Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
15
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Kampüste kayboldum awk :D

M MyLuckyInteger Konu Sahibi
geçen ay (4 mesaj)
Evet arkadaşlar bugün yıldız tırreknik üninin iys'si vardı. Sınav sonrası okulda mahsur kaldım. Sonra üstün çabalarımla çıktım kampüsten


Esenler on numaraydı sorusu olan varsa aliyim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


B BakiSilva
geçen ay (77 mesaj)

M MyLuckyInteger Konu Sahibi
geçen ay (4 mesaj)
Yıldız Tırreq üni



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BakiSilva

M marxınsakalı
geçen ay (4 mesaj)
Sınav nasıldı kanka



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MyLuckyInteger Konu Sahibi
geçen ay (4 mesaj)
Ez hocam. Yine de büyük atmiyim ama kolaydı bariz. Kalırsam kendimden şüphe ederim uzun bir süre



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @marxınsakalı

L L. Kilmister
geçen ay (1525 mesaj)
Hoş geldin hocam bi kanatçı ibo’ya uğrasaydın



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


S SwagLord
geçen ay (84 mesaj)
walla ben de kayboldum hangi fakültede girdin



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MyLuckyInteger

M MyLuckyInteger Konu Sahibi
geçen ay (4 mesaj)
İnşaatta girdik, hep eecileri vermişler inşaata galiba. Ayrıca bizim sınıf bizim bölümden oluşuyodu galiba tam emin değilim(ehm.)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyLuckyInteger -- 14 Eylül 2021; 17:47:8 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SwagLord

S sl1ent
geçen ay (1 mesaj)
sinav cidden kolaydi kalmak icin birkac tane sallasam mi diye aklimdan gecirdim ama yapmadim. yazili sinava girmedim bile



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MyLuckyInteger Konu Sahibi
geçen ay (4 mesaj)
Ya writing de iyi geçti de ben kelime saymadım. Umarım 250'yi geçmiştir


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sl1ent

S sl1ent
geçen ay (1 mesaj)
ben hazirlikta kalmak icin girmedim ama buyuk ihtimalle sadece test ile gececgim gecmek istemiorum ama



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MyLuckyInteger

M MyLuckyInteger Konu Sahibi
geçen ay (4 mesaj)
Sen hangi bölüme yerleştin hocam? Ehmciysen sen de kadroyu tamamlayalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sl1ent

S sl1ent
geçen ay (1 mesaj)
nope elektrikteyim hocam bne



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MyLuckyInteger

E enesemin28
geçen ay (20 mesaj)
arkadaşda inşatta girdi mat müh


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MyLuckyInteger

S sl1ent
geçen ay (1 mesaj)
çogunluk insaattaydi heralde herkesi bolume gore ayirmislar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @enesemin28

S sangoro
geçen ay (379 mesaj)
En son bir yıl önce gittim gişeleri kaldırmışlar mı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: IamFreak


DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.