Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
5067
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hoparlör Kablo Tavsiyesi
A
15 yıl (58 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Merhaba,
Harman Kardon 3490 amfim, kule hop. ise Kef C7 bu sisteme hangi kablo uyum sağlar. Dinlediğim müzik türleri pop, caz, tsm ve genelde slow şekilindedir.
Kablo konusunda pek bir bilgim yok. Bu yüzden hybrid ve magnum kablolar arasında ne gibi bir fark oluyor ?
Van den hul CS122 yada Magnum kablosu
TTAF Magnum kablosu'nu
tavsiye ettiler sizce nasıl bu kablolar. Sizin tavsiye edebileceğiniz başka kablo çeşitleri nelerdir.
Yardımlarınızı bekliyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
14 yıl (8436 mesaj)
Yarbay

Odyofil iseniz kablolar sizin için önem taşıyacaktır. Ben uzun yıllardır 0.75 lik jamo bakır tel kablo kullanıyordum. Yeni sistemimi yine Jamo gümüş 1.5 lik kablo ile değiştirdiğimde ve özelliklede bi-wire olayına geçince farkı ciddi bir şekilde almaya başladım. Metresine zamanında 5-6 usd verdiğimde gereksiz görüyordum ama şimdi nekadar iyibir tercih yaptığımı anladım. Benim asıl merakım metresi 400-500 usd verilerek alınan kablolar. Acaba bunları alanlar önceki kablolara nazaran nasıl bir fark elde ediyorlar???


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
14 yıl (3818 mesaj)
Yarbay

Bende Chord Company Carnival Silverscreen var, müthiş bir kablo.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (3997 mesaj)
Yarbay

Magnum bir kablo çeşidi değiş Van den hul'un meşhur ve başarılı bir modelidir...TTAF adlı şirket de magnum adlı bir model çıkarttıysa onu bilemiyorum...Kablo konusu çok karışık ve derindir fazla boğulmadan birini alıp kullanın derim..

Bir kaç tane tavsiyede bulunayım..Bu kabloların başarımları bir şekilde kabul görmüştür..İlk yazdığım tavsiyemdir..

1) DH Labs Odyssey (tavsiyem)
2) Ecosse cs2.3
3) Van Den Hul Snowline
4) Black Rhodium Tango
5) Chord company carnival silver screen
6) Lookab xtrilius-4
7) Ixos Gamma geometry (bunu bulamayabilirsiniz)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
14 yıl (8436 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: atalayalper

Magnum bir kablo çeşidi değiş Van den hul'un meşhur ve başarılı bir modelidir...TTAF adlı şirket de magnum adlı bir model çıkarttıysa onu bilemiyorum...Kablo konusu çok karışık ve derindir fazla boğulmadan birini alıp kullanın derim..

Bir kaç tane tavsiyede bulunayım..Bu kabloların başarımları bir şekilde kabul görmüştür..İlk yazdığım tavsiyemdir..

1) DH Labs Odyssey (tavsiyem)
2) Ecosse cs2.3
3) Van Den Hul Snowline
4) Black Rhodium Tango
5) Chord company carnival silver screen
6) Lookab xtrilius-4
7) Ixos Gamma geometry (bunu bulamayabilirsiniz)


Size bir kabloyu danışmak istiyorum. Kablonun tam modeli;
IXOS XHS403 Speaker Cable/Parallel Geometry/4.2mm/11AWG High Purity/PC-OFC
Bu kabloyu stereo bir sitemde kullanmanın avantajı yahut dezavantajı var mıdır?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (3997 mesaj)
Yarbay

İxos kablo konusunda başarılı bulunan ve sevilen bir markadır...Yukarıda yazmış olduğunuz kablo High purity pc-ofc saf bakır kondüktörlere sahip ve bu da diğer ofc kablolara göre daha yüksek başarım demektir..Kalınlık olarak normalin biraz üstündeler ama benim şahsi tercihim her zaman kalın kablolardan yana hem böylelikle amfinin çıkışında oluşan direncten kaynaklanan kayıpların bir miktar da olsa önüne geçilmiş oluyor ve fazla kayıp yaşanmadan ses sinyalleri hoparlöre ulaşıyorlar...Keza alt frekans başarımı da artıyor..

Dezavantaj olarak kabloları kullanmadan bir şey dememiz doğru olmaz..Kağıt üstünde iyi bir kablo gibi gözüküyor..Ama bir kablonun ne kadar iyi olduğu veya ne kadar kötü olduğu da kağıt üzerinde özelliklerinden %100 anlaşılamayabiliyor..En iyi referans kulaklarımız...Hifi cihaz,aksesuar vs..her ne alınıyorsa dinlenerek,denenerek alınması daha iyi aslında tabii istisnalar haricinde..saygılar..


Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
14 yıl (58 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Tavsiye edilen kabloları nerede bulabilirim. Ve fiyat açısı nasıldır.
Teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (3997 mesaj)
Yarbay

Google'a yazın bulursunuz..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
14 yıl (8436 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: atalayalper

İxos kablo konusunda başarılı bulunan ve sevilen bir markadır...Yukarıda yazmış olduğunuz kablo High purity pc-ofc saf bakır kondüktörlere sahip ve bu da diğer ofc kablolara göre daha yüksek başarım demektir..Kalınlık olarak normalin biraz üstündeler ama benim şahsi tercihim her zaman kalın kablolardan yana hem böylelikle amfinin çıkışında oluşan direncten kaynaklanan kayıpların bir miktar da olsa önüne geçilmiş oluyor ve fazla kayıp yaşanmadan ses sinyalleri hoparlöre ulaşıyorlar...Keza alt frekans başarımı da artıyor..

Dezavantaj olarak kabloları kullanmadan bir şey dememiz doğru olmaz..Kağıt üstünde iyi bir kablo gibi gözüküyor..Ama bir kablonun ne kadar iyi olduğu veya ne kadar kötü olduğu da kağıt üzerinde özelliklerinden %100 anlaşılamayabiliyor..En iyi referans kulaklarımız...Hifi cihaz,aksesuar vs..her ne alınıyorsa dinlenerek,denenerek alınması daha iyi aslında tabii istisnalar haricinde..saygılar..

En doğrusu dediğiniz gibi bizzat test etmek ama 2 yıl önce bir sistemle birlikte almış fakat hiç kullanma şansı bulamamıştım. 0.75 lik jamo ile 1.5 lik jamo arasındaki farkı performans alabildim. Ixos kablolarını test etme şansı olmadan 2 sene önce öneriyle almıştım. Kabloları kullanmayı düşünüyorum ama uçları yassı ve kalın olduğundan şimdilik sistemimde kullanmayı düşündüğüm banana ve spade ile kullanma şansım yok. Kablolar çok uzun olduğundan kesmeye kıyamıyorum. Neticede denemeden olmayacak gibi
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.



C
14 yıl (1495 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: atalayalper

...

Dezavantaj olarak kabloları kullanmadan bir şey dememiz doğru olmaz..Kağıt üstünde iyi bir kablo gibi gözüküyor..Ama bir kablonun ne kadar iyi olduğu veya ne kadar kötü olduğu da kağıt üzerinde özelliklerinden %100 anlaşılamayabiliyor..En iyi referans kulaklarımız...Hifi cihaz,aksesuar vs..her ne alınıyorsa dinlenerek,denenerek alınması daha iyi aslında tabii istisnalar haricinde..saygılar..


Kesinlikle katılıyorum ve şunu biraz daha açarak yinelemek istiyorum. Bir bileşen kendi alanının feriştahı diye ün salmış da olsa yahut yerden yere de vurulsa, asıl önemli olan o bileşenin sizin sisteminiz içerisindeki sinerjisidir. Şunu da unutmadan
quote:

tabii istisnalar haricinde..saygılar..





A
14 yıl (58 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: atalayalper

Google'a yazın bulursunuz..

teşekkürler



S
9 yıl (2109 mesaj)
Binbaşı

hort olacak ama bende tecrübemi paylaşayım.

atalay bey in tavsiye listesinde şu an online satışta olan sadece snowline var,
ürünle ilgili bir kişinin daha tavsiyesini okumuştum, gümüş kaplı olduğu için kapalı çalan sistemi parlatır diye.

parlaklık denmese bile, sese pozitif ve hissedilir anlamda bir tokluk ve vurgu artışı/güç geldi.
bir ucu terminale spade plug diğeri amfiye çıplak bağlı.
Daha önce amazon un 16 awg fason ses kablosunu kullanıyordum.




Bu mesajda bahsedilenler: @atalayalper
A
9 yıl (40 mesaj)
Onbaşı

supra quadrax kullanıyorum 2x1 m aldım ve banana plug ile beraber 450 civarı oldu iyi fiyat ve daha çok yeni olmasına rağmen klipsch ile çok iyi anlaştılar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
8 yıl (36 mesaj)
Onbaşı

Supra quadraxlara bakıyorum da. 4x2 çıkıyor hep. 2x1 görmedim. Nerden aldınız sorabilir miyim ? Birde 4x2 nin olayı nedir ? O 4 taneyi nereye sokuyoruz ki. Bilgim vaya kıt bu konularda :/


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @americanbulldog
_
8 yıl (4600 mesaj)
Yarbay

Bende Oehlbach 2 x 2,5 mm kablolardan aldim.
Gayet memnunum



A
8 yıl (40 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: orhancelil

Supra quadraxlara bakıyorum da. 4x2 çıkıyor hep. 2x1 görmedim. Nerden aldınız sorabilir miyim ? Birde 4x2 nin olayı nedir ? O 4 taneyi nereye sokuyoruz ki. Bilgim vaya kıt bu konularda :/

merhaba hocam bir süredir yoğunluktan giremiyorum eğer hala gerekli ise can hifi den aldım türkiye distribütörü zaten istenilen uzunlukta kesip hazırlıyorlar iyi akşamlar hocam bu çarpılı olan bilgiler kablo uzunluğu ve sayısısını ifade ediyor örneğin 2 x 2,5 m diyorsa 2 adet 2,5 metre uzunluğunda demek





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi americanbulldog -- 6 Şubat 2018; 22:41:28 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.