Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
287
Cevap
8868
Tıklama
70
Öne Çıkarma
Cevap: KIZLARLA SEVGİLİ OLMAK VE ASOSYALLİĞİ YENMEK - UZUN ANLATIMLI (5. sayfa)

G Guest-76F513060 Konu Sahibi
6 yıl (91 mesaj)
Sığ düşünceler balonu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @4007

N No Meaning
6 yıl (121 mesaj)
burda sap olanların cogu eml mezunu ve mühendis adamlardır... sen kızı nasıl bulcaz ondan haber ver... kız yok watsapp var diyon sanki havadan akıyor buralara.




G GIRALİÇEM
6 yıl (543 mesaj)
Beyler sadece şunu bilin:
Özgüven tam olacak bir de kızlarla nasıl konuşmanız gerektiğin çok ama çook iyi bilin,bilmiyorsanız da öğrenin.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @klmung

M mertua35_35
6 yıl (1689 mesaj)
Bu yaz marmaris'e gitmem ile özgüvenimin yerine gelmesi bir oldu felaket güzel 2-3 hatundan teklif aldım morelim düzeldiKız muhabbetini hiç kasmıyordum şu olaydan sonra iyice rahatladım en kötü gidip ordan bulurum




4 4007
6 yıl (1992 mesaj)
İmzam senin gibiler için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @klmung

G Guest-76F513060 Konu Sahibi
6 yıl (91 mesaj)
Teşekkür ederim, yine de olsun.




Bu mesajda bahsedilenler: @4007

A AhmtMlh
6 yıl (949 mesaj)
Aslına baksan kibar adamım ama kızlarla pek fazla konuşamam. Sebebim belli, çevrem her iki yılda bir değiştiği için (bu değişim pederin tayin olmasından kaynaklı) çok fazla sosyal olamıyorum. Şimdi üniversitede belki farklı olur. Ancak özgüveni kırık biri değilimdir. İlk adımı yapamayan biriyimdir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-76F513060 Konu Sahibi
6 yıl (91 mesaj)
Dostum ben de üniversiteye başlayacağım whatsappta grup kurdum gelmek ister misin böyle arkadaşlar toplanıyoruz birbirimize yardım ediyoruz?




Bu mesajda bahsedilenler: @AhmtMlh

K Kemâncı
6 yıl (2316 mesaj)
Ellerine sağlık , çok iyi yazmışsın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

I Ingvar
6 yıl (731 mesaj)
İyi yazmış hepsini okudum okumanızda fayda var özellikle son kısımdaki gidene git deme muhabbeti falan çok iyiydi çok beğendim. Okuyun.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-76F513060 Konu Sahibi
6 yıl (91 mesaj)
Teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @Kemâncı

G Guest-76F513060 Konu Sahibi
6 yıl (91 mesaj)
Teşekkürler




Bu mesajda bahsedilenler: @Ingvar

R Rolef
6 yıl (751 mesaj)
Abi çok iyi ya





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


D demirciler
6 yıl (597 mesaj)
Harekete geçip bir şeyler yapmazsanız bütün gün kitap yazı okusanız fayda etmez boşuna bakmayın.




G Guest-B81DB4D44
6 yıl (23 mesaj)

G Guest-23066F9EA
6 yıl (214 mesaj)
her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. ancak yoğurdu yemekde zordur. sıradan biri bu yoğurdu yeme başarısını göstermiş ve bunu alışkanlık haline getirmişse, bunu paylaşmak ister ben yoğurdu böyle yedim, sizde benim gibi yiyin, der. ancak herkesin yolu farklıdır dostum.

herkesin o taşlı,çakıllı yoldan çıplak ayakla geçmesi gerekir.
yani kısaca sihirli hap, hayatını değiştirecek kitap veya tavsiye veya ne biliyim bir cümle falan yok, öyle bir dünya yok. o ayakların kanamadan hayatında asla başarılı olamazsın.
teori eşittir hiç ! teoride istediğin kadar kendini geliştir pratiğe çalışmıyorsan kafandaki herşey bir hiçtir. sosyallik,başka insanlarla konuşabilmek cidden mükemmel birşey. hiç tanımadığın bir insana ufak bir espri yapıp yüzündeki o minik tebessümü görmek cidden çok harika birşey. gta 5'i ilk çıktığında süper pc'nde oynamaktan bile daha güzel birşey emin ol. hayat insanlarla güzel, insanların yaptıkları şeylerle zaman geçirirken değil...




V Vahlok
6 yıl (2671 mesaj)
Yeteri kadar porno izle, pornonun erken boşalmaya neden olacağını unutma
Nası bi cümle la bu.
Pornodan ve masturbasyondan uzaklaştıkça kafanız, bedeniniz, diliniz daha iyi çalışır. Azaltın veya izlemeyin. Buda benim tavsiyem





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Cihan
6 yıl (5867 mesaj)
Money talks birader

Başka birşeye gerek yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @klmung

G Guest-76F513060 Konu Sahibi
6 yıl (91 mesaj)
Teşekkürler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ LetMeKissYou

B BlackWalkeR
6 yıl (118 mesaj)
Para > Özgüven > Tip

Çok yakışıklı olsanızda 5 kuruş paranız yoksa pek bi halta yaramazsınız
Çok yakışıklı olsanızda eger utangaç biriyseniz yine bi halta yaramazsınız
Ama bu 3 ü bir kişide oldugunda o zaman hayatı yaşarsınız .