BAŞLIK SAKAT biliyorum yeri burası değil ama daha önceden yaşayanlar varsa belki bilirler sabahtan başladı acısı böyle okul gömleği deyince bile acıyor tahriş mi oldu anlamadım ama tam ucları cok acıyor göğsümde herhangi bir şişkinlik yok zaten zayıf bi insanım sadece uçları yanıyor neden olabilir İzmirin havası birden soğudu olabilirmi ne alakaysa çünkü birden sabah oldu dipnot:erkeğim lise 2 ye gidiyorum
sorunum bulunana kadar dalga geçmek için mesaj atmassanız sevinirim sonradan ben sizi çağıracağım o zaman dalga geçeriz hep beraber
Doğru düzgün mesaj atanlara şimdiden teşekkür ediyorum
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
biliyorum
yeri burası değil ama daha önceden yaşayanlar varsa belki bilirler sabahtan başladı acısı böyle okul gömleği deyince bile acıyor tahriş mi oldu anlamadım ama tam ucları cok acıyor göğsümde herhangi bir şişkinlik yok zaten zayıf bi insanım sadece uçları yanıyor
neden olabilir İzmirin havası birden soğudu olabilirmi ne alakaysa
dipnot:erkeğim
lise 2 ye gidiyorum
sorunum bulunana kadar dalga geçmek için mesaj atmassanız sevinirim sonradan ben sizi çağıracağım o zaman dalga geçeriz hep beraber
Doğru düzgün mesaj atanlara şimdiden teşekkür ediyorum
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.