Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
176
Cevap
107949
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: Harici Diske Windows 7 Kurulumu (Resimli) (2. sayfa)

M mdc76
10 yıl (43 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrbilgisayar

quote:

Orijinalden alıntı: mdc76

quote:

Orijinalden alıntı: boudberg

burayı anlayamadım ...''Dikkat! NT6x klasörünü herhangi bir partition'un root kısmına açarak çalıştırın. Komut satırı kullanıldığı için problem çıkabilir.'' ve her defasında bu şekilde hata alıyorum.acaba nerede yanlış yapıyorum? :)
< Resime gitmek için tıklayın >
300GB sata 2.5 harici diske yükleme yapacağım.. çalıştığım ve yükleme yapacağım sistemde w7.
ayrıca 4gb usb flash diskimde bootw7 var normal pclerde usb den w7 kurulum yapabiliyorum yani.bu şekilde usb diske sistem yüklemeyi başaramadım..yardımınızı istiyorum..teşekkürler.

aynı hatayı bende alıyorum defalarca denedim ama hep aynı nerede yanlış yapıyorum anlamadım...

Bu konuyla ilgili yapılmış birkaç çalışma daha var. PWBoot adında bir program önerebilirim. Bu program da burada anlatılanlarla aynı işlevi görüyor. Belki işinize yarayabilir. Proje sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Dikkat! Bazı virüs programları virüs olarak görebiliyor.

Programı vermişken biraz anlatmamda da fayda var diye düşünüyorum. Aslında burada yaptığınız işlemlerin basitleştirilmiş hali diyebiliriz.

Program ilk açtığınızda karşınıza iki seçenek çıkıyor. "Install Windows" ve "Patch Existing Sytem" diye. İlk seçenek taşınabilir diskinize temiz bir kurulum yapacaksanız, ikinci seçenek ise daha önceden taşınabilir diskinize Windows 7 işletim sistemi kurduysanız işletim sistemini her bilgisayarda çalışabilir hale getirmeniz için seçebileceğiniz seçenek.

İlk seçeneği seçtiğinizde program sizden install.wim dosyasını göstermenizi, daha sonra eğer AIO bir Windows 7 DVD'si kullandıysanız yüklemek istediğiniz işletim sistemini soruyor. Bu adımdan sonra da işletim sisteminizi yükleyeceğiniz diski veya sanal diski seçebiliyorsunuz.

Teşekkürler harika oldu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

V v-s-l
10 yıl (1432 mesaj)
farklı bilgisayarlarda çalıştırınca driver'lar sorun çıkartır mı ki


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S suatdagdeniz
10 yıl (4 mesaj)
hocam bu işlemi deneyen varmı oldumu 14. seçenekte harici diski gösterip ilk seçeneği enterliyoruz orda bişeyler çıkıyo boot falan bekliyo yarım saat sürüyo ama bişeyler olmuyo.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

1 1200gs
10 yıl (3208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: suatdagdeniz

hocam bu işlemi deneyen varmı oldumu 14. seçenekte harici diski gösterip ilk seçeneği enterliyoruz orda bişeyler çıkıyo boot falan bekliyo yarım saat sürüyo ama bişeyler olmuyo.

Ben bir çok makinede kullanıyorum. Sorun yaşadığım makine sayısı az...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S suatdagdeniz
10 yıl (4 mesaj)
peki hacam yardımcı olurmusunuz. 13 kadar tamam 14 diskimizi tanıtmada bi hata yapıyoruz sanırım bu kısmı anlatabilirmisiniz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

1 1200gs
10 yıl (3208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: suatdagdeniz

peki hacam yardımcı olurmusunuz. 13 kadar tamam 14 diskimizi tanıtmada bi hata yapıyoruz sanırım bu kısmı anlatabilirmisiniz.


Alıntı yapmadan yazdığınız için geç farkettim.

Bios ayarlarına gireceksiniz (genelde del tuşu ile girilir)

Hard disc boot priority bölümünde harici hard diskinizi birincil yapacaksınız : en üste alacaksınız. F10 save yes deyip çıkacaksınız.




N napolyon94
10 yıl (5417 mesaj)

D deveyehendekatlatanadam
10 yıl (502 mesaj)
Dostum Mükemmel Bir Konu. Merak Ettiğim Linux vb Aynı Yolla Yuklemeye Kalksam Nolur ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A AtesliPanda
10 yıl (418 mesaj)
takip




D djkika
10 yıl (416 mesaj)
Çok güzel faydalı bir konu teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bioteknoloji
10 yıl (248 mesaj)
Arkadaslar kaç kişi çalıştırabildi gerçekten doğru söylesin. Anakartım Gigabyte G41MT S2P USB BOOT özelliği var yukarıdaki yönergeleri eksiksiz yapmama olmuyor. Sorun şu: installer ile olan herşey tamam. usbden baslatıyorum kurulum ekranı geliyor. Buda tamam fakat mesele burada baslıyor. İleri diyosun ileri diyosun Yüklenecek partition olarak usbden bağlanan hiçbirşeye yükleme yapamıyorum. elimde 40GB IDE harddisk ve USB to SATA/IDE dönüştürücü var winPE leri yüklediğimde çalıştırabiliyorum yani sorunsuz HarİCİ HARDDİSKTEN FULL XP ÇALIŞTIRMA başlığındada yapılanları denedim ama olmuyor arkadaş. Bi çözüm bulun bana harddisksiz nasıl çalıştıra bilirim bu canavarı?
İşlemci intel E6700, Anakart Gigabyte G41MT S2P, 2x4GB Kingston DDR3 1333 yani 8GB RAM, Volar 9600GT SLI 1GB 256BIT ekran kartı, SAMSUNG DWD REW, 8GB ve 16 GB flash belleğim ve 40GB harici harddiskim var.
Anakartı ve işlemciyi neden böyle aldın demeyin:D AMD serisine dönecem


Bu mesaja 1 cevap geldi.

2 2boas
10 yıl (784 mesaj)

D deveyehendekatlatanadam
10 yıl (502 mesaj)

D darkpeople
10 yıl (22 mesaj)
anlatilan sekilde harici hddme win7 kurulumunu yaptim. hemen arkasina ubuntuyu harici diskime kurdum. bu islemleri yaparken laptopun icindeki hdd yi soktum. ilk win7 ikinci ubuntuyu kurdum biostan usb boot oncelikli oldugu icin harici hdd laptopa takiliysa otomatik olarak grub onyukleyicisi calisip bana harici harddisk icindeki iki sistemden hangisiyle calismak istedigimi soruyor hersey yolunda gorunuyor.

harici harddiskime win7 kurduktan sonra sanal bellek hatasi aliyorum. her defasinda otomatik olarak ayarliyorum ama ayar degismiyor. acaba bunu ayari sabitlemenin bir yolu olabilir mi?

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkpeople -- 5 Mart 2012; 15:49:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Arranger.
10 yıl (22565 mesaj)
Güzel konu. Eline sağlık.




1 1200gs
10 yıl (3208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrbilgisayar


İlk seçeneği seçtiğinizde program sizden install.wim dosyasını göstermenizi, daha sonra eğer AIO bir Windows 7 DVD'si kullandıysanız yüklemek istediğiniz işletim sistemini soruyor. Bu adımdan sonra da işletim sisteminizi yükleyeceğiniz diski veya sanal diski seçebiliyorsunuz.

Kurduğumuz diske driver ekleme şansımız var mı easysysprep gibi bir programloa. Mesela driver pack solution dvd si eklenebilir mi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1200gs -- 15 Mart 2012; 13:15:26 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KEREM04283
10 yıl (2411 mesaj)

B bioteknoloji
10 yıl (248 mesaj)
takip edelim bakalım orjinal iso bulursam onda denerim. indirdiğim isodan kaynaklanıyor heralde, takipte


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O oknglr
10 yıl (2362 mesaj)
Benimde şöyle bir sorum var. DVDRW vs. olmadığı için laptopumu kullanarak. MAsaüstünde kullanacağım Harddiski harddisk kutusuna takarak laptop üzerinden Win7 kurmam gerekiyor. Kurduktan sonra Harici disk olarak kullanmıycam direk sisteme takıcam. Yine burdaki gibimi kurmam gerekiyor. Önceden PC de 2 hdd takılıyken direk iso yu Daemon tools la açıp istediğim birime işletim sistemi kurabiliyordum. Direk o şekilde denesem olurmu.

Not: Siz bu yazımı okurken ben çoktan denemiş Ve başarılı veya başarısız olmuş olacağım yinede Sorayım dedim :D


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V Vuraldesign
10 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: oknglr

Benimde şöyle bir sorum var. DVDRW vs. olmadığı için laptopumu kullanarak. MAsaüstünde kullanacağım Harddiski harddisk kutusuna takarak laptop üzerinden Win7 kurmam gerekiyor. Kurduktan sonra Harici disk olarak kullanmıycam direk sisteme takıcam. Yine burdaki gibimi kurmam gerekiyor. Önceden PC de 2 hdd takılıyken direk iso yu Daemon tools la açıp istediğim birime işletim sistemi kurabiliyordum. Direk o şekilde denesem olurmu.

Not: Siz bu yazımı okurken ben çoktan denemiş Ve başarılı veya başarısız olmuş olacağım yinede Sorayım dedim :D

Peki sonuç ne oldu benzer bir işlem yapmam gerekiyorda?

Laptop'a format atamıyorum çeşitli sebepler bu nedenle usb olarak gösterip sabit olarak notebook'ta kullanacağım. İlk olarak sysprep kısmını yapacağım notebooka taktıktan sonra o kısmı yine orjinal haline getiririm diye düşündüm...

Deneyen arkadaşlardan bilgi alabilir miyim???


Bu mesaja 2 cevap geldi.