Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
4
Cevap
1637
Tıklama
0
Öne Çıkarma
HD UYDU ALICISI ÖNERİ (SAMSUNG C6000 LED İÇİN)

L leo-n Konu Sahibi
11 yıl (12 mesaj)
Sitedeki ve bu konuyu okuyan tüm arkadaşlara öncelikle merhaba diyorum, sizlerden istediğim tecrübe ve deneyimlerinizden ufakta olsa kafamdaki soru işaretinin cevabını almak..
Arkadaşlar geçen gün Samsung C6000 Led tv aldım ee haliyle bunun yanına bir HD uydu alıcı gerekiyor aswlında uydum vardı (botech) ama tabi bir işe yaRAIYOR
Şimdi benim istediğim şöyle 300 Tl ile 400 TL arasında HD olan ve benim tv ile uyumlu olabilecek yani görüntüyü güzel verecek ne almalıyım bana yardımcı olursanız çooook sevinirim. Hatta kendim ufak bir araştırma yaptım kendim aşağıdaki marka modelleeri buldum ne yapmalıyım ??? Yardım eden tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim..

marka-model fiyat
sunny ULTIMATE AT-14100 HD PVR 280
Sunny 14200 HD Multimedya 300
botech BC 10000 CA-CIS-USB 300
BAFF HD 2000 [CCcam OK] + Server Hediyeli 300
GolDMASTER SAT-1010 High Definition 425
Goldmaster DM-5000 Hd PVR Dijital 320
Vestel HD Tv Box 35910IR Dijital 330
Botech BT-100 HD Dijital 300
Hiremco Fx Turbo HD 310
Hiremco ChipBox HD 450
Goldmaster Sat-1010 Hd 470
Paylaş:

_____________________________

seAt LeOn CupRa 1,8T 300HP/// ZZ




W wakara
11 yıl (3857 mesaj)
next star al bende az sonra gıdecem uydu alıcısı almaya. hd uyumlu 175 200 tl. sen nıye op kadar para verıyon kı.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G gsuniv
11 yıl (25 mesaj)
hocam yerinde olsam DB alırdım eğer o fiyatı vermeyi gözden çıktıysan bu işi karaköy yüksek kaldırımda yapan tonla dükkan var hepsi klon satıyor yani orjinal cihazı bulmak imkansız hem zaten çok pahalı klonu o dediğin fiyata alırsın zaten önemli olan server ben EKOL diye bi dolandırıcı sahtekarlara takıldım 6 ay. Yayın sürekli gidiyo falan bitsin başka bi yere geçecen o nedenle cihazın kendi değil aslında server sağlayan yer önemli ve yukarıda yazdığım tiplerden uzak dur bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tAtAr
11 yıl (64 mesaj)
walla aynı televizyonu bende aldım, doğal olarak aynı dert bendede var şu an için araştırıyorum,eğer alırsam haber veririm...ama şimdilik goldmaster bir adım önde,vestelden uzak dur...




W wert1903
11 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: wakara

next star al bende az sonra gıdecem uydu alıcısı almaya. hd uyumlu 175 200 tl. sen nıye op kadar para verıyon kı.

yav bende baff ın hd 200 modelini almayı düşünüyorum ancak piyasada 2 modeli var sanırım bi lan lısı(ethernet) var bir de ethernetsizi var arada 50- 100 lira fark ediyor sizde ethernetsizinin sahte olma olasılığı var mı internette hiç ethernetsizine rastlamadım ...ethernet benim için önemli değil... ya da yerıne başka hd uydu alıcısı öneriniz varsa çok ii olur .teşekkürler ..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.