Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
631
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Feederlar'dan bıktım, nedir bu valvenin algoritması?
Y
2 yıl
Er
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle şunu belirteyim oyunu w3 den beri biliyorum. Çok sık oynamasamda son 2 senedir oynuyorum ve arada oynu bıraktığım oluyor şuan oynu sildiğim gibi.

1 ay önce oynu yükledim 10 oyundan 7-8 win alıyorum, hiç oyun kaybetmezken mmr 2k olunca artık oyun kazanamamaya başladım. Bunu valvenin daha çok oynamam için bilerek yaptığını düşünüyorum. Bana 7-8 tane feeder oyuncu atamış her oynadıgım oyuna 1-2 tanesini veriyor. ve 2 kya oyun kaybetmeden gelen ben 10-15 el birden arada 1 tane sansa dahi oyun kazanamadan veriyorum. Bunu tamamen algoritmaya baglıyorum. cunku oynadıgım macları bakıyorum her oynadıgım oyunda tek ıyı oynayan benım benım scorum 15-5 10-4 vs gıbı ama dıgerlerı 0-12 2-7 bu tarz yani. Bide dedigim gibi bana atadıgı adamlarla sürekli oyun oynadıgım ıcın adamlara fena sovuyorum ve kıllık yapıyorlar tabı daha hıcbırsey olmadan gıbı ncyı wardlıyor agzımı acmadıgım oyunda! 1hp bıraktıgım adama supportlar gelıp ufleyıp ks yapıyorlar jungleda bana yapısıyorlar vs. bunu 2k mmrda yasadım sadece yanı onun oncesınde gayet zevk alıyorum oyundan :D Sonuc olarak oynu sildim ve uzun sure oynamıcam, bırdaha başlarsam eğer 8-10 k bır hesap alıp oyle oynamayı düşünüyorum.

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim, içimi dökmek istedim ve varsa yaşadığınız benzer olay bilmek isterim. Iyı forumlar.



3
2 yıl
Yarbay

yuzde 50 kazanma oranina sahipsen bir macta yuzde 50 kayip eden kisileri veriyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
2 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: 36

yuzde 50 kazanma oranina sahipsen bir macta yuzde 50 kayip eden kisileri veriyor
Bayağa üstüne kafa yordum açığını aramaya başladım ama nafile denilen doğru %50 win rate e göre işliyor sistem...

Sistemi delmek için rusyayı hedef aldım kendime matchmaking in olmadığının kanıtı yani sistem sürekli seni ruslara veya rusça konuşanlara karşı eşleştiriyor Win serisinden sonra lost serisinin geleceğini anlayıp rusya server lı vpn den maçları arattım :D bu sefer de feeder ruslar ile eşleştiriyor sistem :))) Win serin geldigin de o win dir onu değiştiremezsin aynı şekilde Lost serin geldiğin de de kaçamıyorsun :)))

Abuse taktiklerinden şunu denedim solo 4k hesap satın almış bir adamı kendime hedef seçtim adamın üst üste 20 tane yenilgisi vardı adı üstünde 1k mmr lı kişi 6k hesap satın almış o adamı 3 parti yazılım takip edip o maç arattığı zaman rakibi olarak karşısına gelmeye çalıştım :)))

1ci de geldik win aldım 2ci de overwalk kulladığım için rakipleri görüyorum ne oynamışlar :D 4 tane smurf geldi cocugun yanına spammerler lost :D yani öyle bi sistem var ki acc buyer ı bile koruyor :)))


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
2 yıl
Yüzbaşı

8-10k hesap satın alabilirsin sıkıntı yok :D sıkıntı karşına top 10 dan oyuncu geldiğin de ne yapacaksın :)) hatta 1 tane gelse iyi top 10 oyuncular full smurf yani sen bakarsın sıralamada 500 ama gerçekte zaten adam top 10 dur 2-3 tane top 10 ranklı adamlara karşı feedleyeceksin :D sonuç hızlı mmr düşüceksin düşerkende sürekli low prio yiyeceksin.. Şimdi overwatch da geldi direkt satın aldığın hesabı banlata bilirsin :)



3
2 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mertcanoa

Bayağa üstüne kafa yordum açığını aramaya başladım ama nafile denilen doğru %50 win rate e göre işliyor sistem...

Sistemi delmek için rusyayı hedef aldım kendime matchmaking in olmadığının kanıtı yani sistem sürekli seni ruslara veya rusça konuşanlara karşı eşleştiriyor Win serisinden sonra lost serisinin geleceğini anlayıp rusya server lı vpn den maçları arattım :D bu sefer de feeder ruslar ile eşleştiriyor sistem :))) Win serin geldigin de o win dir onu değiştiremezsin aynı şekilde Lost serin geldiğin de de kaçamıyorsun :)))

Abuse taktiklerinden şunu denedim solo 4k hesap satın almış bir adamı kendime hedef seçtim adamın üst üste 20 tane yenilgisi vardı adı üstünde 1k mmr lı kişi 6k hesap satın almış o adamı 3 parti yazılım takip edip o maç arattığı zaman rakibi olarak karşısına gelmeye çalıştım :)))

1ci de geldik win aldım 2ci de overwalk kulladığım için rakipleri görüyorum ne oynamışlar :D 4 tane smurf geldi cocugun yanına spammerler lost :D yani öyle bi sistem var ki acc buyer ı bile koruyor :)))

Alıntıları Göster
Malesef sistem asilamiyor. Valve ne zaman isterse o zaman yukselirsin:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
2 yıl
Teğmen

Tek girilmez dota orası net..
Çünkü tek girdiğin zaman tüm herkes afk kalabiliyor.
Sinir oluyorum.
Oyundan normal olarak soguyorum.
Hiç mi yeni dota oyuncusu olarak zevk alamıcaz..



S
2 yıl
Çavuş

Belli bir mmrin üstüne uzun vadede çıkamıyorsanız bulunduğunuz yer aşağı yukarı o mmrdir. Oyunların leş bir şekilde geçmesi ise behaviour score ile alakalı olabilir. Oyunculuğumu geliştireyim ve keyif alayim diyorsanız solo girmeyin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
2 yıl
Yarbay

Solo girmek çok sıkıntı bence, özellikle şimdi Party MMR vs Solo MMR ayrı değilken pek de bir anlamı yok. En mantıklısı bence üç kişi girip Pos 2, 3 ve 4'ü doldurmak. Pos 1'in iyi oynamasına gerek yok, şaşırtıcı kötü oynamadığı takdirde rahat ve zevkli geçiyor oyunlar. En azından benim oynadığım MMR'da. Tavsiye ederim.



A
2 yıl
Teğmen

dostum sabahtan beri oyun atıyorum 9 win aldım çok iyi gidiyorum.
nasıl bi yavşak pooling sistemi varsa bi takım geldi. offlane centaur yanına adam enigma aldı oh ne ala derken adam jungle gitti :) karşımda lion ve ursa var. bi bildikleri vardır dedim. dakika 10 falan bizim takım 8 kill verdi :) direkt leave yaptım.

dotaya parti olmadan girmek çok büyük kumar.



İ
2 ay
Teğmen

Bu algoritmayı keşfettiğim oyunlardan direk kaçıyorum. Siliyorum direk. Oyunun hakkını vererek oynamak isteyenleri, ki azınlık olurlar, sömüren bir sistem. "Eli tşşğında oyuncuları sırtında taşıcan yeğenim" diyor. Ben de "ha sektör ordan" deyip ayrılıyorum ordan. Eskiden oyun seçenği kısıtlıydı. :imdi niye çekeceksin ki sinir hastası eden oyunları???



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.