Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
454
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İzmirde Ruhsatlı Silahlarımızı Yivsiz Tüfeklerimizi Kullanabileceğimiz Açık Alan Arıyoruz
K
6 ay (2511 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba. İzmir il sınırları içerisinde hepsi ruhsatlı olmak üzere 36 Kalibre / 20 Kalibre tüfeklerle ve 9mm tabancalarla atış yapabileceğimiz,
pratik yapabileceğimiz atış alanları yada arazi bakınıyoruz. Bilen, yönlendirecek olan var mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KUMANDANASKER -- 10 Aralık 2025; 8:27:26 >

A
6 ay (4 mesaj)
Er

Yer bulabildiniz mi acaba bende arıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
6 ay (2511 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

hayır henüz bulamadık. bulursam yazarım. sen de yazarsan memnun olurum.

senin tabanca mı tüfek mi?
kaç kalibre?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @alpkrem35
S
6 ay (119 mesaj)
Onbaşı

Arkadaşlar selam, bende 1.5-2 ay önce crossfire wi extreme aldım. Atış yaptım ama yeni yerler konusunda birkaç yer buldum gibi.

Dilerseniz toplanıp atış yapabiliriz. DM atabilirsiniz. Ben de 20 kalibre ve 36 denemek istiyorum 😂





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salvador.deli -- 19 Aralık 2025; 22:38:49 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
6 ay (2511 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler dostum. İrtibattayız




Bu mesajda bahsedilenler: @salvador.deli
A
5 ay (4 mesaj)
Er

12 kalibre yarı otomatik av tüfeği



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KUMANDANASKER
A
5 ay (4 mesaj)
Er

Atış yapıcağınız zaman haber verirseniz gelebiliriz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @salvador.deli
D
5 ay (22 mesaj)
Er

Bende izmirdeyim 12 ga ruhsatlı tüfeğimle atış yapacak yer arıyoum. Çok önceden forumda şöyle bir konum atılmış ama şuan ne durumda bilmiyorum.

https://www.google.com/maps/place/38%C2%B017'29.1%22N+26%C2%B040'34.8%22E/@38.2945059,26.671055,476m/data=!3m1!1e3!4m4!3m3!8m2!3d38.291416!4d26.676323?hl=tr&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDEwNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @38
S
5 ay (119 mesaj)
Onbaşı

evet orası baya bilinen bir yer ama jandarma izin vermiyor -çoğu zaman- (eski maden sahası gibi bir yer orası)



K
5 ay (2511 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Daha önce Salvador Deli ile konuşmuştuk burası hakkında.
Jandarma tarafından izin verilmiyormuş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KUMANDANASKER -- 14 Ocak 2026; 8:22:46 >


Bu mesajda bahsedilenler: @dst231
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.