Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
158
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
iRobat Akıllı Temizlik Robotu 699 TL (İkinci dalga Loading...)

İ
incitmeli Konu Sahibi
12 ay (36 mesaj)
Daha önceki kampanyada 599 TL'ye satılmıştı. O zaman almıştım. Hatta şuan evi siliyor.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi incitmeli -- 1 Eylül 2019; 18:24:29 >

En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
Harika bir robot.
1. dalgada almıştım.
karıyı boşadım.
Yoruma Git
Qantas - 12 ay +74
Arkadaşlar 599 dan 699 a çıkmış.

Biraz daha verin şunu alın

Yoruma Git
Yorumun Devamı drvimu - 12 ay +19

O
ozturkali1984
12 ay (28 mesaj)
Ne zaman gelcek belli mi hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
PunkBunny
12 ay (3021 mesaj)
Gecenkinde aldim cok guzel.makine





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
Thema
12 ay (1524 mesaj)
Birinci dalga link var mı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
levoank
12 ay (1030 mesaj)
Ankarada nerde vardır acaba





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
bilgehankalkan
12 ay (7275 mesaj)
Ürünler yenilenmiş mi? Fotoğraftaki ürünün paketindeki bantta yazan web adresine girdiğimde yenilenmiş elektronik alet satan bir yer çıktı.
https://www.emperorr.com/


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
Lithium
12 ay (3527 mesaj)
Ulan denemek istiyorum da 700 TL de çok para şöyle 200-300 TL olsaydı keşke.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Q
Qantas
12 ay (2238 mesaj)
Harika bir robot.
1. dalgada almıştım.
karıyı boşadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
By_EKReM
12 ay (1185 mesaj)
Alanlar ciddi bir yorum yapsa ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
rasmus61
12 ay (665 mesaj)
Evet kullanan arkadaşlardan ciddi bir yorum rica ediyoruz. Birde görsel hangi şubede çekildi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
mirogluhalit
12 ay (44 mesaj)
Geçen seferde aldim gerçek yorum olarak çok memnunum. Yemekten kalkınca bırak mutfağı süpürsün ekmek kırığı vs. Herşeyi aliyo. Salon yatak odası günlük neredeyse supuruyo 1 defa silme bezi ile mutfağı vileda yaptirdim oda basarili. Elektrik supurgesinin yerini unutturur. Hanım özellikle evi süpürüp öyle denedi. Gerçekten topladığı tozu görmelisiniz bu fiyat bile iyi bence





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
drvimu
12 ay (867 mesaj)
Arkadaşlar 599 dan 699 a çıkmış.

Biraz daha verin şunu alın

https://m.n11.com/irobot-roomba-i7-7550-robot-supurge-wi-fi-baglantili-P369077542





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

V
Viserion87
12 ay (390 mesaj)
Islak vileda ozelligi var mi kullananlar





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
Burakbay7
12 ay (20 mesaj)
20 gün önce almadım şimdi alayım dedim, durduk yere +100 TL vermek çok koyuyor arkadaş




İ
incitmeli Konu Sahibi
12 ay (36 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Viserion87

Islak vileda ozelligi var mi kullananlar
Var





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Shafter
12 ay (5569 mesaj)
Beyler önceki konuda benim cihaz kapıyı açıp gitti demiştim.

Bugün haber geldi kötü yola düşmüş, karaköyde görmüşler en son :(





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ
izmirlim21
12 ay (302 mesaj)
almayı düşünüyorum ilk alanların yorumları önemli




C
cooloceaner
12 ay (30 mesaj)
Valla hocam ben alalı 1 ay oldu sanıyorum.buradan baya bi yorum da yaptım bütün soruları da ilk dalgadaki yorumlarda cevaplamaya çalıştım.bulabilirseniz hepsi orada detaylı olarak mevcut.kısaca tavsiye ediyor musunuz diye sorarsanız; kesinlikle 1200 tl bile olsa kaçırmayın diyorum herkese de şiddetle tavsiye ediyorum.aldığımdan beri 1 kere bile süpürge çalıştırmadım ben.her gün çalışıyor bu arkadaş evde.silme aparatı da çok başarılı.normal bir aile evi bizimkisi halısı perdesi koltuğuyla her yere rahatça giriyor ve tertemiz de yapıyor.eşim de çok memnun.üzerimizden büyük bir yük kalktı arkadaş hiç süpürge silme olayını düşünmüyoruz artık.halıların üzerinden evi güzelce süpürüyor.kafasında soru işaretleri olanlar hiç düşünmeden alsınlar bu fiyatta bedava derim ben.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

V
vincent5555
12 ay (21 mesaj)
Şuanda var m migroslarda gideceğim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
bayguru
12 ay (329 mesaj)
Yerleri bitirdi camları siliyor ..temizlikciyi aradim gelme artık dedim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Qantas