Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
324
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hızım 1mbit tavsiye lütfen

A anubis2005 Konu Sahibi
9 yıl (2473 mesaj)
Taahhüt bitti arkadaslar su 1 Mbit sınırsızin tarifesini değiştireyim diyorum sonuçta en düşük 3 oldu artık hangi kampanya en uygun acaba tavsiyeniz nedir şimdiden teşekkürler hepinize



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V vertoloji
9 yıl (653 mesaj)
varsa altyapı fibere geç 20 mbit tarifesine modemde veriyorlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vertoloji -- 24 Temmuz 2012; 15:38:36 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A anubis2005 Konu Sahibi
9 yıl (2473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: vertoloji

varsa altyapı fibere geç 20 mbit tarifesine modemde veriyorlar

Ne yazikki yok dostum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A anubis2005 Konu Sahibi
9 yıl (2473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lordds

Arkadaşlar özür dilerim rahatsız ediyorum. Ben bu sistemde çalışıyorum. Evinizde işyerinizde oturduğunuz yerden çok kısa bir zaman ayırarak internet tabanlı sistemde çalışıp İnternette günde 2 saat veya daha fazla zaman geçirerek Ayda ortalama 1000-3000 TL Kazanç sahibi olabilirsiniz. Her ayın 15. de banka hesabınıza paranız yatar. Ürün satmak filan yok. Görevinizi seçin hemen çalışmaya başlayın. Lütfen ön yargılı olmayın size işimizi sistemimizi anlatabilmemiz için bize bir fırsat verin. Bilgi için aşağıdaki linki tıklayarak web sitemizi ziyaret edin! Hayırlı Kazançlar!http://tinyurl.com/mtinternetgelir

ne alaka dostum yeri burasımı ne adamlar varya


Bu mesaja 1 cevap geldi.

. .AFK.
9 yıl (863 mesaj)
alt yapı max ne kadar destekliyor?




A awos
9 yıl (62 mesaj)
Önce hattınızın kaç mbit desteklediğini ve santrale uzaklığınızı öğrenin. Benim düştüğüm hataya düşmeyin. Bende sizin gibi düşünüp 1 mbit sınırsızdan 8 mbite kadar olan pakete geçtim. Fakat santrale uzaksınız ve desteklemiyor diyerek hızımı 1 mbite düşürdüler. Yani biraz daha pahalı fiyata akk lı pakete geçmiş oldum. İşin kötüsü smileadsl bana telekoma başvurup evinize yakın santral (kabin) kurulmasını talep edin diyor, telekom ise bizim değil smile ın sorunu diyor.
İki arada bir derede kaldım yani. Sizinde başınıza bu gelmesin, max ne kadar hızı desteklediğini öğrenerek geçin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D deskel
9 yıl (353 mesaj)
yapıcak bişey yok bende aynı durumdayım fiber gelene kadar sabır :D


Bu mesaja 2 cevap geldi.

X XpressMusic34
9 yıl (16763 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: deskel

yapıcak bişey yok bende aynı durumdayım fiber gelene kadar sabır :D

aynen. bizim buraya bi 3-5 sene gelmez diyorlar ama bakalım. kısmet :D



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.