Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
0
Tıklama
8
Öne Çıkarma
kyk çıkmazsa b*ku yedik EDİT:B*KU yedik

Ç Çapatıplı-m1r4l4y Konu Sahibi
geçen hafta (52 mesaj)
özel yurtları arıyorum birkaç gündür hepsi 2k lı fiyatlar söylüyor onlar da dolmuş zaten okul online olsa özel yurda bastığın para çöp olacak senelik sözleşme yapıyon kyk da anca açıklanacak hadi hayırlısı :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çapatıplı-m1r4l4y -- 16 Eylül 2021; 13:36:58 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: m1r4l4y



E Expert of Yks Analyst
geçen hafta (7 mesaj)
Ne zaman açıklanır ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

T takeanap
geçen hafta (14 mesaj)



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Ç Çapatıplı-m1r4l4y Konu Sahibi
geçen hafta (52 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Expert of Yks Analyst

Ne zaman açıklanır ?
1 haftaya anca




_____________________________

Eski kullanıcı adı: m1r4l4y



K kitapyazanyazar
geçen hafta (6 mesaj)
3 4 güne açıklanır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Expert of Yks Analyst

D Darkblodyshadow
geçen hafta (4 mesaj)
Hocam nerden gideceksiniz istanbula


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Retcken
geçen hafta (0 mesaj)
Açıldıktan sonra tekrar online olursa özel yurtlar istiyor mu ücretin tamamını


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kitapyazanyazar
geçen hafta (6 mesaj)
Online olmayacak ama özel yurtlar yıllık sözleşme imzalar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Retcken

B banasquatyapmayıöğret
geçen hafta (9 mesaj)
oda kirala



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: polyanna456



R Retcken
geçen hafta (0 mesaj)
Kesin mi hocam konuştuğum yurtların çoğu iade ediyoruz dedi ama sonradan bi sıkıntı çıkar mı ki


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kitapyazanyazar

S sonaytbukucu2022ss
geçen hafta (9 mesaj)
harbi yedik ya oda falan kiralıcaz artık apartlar da ya da bizim okul esenler de zaten esenler ucuz yine




G Glogreia
geçen hafta (2 mesaj)
Herkes kyk ya yüklendi bu sene büyük şehirlerde çıkma olasılığı çok azaldı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kitapyazanyazar
geçen hafta (6 mesaj)
Ne dediğine bakma hocam sözleşmede ne yazıyor ona göre hareket et



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Retcken

Ç Çapatıplı-m1r4l4y Konu Sahibi
geçen hafta (52 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Darkblodyshadow

Hocam nerden gideceksiniz istanbula
aydın




_____________________________

Eski kullanıcı adı: m1r4l4y



M mühendisadayı2342
geçen hafta (48 mesaj)
ilk sene altında BMW olan çocuğa çıktı , 1.dönem sınıf birincisi olan maddi yetersizlikten 2.dönem ailesinin yaşadığı ile nakil yaptıran arkadaşıma çıkmadı.

adam bursu sınıfta kaldığı için kaybetti aldığı dönem boyunca da 2-3 günlük bar parasını karşılıyordu.




D dünyadünya
geçen hafta (120 mesaj)
Sözleşmeye eklet



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: september2



Bu mesajda bahsedilenler: @Retcken

S Süpersabri
geçen hafta (684 mesaj)
Ben aradım 3 kişilik yurda yıllık 8 bin dediler aylık 750 lira gibi bir şey oluyor biz de iyi ucuz dedik meğer yemek dahil değilmiş sabah akşam yemek aylık 800 lira,fena kaziklayacaklar bu yıl



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SnowyOwl
geçen hafta (1 mesaj)
Hangi şehir? İstanbul'da Esenler civarında yemek hariç haliyle bile 1600'den aşağı bir yurt bulamadım ben.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Süpersabri

Ç Çapatıplı-m1r4l4y Konu Sahibi
geçen hafta (52 mesaj)
benim de istanbul fatihteki yurtlar 2k beşiktaştakiler zaten 2.5k+ diyor kadıköydekiler dolu diyor zaten




_____________________________

Eski kullanıcı adı: m1r4l4y



S Süpersabri
geçen hafta (684 mesaj)
Malatya



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SnowyOwl
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.