Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
4644
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hacettepe Nukleer Enerji Muhendisligi
P
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Ismi cok havali.Okunur mu acaba.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
10 yıl
Binbaşı

ülkemizde nükleer santraller kuruluyor.deste deste paralar alırsın.paraya para demezsin.bana kalırsa ilerde baya bir puanlar artışı sağlayacak bir bölüm


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Polene Alerjisi Olan Arı
M
10 yıl
Yüzbaşı

ya para enerjide aslında var ya



S
10 yıl
Yüzbaşı

harbi la




Bu mesajda bahsedilenler: @yamyam34
H
10 yıl
Yüzbaşı

arkadaş çok iyi gaza vermiş :D düşününce doğru tabi ama nükleer enerji ülkemizde ne olur yarını var mı aydınlık da değil daha garanti olanlar bence daha makbul


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yamyam34
O
10 yıl
Binbaşı

aydınlatalım o zaman


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @huytergan
E
10 yıl
Yarbay

para fian iyide tehlikeli ya en küçük ihmalde


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl
Binbaşı

nükleer enerji mühendisliği sadece hacettepede var sanırım, yani nükleer santraller bittiğinde işe alınanların çoğu hacettepeli olacak, ama riskli tabi o zamana kadar o bölümden mezun olmuş birsürü adam olcak onların arasından sıyrılmanda gerekiyo biraz, başka bi iş olanağıda yok büyük ihtimalle, bana sorarsan ben yazmam ama sen bilirsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Hocam genelde türkiye gibi gelişmekte olan ülkeler nükleer santral kurarlar.Bir de bizim 4 yıl sonra mezun olacağımızı düşünürsek o zamana kadar bir kaç tane kurulmuş olur herhalde.Çünkü nükleer enerjide çok fazla kar var.Ayrıca ülekedeki bu bölümün eğitimini veren tek üniversite olduğu için rekabet az.Bence düşünülmesi gereken bir bölüm.

Birde ismi çok havalı.Sanki gelecekten kopup gelmiş bir mühendislik gibi. :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polene Alerjisi Olan Arı -- 18 Haziran 2014; 21:19:42 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @YavuZ0607
S
10 yıl
Yüzbaşı

kocaelide de var bu bolum, bir kiz icin okunur mu sizce

edit: enerji sistemleri ile karistirmisim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seymamirze -- 18 Haziran 2014; 21:26:39 >

D
10 yıl
Binbaşı

Türkiye'nin ihtiyacı var. hele bir nükleer santraller kurulmaya başlansın değeri artar bu bölümün, çok talep olur.



P
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Seni dinliyoruz.




Bu mesajda bahsedilenler: @NoobDotacı
H
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Polene Alerjisi Olan Arı

Hocam genelde türkiye gibi gelişmekte olan ülkeler nükleer santral kurarlar.Bir de bizim 4 yıl sonra mezun olacağımızı düşünürsek o zamana kadar bir kaç tane kurulmuş olur herhalde.Çünkü nükleer enerjide çok fazla kar var.Ayrıca ülekedeki bu bölümün eğitimini veren tek üniversite olduğu için rekabet az.Bence düşünülmesi gereken bir bölüm.

Birde ismi çok havalı.Sanki gelecekten kopup gelmiş bir mühendislik gibi. :D

baktım biraz sıralamalara da, onun aldığı aralıkta secilebilecek en iyi bölüm gibi duruyo, eğer o açılan santrallerde mühendis olarak iş bulursan paranın dibine vurursun bende seçmem demiştim ama düşündükçe kulağa hoş geliyo aslında , sıralamalar bi gelsinde bakarız artık, hayırlısı :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

İş imkanı olacağını bilsem düşünmeden yazarım.Bütün mühendislikler içinde bana en yakın olanı.Ama eğitiminin makine den bile ağır olduğunu söyleyenler var.




Bu mesajda bahsedilenler: @YavuZ0607
P
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: NoobDotacı


quote:

Orijinalden alıntı: Polene Alerjisi Olan Arı

Seni dinliyoruz.

Eksilemissiniz dostum

Hocam sen eksiyi ne yapacan?Bildiğin bir şey varsa söyle.



X
10 yıl
Binbaşı

Kuzenim okudu.

Şimdi Pilot oldu.

Gerisini siz düşünün.



P
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Mesela elektrik mühendislerinde olan imza yetkisi elektrik elektronik mühendislerinde yok.Bunda da aynısı olmasın?




Bu mesajda bahsedilenler: @NoobDotacı
B
10 yıl
Yarbay

Arkadaşında dediği gibi illa bu alanı okumalısınız diye bir şey yok. Şu anda ülkemizde açılacak olan nükleer santral için Rusya'da eğitim gören makine mühendisi tanıdıklarım var. Yanılmıyorsam staj boyunca ya 700 ya da 1100 euro alıyordu. Stajda aldığı miktar bu, buradan hesap edin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NoobDotacı
B
10 yıl
Binbaşı

Şahsi görüşümü belirtmek istiyorum
şuan gündemde olan 3 tane nükleer santral var sinop,mersin-akkuyu ve kırklareli-iğneada
mersin akkuyu için akkuyu ngs yani santalin yapımcısı her sene belli miktar öğrenciyi(mühendislik ve fen bilimleriyle ilgili bölüm okuyan yanlış hatırlamıyorsam) sınava tabi tutup rusyada ulusal nükleer enerji araştıma üniversitesinde eğitime yolluyor ücretsiz 4-5 yıl olması lazım.
sinop'a ise japon mitsubishi heavy industries yapımı üstleniyor japonlar denetimi bize bırakır mı bilmiyorum ngs kendi elemanını yetiştirirken japonlar ne yapar
iğneadanın durumunu bilmiyorum
ama yine okunur yani



M
10 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: NoobDotacı


quote:

Orijinalden alıntı: YavuZ0607

nükleer enerji mühendisliği sadece hacettepede var sanırım, yani nükleer santraller bittiğinde işe alınanların çoğu hacettepeli olacak, ama riskli tabi o zamana kadar o bölümden mezun olmuş birsürü adam olcak onların arasından sıyrılmanda gerekiyo biraz, başka bi iş olanağıda yok büyük ihtimalle, bana sorarsan ben yazmam ama sen bilirsin

Merhabalar, konuyla ilgili bilgi almak isteyen varsa birkac sey soyleyebilirim.

-3 olmuş niye eksiliyorsunuz



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >