Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
40
Cevap
781
Tıklama
0
Öne Çıkarma
L2DayDream

K KvaLyE Konu Sahibi
15 yıl (60 mesaj)
sitemiz Yakında Açılcak ..... Serverimiz 1 hafta içinde Açılcak inş... Butun Herkezi Bekleriz 45x civari olcak ve c4 olcak.... yaklaşık bi 2000 -5000 arasi online kaldırabilecek bi makinemiz var.... Yanlız Turk serveri değil Kendisii Butun dunyaya acık bi server....

Hero System olcak / Extreme BEnzer bi şekilde / 2 saat buff olcak / c4 full maplar olcak / servera ilk 2-3 ay aio npc buffer koymayı dusunuyoruz.... ondan sonra Playerlar kendileri için Buffer kasıcaklar /3.rd classlar / felan filan işte Açılınca Goruceksiniz zaten




B BlooDsS
15 yıl (881 mesaj)
insaalah dedigin gibi 1 hafta icinde acilir cunku 1 ayi da gecti biz dh ailesi olarak bi turk serveri bekliyoruz yaklasik 7-8 kisi 1-1.5 aydir serveri actık aciyoruz die topic aciyo ama sadece topic te kaliyolar biz hala bekliyoruz




2 2_Ran
15 yıl (269 mesaj)
Artık saglam bi turk server olsada oynasak ytaa




B BlooDsS
15 yıl (881 mesaj)
hevesle bekliyorum o gunleri turan




T Tsuntsunemori
15 yıl (2237 mesaj)
bence actiktan sonra duyurmak daha mantıklı....................




2 2_Ran
15 yıl (269 mesaj)
eray kardesım evet haklısı valla ole olsa daha iyi yoksa acmayınca bıraz kotu oluıyor ve lineage turkey konusunu ben acmadm arkadasım benım acc ile acmıs yanlıskla :)




T Tsuntsunemori
15 yıl (2237 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: 2_Ran

eray kardesım evet haklısı valla ole olsa daha iyi yoksa acmayınca bıraz kotu oluıyor ve lineage turkey konusunu ben acmadm arkadasım benım acc ile acmıs yanlıskla :)



ama sonucta o serverda gorebileceğimiz bi sayfa elle tutulan bişey var di mi

burda ne site ne server sadece açıcaz ben ona karşıyım




G Ghostsith
15 yıl (289 mesaj)
Site olayi kolay ya tek sorun Site olsa keske :) ßir Shop ayarlamak ne kadar suruyo biliomusunuz :P bir drop ayari yapmak ne kadar suruyo biliomusunuz 22232 tane drop item var oyunda..




K KvaLyE Konu Sahibi
15 yıl (60 mesaj)
Arkadaslar Yapmayın Ben bişi biliyorum oyle dedim Tek sorun Şu anda Sadece Sitemiz Yok siteyi yaptıktan sonra 1 hafta en fazla siteyide yarın oburgun hazırlıcaz o yuzden sorun yapmayın ....




M MORFEUS
15 yıl (3441 mesaj)
25sinde acilmasin ben size gösterim
Bİz site istemiyoruz acc alim olsun yeter sonrada hazirlarsiniz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MORFEUS -- 18 Kasım 2006; 13:38:57 >


K KvaLyE Konu Sahibi
15 yıl (60 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: MORFEUS

25sinde acilmasin ben size gösterim
Bİz site istemiyoruz acc alim olsun yeter sonrada hazirlarsiniz

her şeyi tamamlamak istiyoruz lutfen sabır en fazla 2 hafta arkadaslar garanti veriyorum




M MORFEUS
15 yıl (3441 mesaj)
ehehehh ölme eşegim ölme kac ay oldu bekliyoruz l2 hastada olmusuk acip nfs carbon bile oynamak istemiyor canim lagsiz 1 c5 bulabilsem ahh




K KvaLyE Konu Sahibi
15 yıl (60 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: MORFEUS

ehehehh ölme eşegim ölme kac ay oldu bekliyoruz l2 hastada olmusuk acip nfs carbon bile oynamak istemiyor canim lagsiz 1 c5 bulabilsem ahh

ben daha yeni soyledim arkadasım sen onu git lineageonlineworld sitesini kuranlara soyle ;)




M MORFEUS
15 yıl (3441 mesaj)
Kardes haklisinda bu topicte valla ben kariştirdim kim ne aciyor neyi aciyor kim kim ile birlikte calisiyor




B BlooDsS
15 yıl (881 mesaj)
klavye biraz once 2 hafta en gec dedin topic actigin msj da da 1 hafta ne celiski simdi bu


morfeus kanka be de carbon oynamak istemiyorum l2 yok die hos l2 varken de var die oynamiyodum




M maxSEPHIROTH
15 yıl (279 mesaj)
arkadaslar acık turk sunucusu var zaten c4 offıcal dosyaları ıle

adresıhttp://www.mix.gen.tr

detaylar web sıtesınde hesabınızı acıp gırıs yapabılırsınzı su an




K KvaLyE Konu Sahibi
15 yıl (60 mesaj)
ben c4 serveri aciorum bu kadar ama neyse konusmıcam buyuk laf konusmak sakıncalı en iyisi bekleyip gormek




C cosmodream
15 yıl (866 mesaj)
C4 Çekilmez artık bundan sonra ne diyeyim oyundan öyle bir soğudumki bu serverların kapamansından dolayı . Neredeyse ağlıyacam ya o kadar olur. Bende bir C5 server bakınıyorum. Valla oyunda o kadar güzel anımları olduki sizlerler birlikte. Ancak o kadar olur. Alıcam elime bir çekic yapıcam uclarına bir şekil birde verece ona +26 mercekli bir ışık al sana balt hammer .

Oyunda en son balıkçılık yapıyordum. Büyük ihtimalle benim orcum deniz kenarında yada denizde ölü şu anda boğularak öldüm büyük ihtimalle. extremedekiler helvamı yapıp yesinler o zaman.




B BlooDsS
15 yıl (881 mesaj)
sorma yaa ben butun arkadaslari giran harbor a toplamistim ne gusel sanki giran harbor deil galata koprusuydu orasi neyse ben hem c4 hem c5 oynuyorum hepsi duruyo x5 i indiyom simdi kim bilir ne zmn iner neyse ben ps oynayacam size ii gunler arasira bakarim buraya




A ArchEnemy
15 yıl (737 mesaj)
yaaaa biz topici önceden açtık başımıza gelenleri görün. Hep benim başıma gelir zaten