Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
2
Cevap
82
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hesap Numarası Yardım

L lordsas Konu Sahibi
8 yıl (10 mesaj)
Arkadaşlar benim Play kartım var ve bunu hem hesap kartı hemde kredi kartı olarak kullanabiliyorum fakat hesap numaramın ne oldugunu çözemedim ve ibanımı ögrenemiyorum sizden yardım istiyim dedim kredi kartımın üstünde 4506344235100180 diye 16 haneli bi sayı var bunun belli bi yerimi oluyo yoksa hesap numarası başka bi yerdemi yazcak...lütfen yardım




G Guest-752FE1664
8 yıl (326 mesaj)
Kart numarasını kaldır.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lordsas

G Guest-4A0EEDE18
8 yıl (1164 mesaj)
Sanirim hesap numarasi son 8 hanesi oluyodu ama tam bilmiyorum. Googleye banka karti hesap numarasi ogrebme yaz bi ton sey cikar bulabilirsin yani.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.