Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Günlük kullanım mouse tavsiyesi (max 50-60TL)

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
Oyuncu mouse değil, günlük kullanım amaçlı
Sağlam ve basit bi mouse modeli önerilerinizi bekliyorum. özellikle uzun yıllar kullanmış olanlar varsa onların tavsiyesi karar vermede daha etkili olacak




M Mr. Decent
2 yıl (2848 mesaj)
Logitech M100 kullanıyorum neredeyse 10 ay olmuştur, DPI biraz yüksek gelirse biraz daha düşük DPI değerine sahip modeli de vardı sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
kablolu mu bu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mr. Decent

M Mr. Decent
2 yıl (2848 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: scorpion20

kablolu mu bu?
Evet


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
tavsiye için teşekkürler laptop için kablosuz bakıyorum. M170-171 modellerini gördüm ama onlar da boyut olarak küçükmüş bilgilerine bakınca gördüm. 10,5-11cm kablosuz birşey benim aradığım




Bu mesajda bahsedilenler: @Mr. Decent

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
tavsiye için teşekkürler laptop için kablosuz bakıyorum. M170-171 modell




Bu mesajda bahsedilenler: @Mr. Decent

M Mr. Decent
2 yıl (2848 mesaj)
ben de ofiste kullaniyorum haftada bir pil değiştirmekten sıkıldığımız için bütün ofisi kabloluya çevirdik



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
haftada 1 pil değiştirmek nedir yahu? m185 modeline kü




Bu mesajda bahsedilenler: @Mr. Decent

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
haftada 1 pil değiştirmek nedir yahu? m185 modeline küçük demezseniz 1 yıl gider pili




Bu mesajda bahsedilenler: @Mr. Decent

C cool_ice45
2 yıl (181 mesaj)
Merhabalar, çok uzun yıllardır evde ve iş yerinde Logitech M185 kullanıyorum. Hem kablosuz hem pili çok uzun süre gidiyor hem de dayanıklı. Mause hassasiyeti gerektirmeyen oyunları bile rahat oynarsın. Senin düşündüğün fiyat aralığında, bazen BİM A101 falan buralara indirimli de geliyor. Sadece biraz ufak. Ellerin çok büyükse rahatsız olabilirsin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
aynen m185 kullanıyorum hali hazırda kalitesinden çok me




Bu mesajda bahsedilenler: @cool_ice45

S scorpion20 Konu Sahibi
2 yıl (1810 mesaj)
aynen m185 kullanıyorum hali hazırda kalitesinden çok memnunum, çoğu yüzeyde çalışıyor, pil deseniz 1 yıla kadar ömrü oluyor. ancak boyut olarak küçük olduğundan sıkıntı, m170-171 düşünüyordum ben de, kablosuz mouselar nedense 8-10cm aralığında, 12-13 cm bulabilirsem diye bakıyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @cool_ice45
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.