Teknoloji Haberleri
DH
forum
mini
Uygulama ile
aç
Uygulama ile Aç
Giriş
Kayıt
DH Anasayfa
İndirim Kodu
Ara
Popüler
Foruma Git
Hakkımızda
Destek
Mobil Sürüm
Standart Site Görünümü
Bu Konuda
Tüm Forumlar
Eğitim ve Sınavlar
Eğitim ve Sınavlar Genel Sohbet
Bu Konuda
Bağlan:
Facebook
Google+
Twitter
Aşağı Git
Tüm Forumlar
Eğitim ve Sınavlar
Eğitim ve Sınavlar Genel Sohbet
istatistik okunur mu?
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
326
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1. sayfa
istatistik okunur mu?
Cevap Yaz
Konuya Özel
Linkli Mesajlar
Seçkin Yorumlar
E
enose12
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
11 ay
(16 mesaj)
Er
Konu Sahibi
liseyi bitirdim ve tercih yapıcam. Yıldız teknik istatistik geliyor iş bulunur mu ve bulursam da maaş durumu ne olur?
G
Guest-6338ADE54
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
11 ay
(1595 mesaj)
Teğmen
Dayı bu istatistik mevzusu beni bile baymaya başladı. Sıralaman kaç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
E
enose12
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
11 ay
(16 mesaj)
Er
Konu Sahibi
40 bin
Bu mesaja
1 cevap
geldi.
Cevapları Gizle
G
Guest-6338ADE54
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
11 ay
(1595 mesaj)
Teğmen
Gazi makine - 3.5 gpa - odtü master- savunma sanayi
daha mantıklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler:
@enose12
G
Guest-6338ADE54
Cevapla
Özel Mesaj
Şikayet
Mesaja Link
Takip Et
11 ay
(1595 mesaj)
Teğmen
Aselsan mühendise 100k veriyor diye biliyorum. %16 zam vermiş zamdan önce 90 bin küsürdü.
stat mezunları ne kadar alıyo bilmiyorum data scientist diye aratın. 40-60 arası ile başlıyorlardır tahminimce.
Bu mesajda bahsedilenler:
@hicbiseyapmiyorum
Cevap Yaz
1. sayfa
Tüm Forumlar
Eğitim ve Sınavlar
Eğitim ve Sınavlar Genel Sohbet
istatistik okunur mu?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
App Store'dan
İndirin
Google Play'den
İndirin
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
Hizmet kalitesi için çerezleri kullanabiliriz, DH'yi kullanırken depoladığımız çerezlerle ilgili
veri politikamıza
gözatın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
daha mantıklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @enose12
stat mezunları ne kadar alıyo bilmiyorum data scientist diye aratın. 40-60 arası ile başlıyorlardır tahminimce.
Bu mesajda bahsedilenler: @hicbiseyapmiyorum