Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
114
Cevap
12658
Tıklama
61
Öne Çıkarma
Cevap: HERKES ÇOK İYİ YAPIYOR YIĞILMA OLACAK diyen zevzeklere cevabım (6. sayfa)
B
3 yıl
Er




R
3 yıl
Yüzbaşı

Millet bilinçlendi abi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
3 yıl
Er

Cidden sınav 2020 gibi gelse ziştoviydik ama neyse ucuz yirttık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
3 yıl
Er

Hâla aynı görüşte :d sınav zor da olsa kolay da olsa yapamazsınız diyip durdu geçen gittiğimde bize kapasitesiz demek istiyor herhalde :d
dershanede kimseden bi bok olmaz A'lardan belki olur fen liseliler 12 yıl ders çalışıyor 10. Sınıfta 3 tyt kitabı bitiriyorlar siz o seviyede degilsiniz 100-200 bine bile girseniz yazın gidin yapabileceğiniz en iyi şey kafasındaydi hep.
Kendini anlatiyo 60k yaptim o kadar calistim 30 tane matematik kitabi cozdum ben bile yapamadiysam sizden hic olmaz diyip duruyordu en son.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
3 yıl
Er

hocam onlar ve onun gibiler insanların moralini boş yere bozan en adi 0rospu çocuklarıdır.

benim de 1 senemi mahvettiler. psikolojik sorunlarla uğraştım bunalıma girdim. defalarca ailemi bana karşı kışkırttılar.

gittiğim okulu sikiyim. biri “konular kalkacak ayt kolay olacak” diyip konuları geçiştirir biri çıkıp boş boş konuşur moral bozar biri de çıkıp saçma sapan programını dikte etmeye çalışır.

allah belalarını versin hakkım haram olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _TETHYS_ -- 12 Ağustos 2021; 16:2:58 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @medness
M
3 yıl
Er

Şimdi gitsek böyle diyip moralimizi bozdunuz desek sizi hırslandırmak için yaptım derler hepsi boş yani



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @_TETHYS_
_
3 yıl
Er

hocam biz ciddiye almasak bile aile ciddiye alıyor sonra ortalık savaş alanına dönüyor. evdeki kavgaların yediğim lafların haddi hesabı yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _TETHYS_ -- 12 Ağustos 2021; 16:17:56 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @medness
H
3 yıl
Er

konu 12 agustosta hortlamıs ama gorememisim 2020 yılında 50den fazla tıp cıkarmıstı bu sene de dereceler iyi. ea ilk 100 var sayısalda 10kya giren cok kisi var. ben msüde 1k yapmıstım ayt cok yuklenmedigim icin 3k tytden sonra 2k geri cekmis beni. bu arada son 3 senedir falan itüye en cok ögrenci yollayan okul bu



M
3 yıl
Onbaşı

O grafik iğne attı hocam



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ribas0
T
3 yıl
Er

BEKLİYORUZ.




Bu mesajda bahsedilenler: @kendinigelistirentasrali
G
3 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Bu konuyu uplayacağım zamanı gelince ama gerek kalmaz sanırım bu seneki sıralamalardan sonra kimse yığılma diye viyaklayamaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
2 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Bu konuyu uplayalım. Ne de olsa bu sene de yığılma olacak diyen tipler var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
2 yıl
Er

benim anlamadığım şey şu, herkes "şu yıldan iyi gelir, şu yıldan kötü gelir, yığılma olur/olmaz" diye yorumlar yapıyor bu sene de, klasik. sınavı önceden mi görüyorsunuz, içeride ajanınız mı var? henüz belli olmayan bir şey üstünden tahmin yapıp haklı çıkacağınızı düşünüyorsanız at yarışı, sayısal loto falan atın da para kazanın en azından



G
2 yıl
Er

Kesinlikle uplayalım. Bu yıl da bu trollerden bolca var.




Bu mesajda bahsedilenler: @GhastManTR