Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
326
Tıklama
0
Öne Çıkarma
istatistik okunur mu?
E
11 ay (16 mesaj)
Er
Konu Sahibi

liseyi bitirdim ve tercih yapıcam. Yıldız teknik istatistik geliyor iş bulunur mu ve bulursam da maaş durumu ne olur?




G
11 ay (1595 mesaj)
Teğmen

Dayı bu istatistik mevzusu beni bile baymaya başladı. Sıralaman kaç



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
11 ay (16 mesaj)
Er
Konu Sahibi

G
11 ay (1595 mesaj)
Teğmen

Gazi makine - 3.5 gpa - odtü master- savunma sanayi

daha mantıklı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @enose12
G
11 ay (1595 mesaj)
Teğmen

Aselsan mühendise 100k veriyor diye biliyorum. %16 zam vermiş zamdan önce 90 bin küsürdü.

stat mezunları ne kadar alıyo bilmiyorum data scientist diye aratın. 40-60 arası ile başlıyorlardır tahminimce.




Bu mesajda bahsedilenler: @hicbiseyapmiyorum
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.