1. sayfa
Problemi çözdüm. Xcode'de general kısmından Automatically manage signing kutucuğunu işaretledim. Kendi developer hesabımı girdim. Tüm kırmızı error veren yerleri refreshledim ve yüklendi. Sonuç: Kasıyor ve oyundan attı |
|
Benim 90MB oyunun IOS Proje Doyası 1.5GB'dı :) Build edince normale iniyor yine APK'den fazla ama normal. |
Virtual üzerinde çok kasacaktır. Hackintosh’u araştırın. Macbook alma planınız yoksa işinizi görcektir |
|
|
Unity ile geliştiriyorum. Oyundan atmasının sebebi RAM sanırım. Iphone 5S'te de attı. Zaten kodlarda sıkıntı yok. Pool sistemi de yapılı. |
Evet bence de sebebi ram olmalı. Unity mobilde stabildir ama cihaza göre ram sıkıntısı olabiliyor. Ben de Playmaker eklentisi ile Unity üzerinde oyun yapmaya çalışıyorum |
Cihazların oyunlar için ulaşabildikleri max RAM bunlarmış: Results of testing with the utility Split wrote (link is in his answer): device: (crash amount/total amount/percentage of total) iPad1: 127MB/256MB/49% iPad2: 275MB/512MB/53% iPad3: 645MB/1024MB/62% iPad4: 585MB/1024MB/57% (iOS 8.1) iPad Mini 1st Generation: 297MB/512MB/58% iPad Mini retina: 696MB/1024MB/68% (iOS 7.1) iPad Air: 697MB/1024MB/68% iPad Air 2: 1383MB/2048MB/68% (iOS 10.2.1) iPad Pro 9.7": 1395MB/1971MB/71% (iOS 10.0.2 (14A456)) iPad Pro 10.5”: 3057/4000/76% (iOS 11 beta4) iPad Pro 12.9” (2015): 3058/3999/76% (iOS 11.2.1) iPad Pro 12.9” (2017): 3057/3974/77% (iOS 11 beta4) iPod touch 4th gen: 130MB/256MB/51% (iOS 6.1.1) iPod touch 5th gen: 286MB/512MB/56% (iOS 7.0) iPhone4: 325MB/512MB/63% iPhone4s: 286MB/512MB/56% iPhone5: 645MB/1024MB/62% iPhone5s: 646MB/1024MB/63% iPhone6: 645MB/1024MB/62% (iOS 8.x) iPhone6+: 645MB/1024MB/62% (iOS 8.x) iPhone6s: 1396MB/2048MB/68% (iOS 9.2) iPhone6s+: 1392MB/2048MB/68% (iOS 10.2.1) iPhoneSE: 1395MB/2048MB/69% (iOS 9.3) iPhone7: 1395/2048MB/68% (iOS 10.2) iPhone7+: 2040MB/3072MB/66% (iOS 10.2.1) iPhone X: 1392/2785/50% (iOS 11.2.1) |
1. sayfa
Check dependencies
Code Signing Error: "Unity-iPhone" requires a provisioning profile. Select a provisioning profile for the "ReleaseForRunning" build configuration in the project editor.
Code Signing Error: Code signing is required for product type 'Application' in SDK 'iOS 11.4'
Telefonum ios 9.3.5 ve xCode içinde base sdk olarak sadece ios 11.4 var. Ayrıca developer hesabına UDID kaydı falan da eklemedim. Sizce sorun ne olabilir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ht1baron -- 16 Ağustos 2018; 18:16:42 >