StormServer/browser Dosyaları herhangi bir SVN ile indirebilirsiniz ama ben size tortoiseSvn i öneririm. Retail dosyalarda mümkün olduğunca az bug wardır 64bit destekler Orjinal server C5 e geçerken alınmıştır. Nerdeyse orjinal diyebiliriz. RaGEZONE Official Chronicle 4 Server File Pack (Live Release 1.0) 32bit destekler. Bug fazladır orjinal server C2 e geçerken dosyaları alınmış ve bugüne kadar üstüne eklemeler yapılarak C4 haline getirilmiştir. Off server kurulumu ile ilgili pek az kaynak war. Yapamadığınız yerde sizlere yardımcı olabilirim... |
Öğrenmek istediğiniz başka ne war??? |
ineage 2 Retail Server Pack 2.2 veya 1.6 Ragezone Full C4 Retail Server Pack (C1Modded) YAA NERDEN BULCAZ BUNLARI GERCEKTEN !!! |
BENDE SERVER KURMAK İSTİYOM BU BENİM HAYALİM BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ ONCELLİKLE C4-C5-C6 OLMAK ÜZERE SERVER VERSİYON PAKETLERİNİ NERDEN BULABİLİRİM ALABİLİRİM SERVERDA 20-50 KİSİ OLSA BUNA NASIL Bİ MAKİNE LAZIM LUTFEN YARDIMMMMM HELPPPP |
Öncelikle C5 ve C6 paketlerini unut eğer verecek paran yoksa. Çünkü dosyaların developerlar arasındaki değeri 500 ila 2000 $ arasında değişiyor. 20-50 kişi arasında oynatmak istediğin makine biraz saçma olur çünkü oldukça yüksek meblalar dönüyor bu işte. Zaten stabil bir makine için en az 4 GB Ram Core2Duo CPU ve 10 Mbit uplink bağlantı lazım. C4 Server paketini bana pm atarsan sana editlenmemiş olarak verebilirim. Kolay gelsin... |
o zman benim pc kaldirir amd athlon 2600+ 1,9gz islemci 512mb ram 256mb fx5500 ekran karti tamam benimki tam bi server pc si (ben kursamda kendi basima bile oynayamam ) |
Senin pc ancak oyunu oynamak için kaldırır :D Server dosyalarından sadece ragezone x86 işletim sistemi ile çalışır. Eğer strompack gibi bi paketi kullanacaksan o zaman windows 64 bit pro kullanacaksın. Ayrıca MSSQL 2005 de gerekli . Kısacası makinenin kasmaması mucize olur. |
yardım icin saol bilader server kurmak benim hayalim tek basıma oynasamda olur ama server kurmak istiyommmm kendi kurdugum serverd 4-5 arkadasla oynamak beraber oynamak istiyom eger bana editlenmiş server dosyalarını gonderebilirsen sana minnettar olurum bilader COK SEY Mİ İSTİYOM ? |
Lineage 2 Retail Server Pack 2.2 veya 1.6
Ragezone Full C4 Retail Server Pack (C1Modded)
Şimdi kısaca yapılandırma ayarlarına gelelim
Öncelikle ../ll2auth/etc/config.txt dosyasında düzenleme yapalım...
serverPort=2104
serverExPort=2106
serverIntPort=2108
worldport=7777
DBConnectionNum=10
encrypt=true
numServerThread=2
numServerExThread=2
numServerIntThread=2
logDirectory="logd"
ProtocolVersion=656
GameID=8
DesApply=false
PacketSizeType=3
ReadLocalServerList=false
OneTimeLogOut=true
CountryCode=1
DevConnectOuter=true
DevServerIP="0.0.0.0" >>>>>> Bu kısıma local için local ip adresini yazıyorsunuz yok internet üzerinden ise WAN ip adresinizi yazın
SocketTimeOut=60
SocketLimit=5000
AcceptCallNum=1
UseOneIOCom=true
AcceptThread=1
WaitingUserLimit=1000
dumppacket=false
UserData=false
UseLogD=false
logdip="0.0.0.0">>>>>> Bu kısıma local için local ip adresini yazıyorsunuz yok internet üzerinden ise WAN ip adresinizi yazın
logdport=3999
logdconnectinterval=120
SupportReconnect=true
AutokickAccount=true
NewEncrypt=false
useForbiddenIPList=true
.../l2cached/l2cache.ini dosyası için
[LogD]
address=0.0.0.0 ../l2logd/etc/config.txt dosyasında logd.exe için girdiğiniz ip numarasını buraya yazıyorsunuz.
port=3999
[World]
WorldId=1
;DeleteAccount=1
Pair=0
[ItemAudit]
DefaultPriceLimit=2000000
DefaultPriceCheck=1000000
ChgRatioLimit=30
AdenaLimit=2000000
AdenaCheck=1000000
AdenaChgRatioLimit=30
[SQL]
SQLExecLimit=5000
;clear unowned item data[0:false, 1:true]
ItemClearOnStart=1
DiffBBSConn=1
DiffClanBBSConn=0
BBSDBTimeOut=60
writecache = 1
SaveQsData=0
USEBBS=1
[Setting]
ExceptionMailing = false
ExceptionMinidump = false
MailServer=
timelimit = 0
country=1
;Country=3Çѱ¹,1¹Ì±¹,2ÀϺ»,3´ë¸¸,4Áß±¹,5ű¹
.../l2comm/l2comm.ini için....
[LogD]
address="0.0.0.0" logd için girdiğini ip adresini girin
port=3999
[World]
WorldId=1
[SQL]
SQLExecLimit = 5000
DiffBBSConn = 1
SaveQsData=1
BBSDBTimeOut=60
DiffClanBBSConn=1
SavePacketData=1
[Setting]
ExceptionMailing=false
../l2logd/l2logd.ini için
[LogD]
address=0.0.0.0 buraya kullandığınız ip adresini giriyorsunuz
port=3999
sendable=true
[LogTable]
Daily=1
BCPFolder=1
[Start]
BCPInt=3600000
ServerInt=3600000
AutoBCP=0
[World]
WorldId=1
[SQL]
SQLExecLimit=5000
PollingInterval=6000
BCPThreadCount=5
../l2npc/l2npc.ini dosyası için....
[server]
address="0.0.0.0" Server IP adresi
port=2002
[CacheD]
address="0.0.0.0" cache IP adresi
port=2008
[map]
directory="map"
[LogD]
address="0.0.0.0" logd IP adresi
port=3999
[World]
WorldId=1
[Setting]
ExceptionMailing = false
MailServer=
ExceptionMinidump = false
LottoPresetReward=0
LottoAnnounce="sun 20"
.../l2server/l2server.ini için
DisableStart=5
DisableEnd=13
[Report]
Interval=600 ;minute
[Setting]
UserPathFind=true
WorldCollision=false
ExceptionMailing = false
MailServer=0.0.0.0
ExceptionMinidump = false
IOBufferCount=50000
;check age (0:don't, 1:korean, default is 0)
AgeCheckType=0
AcceptEscapeCommand = true
country=1
; Korea=0, USA=1, Japan=2, Taiwan=3, China=4, Thailand=5
BOTLog = false
BOTBlock = false
gameguard=false
gameguard_checkonly=false
canrolldice=0
reconnectAuth=1
[FONTCHECK]
fontcheck=0
; enable=1, disable=0
filename=smallfont.gly
[BBS]
WriteLevel=10
WorldNames=";¹ÙÃ÷;Áö±×Çϸ£Æ®;Ä«ÀÎ;¸®¿À³ª;¿¡¸®Ä«;°Å½ºÆ¾;µåºñ¾È´À;Èùµ¥¹ÌÆ®;Å׿Â;ÇÁ¶õÃ÷;·ç³ª;Ä«½ºÆ¼¿£;¾ÆÀ̸°;½ºÅ¸¸®½º;¼¼¸®¿¤;ÆäÀÌ»ş¸£;¿¡¸£ÈÖ³ª;¿¤¸®Å°¾Æ;½¬ÄË;½ºÅ©¶óÀ̵å;ÇÁ¸®Å°¿À½º;¿ÀÇʸ®¾Æ;»şÅ©µĞ;ŸÁöÇÁ;¾Æ¸®¾Æ;¿¡½º¿£;¿¤Ä«µğ¾Æ;À̾Ƴª;¼¼·¹½Å;Ÿ¸£Ä«ÀÌ;Ä«µğ¾Æ;·ÎÀÌ¿£"
[L2COMM]
Address="0.0.0.0" l2comm için ip adresinizi girin
Port=2010
Autoconnect=1
Usesvr=1
[BOT]
block=1
[NPCPOS]
extra_mob=on
medal=off
event_gate=off
heart_event=off
letter_collector=off
bak_event=off
fire_event=off
18age=off
christmas=off
start_weapon=off
Evet configuration için ayarlarımız şimdilik bu dosyalar için bu kadar... Sıra geldi Database dosyalarına ..... Eğer yeterince bilginiz yoksa aşağıdaki bilgiler haricinde başka ayar yapmayın...
Database scriptlerinden sadece 2 sinde ayar yapacaksınız....
lin2comm.sql ve lin2world.sql dosyalarında şu satırları arayın ve şu şekilde değiştirin....
set @conn_str = Server_ip_adresinin_ilk_üç_hanesi_' + @world_id + ''';''SQL_kullanıcı_adı'';'SQL_Kullanıcı_Parolası''
(''sqloledb'', "Server_ip_adresi";''SQL_kullanıcı_adı'';''SQL_Parolası'','
Eve şimdi bu dosyalarda da ayarlama bitti...
Şimdi gelelim Bu dosyaları SQL de yerleştirmeye... Bunun için MSSQL 2005 Enterprise'ı tavsiye ediyorum.... Öncelikle Aşağıdaki databaseleri oluşturalım...
lin2clancomm
lin2comm
lin2db
lin2log
lin2report
lin2user
lin2world
petition
Daha sonra her db dosyasını kendi içine yerleştirelim....
Şimdi gelelim executable ODBC ayarlarına... Bunun için Administrator Tools (Yönetimsel Araçlar) Kısmından ODBC ye tıklayın... Daha sonra File DSN kısmından ekleye tıklayın....
Sürücü için SQL Server seçmelisiniz... Bağlantı konumu için otomatik olarak kendi yerinie belirleyecektir o kısıma sadece database'in ismini yazıp geçin. Örneğin lin2clancomm için lin2clancomm yazabilirsiniz. Dikkat ileri seviye server bilginiz yoksa değiştirmeyin. Açıklama kısmına yine aynı şekilde lin2clancomm yazacaksınız... Daha sonra alt kısımda server bölümüne makinenizi göstereceksiniz. İleri diyerek devam edelim...
Sonraki ekranda hangi türde bağlantı kurmak istediğinizi soran ekran gelecektir. Burada Windows Authentication veya SQL Server Authentication diye iki seçenek bulunur. Burada size uygun seçeneği seçin ve next ile devam edin...
Sonraki ekranda Default Database Kaynağını değiştirmelisiniz. Biz ilk olarak lin2clancomm'u seçtiğimiz için bunu lin2clancomm olarak seçerek Next ile devam ediyoruz... Son ekranda SQL ile ilgili system mesajları ayarları mevcuttur bunu değiştirmeye gerek yok. Karar yine de sizin... Finishe tıkladığınızda artık Database için veri kaynağı bağlantısı kurmaya hazırsınız. Çıkan dialog penceresinde Test Data Source 'a tıklayarak bağlantıyı test edebilirsiniz. Eğer işleminiz başarıyla sonuçlanırsa OK 'ye tıklayarak işlemi bitirip sonra Database için yeni bir File DSN oluşturmaya geçin. Her Database için aynı işlemi yapacaksınız....
Şimdi SQL serverımızda şunu yapmamız lazım.... L2server.ini de WorldName kısmına ne girmişseniz (default olarak Lineage2 dir) onu bi yere not edin ve lin2db database'i altında "server" isimli tabloyu bulun ve açın...
Aşağıdaki bilgileri tabloya girin...
ID: 1
Name: Lineage2 (l2server.ini dosyasındaki worldname)
ip: (.ini dosyalarındaki girdiğiniz l2server.exe ipsi veya ağ üzerindeki ip adresiniz)
inner_ip: (Devip kısmında girdiğiniz ip adresi)
age_limit:0 veya 1
pk_flag:0 veya 1
kind:0 veya 1
port:7777
region:Null olarak kalabilir...
Evet bu bilgileri girdikten sonra burada işimiz bitmiştir.
Şimdi ise Serverımızı çalıştırmaya geldi sıra....
Server dosyalarını çalıştırma sırası
l2logd.exe
l2cached.exe
l2authd.exe
l2comm.exe
l2server.exe
l2npc.exe
Bunları çalıştırdıktan sonra eğer sağlam kurulum yapmışsanız... sizden Databaselere bağlanmak için gerekli bilgileri isteyecektir dosyalar. Örnek olarak
L2LogD.exe için
File DB = lin2log
login name = SQL accountu
password = SQL parolası
CacheD.exe
File DB = lin2world
login name = SQL accountu
password = SQL parolası
L2AuthD.exe
File DSN = lin2db
login name = SQL accountu
password = SQL parolası
PetitionD.exe
Server = (local) veya Serverın direk ismini girebilirsiniz...
login name = SQL accountu
password = SQL parolası
Database = petition
Daha sonra
Sizden l2authd.exe ve l2cached.exe dosyları keygen isteyecektir. Bu keygenler Ethernet kartlarının MAC adresleri (Fiziksel Adresleri ) baz alınarak üretilir.. Bunu öğrenmek için komut satırında iken ipconfig /all yazmanız yeterli olacaktır.... Ethernet kartı ile bilgiler ekrana yansıdıktan sonra istenen bilgileri çıkan ekrana girin.
Daha sonra Server dosyalarını kapatıp tekrar açın. İşlemimiz bitmiştir. Serverınız kuruldu hayırlı olsun...
Önemli bilgi (Windows Server sistemlerinin çeşitliliğine göre C:\boot.ini dosyasında değişiklik yapmanız gerekebilir. Eğer Windows 2003 64 Bit Server veya 32 bit Server kullanıyorsanız bu ayara gerek yok fakat Windows XP Professional 64 bit veya x86 OS kullanıyorsanız şu şekilde dosya içeriğini değiştirin...
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /nodetect /3GB
gibi....
Bu şekilde devam edebilirsiniz...
Test etmek için account alabilmek için ASP olmadan full yetki ile şu şekilde bi sorgu hazırlayıp lin2db dosyasında çalıştırın...
INSERT INTO lin2db.dbo.ssn(ssn,name,email,job,phone,zip,addr_main,addr_etc,account_num)
VALUES ('777','lineage2','mail@mail.com',0,'telphone','123456','','',1);
INSERT INTO lin2db.dbo.user_account(account, pay_stat)
VALUES ('root', 1);
INSERT INTO lin2db.dbo.user_info(account,ssn,kind)
VALUES ('root','777', 99);
INSERT INTO lin2db.dbo.user_auth(account,password,quiz1,quiz2,answer1,answer2)
VALUES ('root', CONVERT(binary, 0xb1be70e9a83f19192cb593935ec4e2e2), '', '', CONVERT(binary, ''), CONVERT(binary, ''));
INSERT INTO lin2world.dbo.builder_account(account_name, account_id, default_builder)
VALUES ('root', 1, 1);
GO
-- insert into petition.dbo.NCDBA7 values (1,'connection string',10000,30,'petition');
-- read notes about PetitionD!!!
-- GO
Bu şekilde
Kullanıcı adı : root
Şifre: root
olacaktır....
Daha sonra Client içinde l2.ini dosyasını şu şekilde değiştirmelisiniz.
[URL]
Protocol=unreal
ProtocolDescription=Unreal Protocol
Name=Player
Map=Index.unr
LocalMap=Entry.unr
Host=
Portal=
MapExt=unr
EXEName=l2.exe
SaveExt=usa
Port=7777
Class=LineageWarrior.MFighter
ServerAddr= Serverınızın IP Adresi
IsL2NetLogin=True
IsL2Console=True
IsL2Seamless=True
IsL2Projector=True
ISL2Mark=2
ForceAspectRatio=False
AspectRatio=1.334
IsDefaultShaodw=False
IsUnderWaterEffect=False
IsUseCommand=True
L2VersionCheck=false
IsL2MemLog=False
L2ThreadFilter=0
L2TestServer=false
EnablePurgeLevel=True
SharedSky=True
L2MaxPawnResourceLoad=1.0
L2UseKeyCrypt=true
L2UseReplayManager=true
EnableSecondWindow=true
[L2WaterEffect]
ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
EffectResolution=512
[LanguageSet]
Language=0
[FontSet]
;Font=L2Font.Japan
;Glyph=Japan.gly
Font=L2Font.gulim
Glyph=gulim.gly
[CharacterDisplay]
Name=true
Dist=1000
[ClippingRange]
PawnMax=3.0
PawnMin=1.5
AntiPortal=1.5
Terrain=8.0
StaticMesh=4.0
Projector=0.2
StaticMeshLod=5.0
Pawn=2.0
Actor=4.0
[AutoLogOn]
IsL2AutoLogOn=Ture
L2ID=zodiac
L2Passwd=zodiac
L2Slot=7
[FirstRun]
FirstRun=2110
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
;AudioDevice=XboxAudio.XboxAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=Engine.Console
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
GUIController=Engine.BaseGUIController
;DefaultGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
;DefaultServerGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
DefaultGame=Engine.GameInfo
DefaultServerGame=Engine.GameInfo
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
;ViewportManager=XboxDrv.XboxClient
;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
DefaultPlayerController=Engine.LineagePlayerController
L2NetHandler=Engine.NetHandler
L2Console=NWindow.ConsoleWnd
L2Font=NWindow.L2Font
[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=../Save
CachePath=../Cache
CacheExt=.uxx
Paths=../System/*.u
Paths=../StaticMeshes/*.usx
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Voice/*.uax
Paths=../Maps/*.unr
;Paths=../Music/*.umx
Paths=../Animations/*.ukx
Paths=../SysTextures/*.utx
Paths=../Animations/*.usk
Paths=../Saves/*.uvx
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp
[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=32
UseSound=True
;ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
;ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
;ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=unreal.epicgames.com MasterServerPort=27900
;ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=AmbientCreatures
;ServerPackages=WarEffects
;ServerPackages=Decorations
ServerPackages=GamePlay
ServerPackages=UnrealGame
;ServerPackages=WarfareGame
;ServerPackages=WarClassLight
;ServerPackages=WarClassHeavy
;ServerPackages=WarClassMisc
;ServerPackages=Pickups
[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
UseWindowFrame=True
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=True
Coronas=True
DecoLayers=True
Projectors=True
NoDynamicLights=False
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Higher
TextureDetailTerrain=Higher
TextureDetailWeaponSkin=Higher
TextureDetailPlayerSkin=Higher
TextureDetailWorld=Higher
TextureDetailRenderMap=Higher
TextureDetailLightmap=Higher
NoFractalAnim=False
ScaleHUDX=0.0
[SDLDrv.SDLClient]
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
FullscreenViewportX=800
FullscreenViewportY=600
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
JoystickNumber=0
IgnoreHat=False
JoystickHatNumber=0
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=True
Coronas=True
DecoLayers=True
Projectors=True
NoDynamicLights=False
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=UltraHigh
NoFractalAnim=False
[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=10000
ConfiguredLanSpeed=20000
[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=False
Use3DSound=False
UseDefaultDriver=True
CompatibilityMode=False
UsePrecache=True
ReverseStereo=false
Channels=32
MusicVolume=0.1
AmbientVolume=1.0
SoundVolume=1.0
DopplerFactor=1.0
Rolloff=0.5
TimeBetweenHWUpdates=15
DisablePitch=False
LowQualitySound=False
[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=20000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload
[IpDrv.HTTPDownload]
RedirectToURL=
ProxyServerHost=
ProxyServerPort=3128
UseCompression=True
[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60
[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=Another Unreal Server
ShortName=Unreal Server
[IpDrv.TcpipConnection]
SimPacketLoss=0
SimLatency=0
[IpServer.UdpServerQuery]
GameName=ut
[IpDrv.UdpBeacon]
DoBeacon=True
BeaconTime=0.50
BeaconTimeout=5.0
BeaconProduct=ut
[XboxDrv.XboxClient]
TextureDetail=Medium
SkinDetail=Medium
LightmapDetail=High
TextureMinLOD=6
TextureMaxLOD=9
Brightness=0.8
Contrast=0.7
Gamma=0.8
NoFractalAnim=True
[XBoxAudio.XBoxAudioSubsystem]
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=1.0
SoundVolume=1.0
AmbientFactor=1.0
UsePrecache=True
[D3DDrv.D3DRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseTrilinear=True
AdapterNumber=-1
ReduceMouseLag=True
UseTripleBuffering=False
UseHardwareTL=True
UseHardwareVS=True
UseCubemaps=True
DesiredRefreshRate=75
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False
Use16bit=False
Use16bitTextures=False
MaxPixelShaderVersion=255
UseVSync=False
LevelOfAnisotropy=1
DetailTexMipBias=0.8
DefaultTexMipBias=-0.5
UseNPatches=False
TesselationFactor=1.0
CheckForOverflow=False
[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseTrilinear=True
UseStencil=False
MaxTextureUnits=8
VARSize=32
ReduceMouseLag=False
[Engine.NullRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False
[Editor.EditorEngine]
UseSound=True
CacheSizeMegs=32
GridEnabled=True
SnapVertices=False
SnapDistance=10.000000
GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
RotGridEnabled=True
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FovAngleDegrees=90.000000
GodMode=True
AutoSave=True
AutoSaveTimeMinutes=5
AutoSaveIndex=6
UseAxisIndicator=True
MatineeCurveDetail=0.1
LoadEntirePackageWhenSaving=0
EditPackages=Core
EditPackages=Engine
EditPackages=Fire
EditPackages=Editor
EditPackages=UWindow
EditPackages=UnrealEd
EditPackages=IpDrv
EditPackages=GamePlay
EditPackages=LineageEffect
EditPackages=LineageWarrior
EditPackages=LineageNpc
EditPackages=LineageMonster
EditPackages=LineageMonster2
EditPackages=LineageVehicle
EditPackages=LineageDeco
EditPackages=LineageEnv
EditPackages=UDebugMenu
;EditPackages=WarEffects
;EditPackages=Decorations
;EditPackages=WarfareGame
;EditPackages=IHVDemoContent
;EditPackages=Pickups
;EditPackages=WarClassLight
;EditPackages=WarClassHeavy
;EditPackages=WarClassMisc
;EditPackages=AmbientCreatures
;EditPackages=Vehicles
;EditPackages=UPreview
[UMenu.UnrealConsole]
RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
UWindowKey=IK_Esc
ShowDesktop=True
[UMenu.UMenuMenuBar]
ShowHelp=True
GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu
[Engine.GameInfo]
bLowGore=False
bVeryLowGore=False
[UWeb.WebServer]
;Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
;ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
;Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
;ApplicationPaths[1]=/images
DefaultApplication=0
bEnabled=False
[Engine.LevelInfo]
PhysicsDetailLevel=PDL_Medium
[Engine.Console]
ConsoleKey=9
[WindowPositions]
GameLog=(X=0,Y=0,XL=512,YL=256)
İyi oyunlar.....
GUNESAHMET
Tek hayalim bir gün Türkiye'deki bütün ownerların birleşip görülmemiş bir Lineage 2 Serverı yapmaları....