Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
963
Tıklama
0
Öne Çıkarma
FUT'ta top alma
Y
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Çok kısa bir soru. Bu oyunda top nasıl alınıyor? Adamlar beni arkadan çekiyor tutup kenarı atıyor ben hiç ama hiç top alamıyorum her atak kalede bitiyor. Abartma falan yok ben hiç top alamıyorum.Hnagi tuşlarla alınıyor bu top?



S
2 yıl
Yüzbaşı

LT ile markaj yapıp şut tuşuna basarak alabilirsin. Gerçi bunu ne kadar yapsan bile adam bi şekilde geçiyor seni momentum yediysen



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Y
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

27 maç oynadım. 20 galibiyet. Saydım tam 52 golü adamlar yürüye yürüye attı. Hiç top alamıyorum. Son çare kareye basıyorum bu seferde %100 önünde kalıyor. Yayıncıları izlerim böyle defans yapabilen bir adam görmedim. Adam kötü oyuncu şut çekmeyi bilmiyor,pas atmayı bilmiyor ama dünyanın en iyi defansını yapıyor. 25 rakip rahat böyleydi. Muhtemelen legacy hilesi falan var artık başka anlma yükleyemiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
2 yıl
Yüzbaşı

Momentum olayı büyük ihtimalle. Sağlam bir kadrom var. Peşpeşe 2-3 maç yenilirsem takım felç oluyor ve seri mağlubiyetler geliyor. Yedekte dandik bi kadro var. Ona geçiyorum. Gelene geçeni yeniyorum :D adamlar otomatik defans yapıyor sanki ben sadece lr tuşuna basıyorum. Çok saçma bir olay aslında



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

R
2 yıl
Er

Hocam olay tamamen bağlantı 50-60 ping yazsa bile türkiyedesin avrupadan bi eleman geldi mi naneyi yedirtiyor maç sana sen topu kontrol edip sağa çekerken (0,5saniye) rakip ortasaha çevrende 2 tur atmış 3 kez müdahale tuşuna basmış oluveriyor bile :)

Ve ayrıca oyunun cezalandırma sistemi var herkesin bildigi gibi basit bi algoritma sen yanlış yerde yanlış tuşa basarsan oyun seni cezalandırıyor mesela ;
Rakibin sırtındasın top adama dogru geliyor gelirken basıyosun tuşa topu almak için tam zamanında fakat oyun gecikme yüzünden geç bastığını algılıyor ve cezalandırıyor adam yanından akıp gidiyor.
Bu allahın cezası internet altyapısıyla avrupa serverındaki oyun falan oynanmaz bazen belli etmese de arada tek tük maç geliyor topu ayağında bile tutamıyosun
sonra kendini sorguluyosun ya ben division 6-7 oyuncusu muyum bu nedir aga diye



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.