Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
345
Tıklama
0
Öne Çıkarma
HILEYLE KARAKTER KASMA GUNLUGUM

C Calal Arabi Bin Abdullah Konu Sahibi
4 yıl (145 mesaj)
Yillar sonra oylesine Metin2'ye basladim hic hirs falan yapmadan, sadece hobi olarak karakterimi bota kurup gelistiriyorum, baska hic bir amacim yok oyunda. Kesinlikle kendim tek bir pot dahi basmiyorum ya da vs falan atmiyorum kimseyle. Amac sadece eski sanal bebekler gibi ben de Metin2'de karakter buyutuyorum, bu konuda da karakterimin botla gelisimini paylasicam forumla, her guncellememde yeni bir mesaj aticam, ilk mesaji guncellemeyecegim.

Server Turkey. Suan bu mesaja yazdiklarim sadece oyunda 2 gunde, sifirdan yaptigim seyler.

Simdinin yeni yetme hilecilerine bu yaptiklarim cok gelebilir, biz eski topragiz ama, hileyi nasil kullanacagimizi iyi biliriz.


GUN 1-2
Suanda karakterim 52 level oldu, bedenselim. Yaninda bir de 40 shaman kastim. Butun skiller M1. Ilerde botla zenginlestigimde BK falan okumaya baslayacagim.

GUN 1-2 HASILATI
  • Botla biraz level kastiktan sonra ETP isine girdim ve 30m kastim ETP'lerden.
  • Oyuna basladigim gunse sansima top eventi vardi 1 saatligine ve hemen hileyle 3 tane altin top yapip actim 20'li levellardayken daha. 2 efsun degisme ve 1 kirmizi inci cikti, inci duruyor ama 25m'den satmayi planliyorum.
  • Olumcul plakaya 40 oldugumda efsun attim 3 tane ve 3 degistirmeyle gelen efsunlar 1k hp, 10 hp absorbe, 15 pence savunmasi. Kasilirken cok fena can doldurmami sagliyor, tam kasilmalik super efsunlar.
  • +7 Abanoz bastim ve 1k hp kolye dusurdum, ic item olarak bunlari takiyorum. Hilem oldugu icin zaten fazla bir seye gerek kalmiyor.
  • Adamin biri +0 dolularini pazar kurup satarken yanlislikla 38 ortalamali +0 doluyuda normal bir dolu gibi 15m'e koymustu, ben de direkt dolandirdim tabi adami yasal bir sekilde. Suan dolu +6 oldu, +0 hali bile 300m ediyor. Taslayip, +9 yapip saticam 700-800m'e.
  • +7 muharebe, +4-+5 cennet gozu itemlari falan biriktirdim, kulede +8 yapip birakicam hepsini.
  • 8 kanamali 60 savasci kaski dusurdum, boss keserken takicam. 20 hp yenilemeli 60 kaskida dustu, bunu level kasarken takicam, bir de 2 efsunlu 60 kaski var, bunada efsun ekleyip efsun denicem. Bir de 10 buyu savunmali 60 sura kaski var, bunu da saticam birine.
  • Kutsama kagidi (6m) saticam
  • Shamanimda 3 efsun ekleme ve 3 efsun degistirme var, ileride kullanicam dogru zaman geldiginde.
  • Bugunde ayisigi eventi var 2 saatlik, suan bitmesine son 10dk kaldi, millet agliyor dusuremedim hic diye bagirdan ama ben evde bile olmamama ragmen simdi baktigimda 52 tane dusurmusum hileyle. Event bitene kadar 60 olur en az.
  • Bir arada shaman'imi balik botuna birakmistim ama botta gunde 2-3 saatten fazla birakmamamami soyleyen bir uyari vardi bu yuzden 2 saatte anca 4 istridye cikartabildim maalesef.


Ufak bir SS. Sac stilinide hileyle kastigim yanglarla aldim.
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Calal Arabi Bin Abdullah -- 17 Ocak 2018; 22:16:33 >


M mike24mike
4 yıl (10 mesaj)
yıllar sonra oyundan öç almak gibi bir şey bu tebrik ediyorum. geçen sene bende botla kasıp en son dayanamayıp 85tlye satmıştım hesabı balık tutarken kutu veren etkinlik vardı 2t civarı param olmuştu :)




M MutluPmyo
4 yıl (117 mesaj)
Hangi bot hocam?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Celay
4 yıl (33 mesaj)
Ben hiç para yatırmadım ve hile kullanmadım. Geçen gün ay ışığı evetinde oyuna girdim 600 adet ay ışığı kastım. Carda 1-2 tane item hariç full 5 efsun itemler var. Bence boşuna risk alıp hile kullanmaya gerek yok. Tadını çıkarta çıkarta temiz bir şekilde oynamak daha zevkli olur diye düşünüyorum. Ha sen her şeyi göze aldım ve bu şekilde zevk alıyorum kardeşim dersen eyvallah :) bir şey diyemem



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Celay
4 yıl (33 mesaj)
%99 m2bob kullanıyordur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MutluPmyo

E Emree-
4 yıl (494 mesaj)
Hocam hangi botu kullaniyorsun ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J jaxeNN
4 yıl (56 mesaj)
takipteyim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Mojotr
4 yıl (1251 mesaj)
takip




D DanPat
4 yıl (909 mesaj)
Takip.
Ban mı yedin hocam yoksa 5 gündür ses yok ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G Guest-69EABE05A
4 yıl (116 mesaj)
65 lwl güçlü beden perfect çarımı bugüne kadar hep hileyle kasmıştım hep bota bırakıyordum 2014'te banlamışlardı o gündür metin2 oynamıyorum buda benim anım olsun



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


C Calal Arabi Bin Abdullah Konu Sahibi
4 yıl (145 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DanPat

Takip.
Ban mı yedin hocam yoksa 5 gündür ses yok ?

Ban yemedim, hatta devam etsem 75'e kadar yolu vardi bu hile kullanma olayimin. 1 haftaya zaten 75'te olurdum ama Metin2 TR bitmis, Metin2 SG oynuyordum eskiden, sifirdan ona dondum tekrar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.