rivatuner ve atitool ikisinde de denedim. Aynı sonuçç. Default hızlara geri çekiyo. Bu 163.67 beta dan kaynaklanmasın. Shader hızı ve gpu hızı ayrı overvlocklanacak diye bişe okumuştum. Bundan dolayı oc yaptırmıyo olabilirmi? Diğer sürücülerde oc yapabiliyodum.
sorunu buldumm arkadaşlar. Bellek hızını artırıyorum ama. Gpu hızını arttırdığımda defaulta çekiyo. Bu sürücüden kaynaklanıyo galiba. Eğer böyleysee. Shader ve gpu yu nasıl overclok yapacaz???
gözüküyo kardeşş. Onları biliyom. Bellek hızını artırmaya izin veriyo sadece. Gpu hızını artırdığım zaman defaulta geri çekiyo. 163.67 kullanan tes etsin aynı sorunla karşılaşacak. 8000 serisi olanlar tabiki.
yok olmuyo sonuç aynı. Sadece bellek hızını artırabiliyorum. Gpu hızını artıtrdığım zaman default değerine geri çekiyo. 163.67 sürücüsünden kaynaklanıyo galiba. 163.44 ü yüklediğimde her iki hızıda artırdım. 163.67 de shader ve gpu nun ayrı overclocklanabilmesinden kaynaklanıyo galiba.
Eğer öyleyse shader ve gpu yu ayrı ayrı hangi programla overclock yapacaz.???
163.67 ve Atitool 0.26 ile herhangi bir sorun yaşamıyorum.
Kendim değiştirmediğim, -ayar yapmadıysam- Windows'u yeniden başlatmadığım sürece sabit kalıyor. 2B'yi ve 3B düşük gücü kartın düz hızı olan 575'te (8800 gts 320 o/c) bırakıp sadece 3B'yi arttırsam da sorun yok. Hem paralel işlemciler, hem ROP'lar hızlanıyor ve öyle kalıyor.
Siz Atitool'un hangi sürümünü kullanıyorsunuz?
quote:
Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi.
Tabii, benim gözlemlerim XP SP2 üzerindeydi :)
Vista'da ne cins sorunlar çıkıyor. Bu hâliyle Vista'ya geçmeyi düşünmem bile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 15 Eylül 2007; 21:08:05 >
Arkadaş haklı benim 8600 gt'de de aynı sorun var gpu 648 den yukarı çıkmıyor dahada kötüsü gpu'yu artırınca shader hızı sabit kalıyor inş. tam versiyonda düzeltirler
Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi. EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )
Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi. EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )
163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.
Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi. EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )
163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.
İyide oblivion da hem hdr hemde aa va af yi nasıl açtın
Vista 64 bit de aynı sorunu bende yaşıyorum. ama benim saat hızı 573 e kadar çıkabiliyor sonra hoop geri dönüyor. XP de sorun yok. Sanırım 163.67 nin genel bir sorunu gibi. EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )
163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.
İyide oblivion da hem hdr hemde aa va af yi nasıl açtın
nvidia control panelden obliviona özel ayarlardan AA yı açıyosun sonra oyuna giriyosun. Oyundaki AA yle ilgili ayarı değiştirmiyosun.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Eğer öyleyse shader ve gpu yu ayrı ayrı hangi programla overclock yapacaz.???
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Kendim değiştirmediğim, -ayar yapmadıysam- Windows'u yeniden başlatmadığım sürece sabit kalıyor. 2B'yi ve 3B düşük gücü kartın düz hızı olan 575'te (8800 gts 320 o/c) bırakıp sadece 3B'yi arttırsam da sorun yok. Hem paralel işlemciler, hem ROP'lar hızlanıyor ve öyle kalıyor.
Siz Atitool'un hangi sürümünü kullanıyorsunuz?
Tabii, benim gözlemlerim XP SP2 üzerindeydi :)
Vista'da ne cins sorunlar çıkıyor. Bu hâliyle Vista'ya geçmeyi düşünmem bile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 15 Eylül 2007; 21:08:05 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
EDIT: Sorunun nedenini aradım ve buldum. Şimdi Nvidia artık 163.67 ile birlikte bağımsız shader clok frekans değişimini eklemiş . bU yüzden rivatunr 2.03 sürümü gpu overclok edince shaderı sabit tutup gpu yu belli bir orana (shader/gpu oranı ) kadar izin veriyor. Bu işlem sadece Vista daoluyor. Xp de eski yöntem ile kullanırsanız shader ve gpu aynı anda oc oluyor. Bu yüzden rivatuner 2.04 te yeni olarak shader hızlandırma seçeneği geliyor . 17 eylül de kullanıma sunulacak. o zamana kadar bekleyeceğiz. (birkaç saat )
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resident -- 15 Eylül 2007; 21:46:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
163.44 kuracam ama oblivionda 163.67 de 8800gts sorunu çözülmüş 1280 1024 çözünürlükte 4xaa 16xaf hdr ful detailde bellek kullanımı 280 i aşmıyo. 163.44 ve diğerlerinde 400 e kadar çıkıyoo.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
İyide oblivion da hem hdr hemde aa va af yi nasıl açtın
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
nvidia control panelden obliviona özel ayarlardan AA yı açıyosun sonra oyuna giriyosun. Oyundaki AA yle ilgili ayarı değiştirmiyosun.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle