Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
90
Cevap
2831
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: ::L2Crimson:::Freya Server::: 1000x ::: 1700+ PPL ::: PVP Server:::: Yabancı ::: (5. sayfa)

I IOwnYouu
10 yıl (344 mesaj)
@darkrood
kardeşim ben duymadım görmedim diyorum. sen bana gelmiş meydan okuyosun. Büyüksün ;)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D DarkRood
10 yıl (238 mesaj)
nasıl gormedın cok merak ettım ya her gun her zoneye gıdıp pvp yapıyoruz nasıl bı goz var sende çözemedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

I IOwnYouu
10 yıl (344 mesaj)

C cumcumx Konu Sahibi
10 yıl (1812 mesaj)

I IOwnYouu
10 yıl (344 mesaj)
hadi bakalım siege başladı görelim şampiyonları :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D DarkRood
10 yıl (238 mesaj)
Ne oldu .D sonuc sadece 5 pt ile aldik 4 pt biz 1 pt veronica clani :D ve Dion bizim :) deme hani bizi 9 pt yıkamadi biz 5 pt ile yıktık :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

I IOwnYouu
10 yıl (344 mesaj)
kardeşim ben rune siegesinden bahsediyorum. herneyse daha cevap vermiyorum konu dışına çıkmaya gerek yok fazla.

Büyüksün, kralsın, şampiyonsun. SENSİN.
hadi eyv.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D DarkRood
10 yıl (238 mesaj)
bana oyunda adam dion diyor biz oraya saldırdık diyorum öyle boyle olunca castle değişiyo ne adamsin yaaa :D




S Shmaro
10 yıl (38 mesaj)
Konuyu hortlattım ama yapacak bir şey yok :) ben de yaklaşık 2 saat önce charımı açtım..Eğer halen burada oynayan ve yardımcı olabilecek kimseler varsa güzel olur..




O omuRjoy`
10 yıl (5 mesaj)
serveri bayadir oynuyorm baya itemim var. ama bıraktım. sarmıyo bi süre sonra cünkü sıkılcaksiniz. herkess item yapior en iyi kasan char archer - kamael - een güzel pvp charlari dagger - archer - doombringer ve özellikler storm screamer namı değer "jileT" .. item destek isteyenler yazablir.... yada mesaj biraksinlar profile.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

I IOwnYouu
10 yıl (344 mesaj)
devam devam. biz 4-5 arkadaş kendi aramızda takılıyoruz. buyur bekleriz.

pm: Jeremih, w8deathkamasutra



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.