Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
191
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hotmail hesabımla ilgili Lütfen bakın Çalındı Hacklendi Vs. değildir lütfen bakın

T tas_baba Konu Sahibi
16 yıl (184 mesaj)
Arkadaşlar hotmail hesabımın şifresini kardeşim degişmeye ugraşmış.

Gizli soruya bi kaç defa yanlış cevap verince benim hotmail hesabıma block konulmuş.

Şimdi şifreyi değişmek istiyorum

"Hesap bilgilerinizi doğrulamak için çok fazla deneme yaptınız" hatası veriyor.

Acaba ne zaman bu block kalkar diye soruyorum veya başka bi yolu warmı ?

Lütfen yardımlarınızı esirgemeyin. Acıyın bu fakire :)




K Kutx
16 yıl (770 mesaj)
Ne zaman kalkar bilemem.

Fakat aynı sorunla bir daha karşılaşmak istemiyorsan kardeşini döv


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A arf*
16 yıl (1106 mesaj)
çok uzun sürmez merak etme. en fazla bi kaç gün.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tas_baba Konu Sahibi
16 yıl (184 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: arif_icke

çok uzun sürmez merak etme. en fazla bi kaç gün.



Dövdüm Zaten :D bi daha rüyasında bilem yapamaz :D



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.