Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
191
Cevap
7960
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Far Cry 3 - Video İnceleme (2. sayfa)

Ü ürüng ayıg toyon
9 yıl (5197 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: -berkay-

Kaplumbağa hızında uçak fiyatında internetimle gelecek yıla izlerim herhalde çok saol TTNET...

bende Superonline var aynı durum...adil kullanım saçmalığı geldiğinden beri internette video izlemek istemiyorum...yoksa pcyi kırarım...




R rambocuk
9 yıl (9670 mesaj)
Gelmis gecmis en guzel oyunlardan birtanesi



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >


G Guest-E851F29FD
9 yıl (563 mesaj)
Kıytırık HALO 4'ün grafiklerine 9.6 verin FAR CRY 3'ün grafiklerine 9 verin.Ayıp sana GÖKHAN kardeşim



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W whisper242
9 yıl (1715 mesaj)
kaç saattir videonun açılmasını bekliyorum sorun bi tek bende mi ?




T TheBladeRunner
9 yıl (953 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: madiko

Kıytırık HALO 4'ün grafiklerine 9.6 verin FAR CRY 3'ün grafiklerine 9 verin.Ayıp sana GÖKHAN kardeşim


ulan kiytirik dedigin grafikleri canli canli godunmu sen.Bazi sahneleri CGI mi yoksa oyun icimi anlamak icin karakterlerin saclarindan anliyodum herif gelmis bos bos otuyo



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >


G Guest-8DA7E2B07
9 yıl (2622 mesaj)
Bu oyun bi havika dostum. Her şeyiyle harika yapmişlar oyunu, kusur bulamadim. Muhteşem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S stun
9 yıl (4832 mesaj)
oynatıcıda problem var..



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >


R Reaktans
9 yıl (1225 mesaj)
Nedense videoyu izleyemiyorum. Tıklamama rağmen resim ekranda kalıyor, video açılmıyor.




M Mr.Lazyy
9 yıl (40 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: madiko

Kıytırık HALO 4'ün grafiklerine 9.6 verin FAR CRY 3'ün grafiklerine 9 verin.Ayıp sana GÖKHAN kardeşim

Her zaman olduğu gibi bir çiban daha arkadaş bari gerçekçi birşeyler yazaydın hikayeden
den vuraydın ama



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >


T TheBladeRunner
9 yıl (953 mesaj)
bide izleyebilseydik harika olurdu ama izleyemiyoruz!



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >


W wichtking
9 yıl (1335 mesaj)
herkes video açmıyor diyor bende yıllardır açılmıyor :D indirip izliyorum malesef



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MDV
9 yıl (2568 mesaj)
Oynatıcıda sorun var açılmıyor




M Mactavish-
9 yıl (10083 mesaj)
Burdaki arkadaşlar herhalde grafiğe sadece doku ve kaplamalara bakarak veriyor. Halo da bunlar olmasada başka grafiksel güzellikler var.



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >


B BSC Misafiri
9 yıl (174627 mesaj)
Videoda sorun var galiba açılmıyor.




B BSC Misafiri
9 yıl (174627 mesaj)
i3 2100 ,asus p8h61 anakart,5670 DDR5,4 GB Ram ile tum ayarlar very high kasmadan oynatıyor,optimazyon çok iyi,oyun orjinal oldugu için 3 tane uptade vardı cd kurulumundan sonra,GOTY olmaya aday,herkese tavsiye ederim,5 gundur oynuyorum,single player'da su ana kadar toplam oynama surem yaklasık 10 saat,oyunun %20 henuz bitti...Co-op modu'da gercekten mukemmel,dusunmeden alın..




B BSC Misafiri
9 yıl (174627 mesaj)
aynen şunları youtube a koysanız çok rahat ederiz be




R Rikuride
9 yıl (107 mesaj)
Bu ne dandik video oynatıcı arkadaş



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z Zendagi Migzara
9 yıl (2586 mesaj)

G Guest-AFA9E7E65
9 yıl (3015 mesaj)
Video çok güzel olmuş, yeni tarzlar denemek büyük risk her zaman, ama burada güzel sonuç vermiş, elinize sağlık.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S specnaz
9 yıl (70 mesaj)
Youtube kullanmak ayıp bir şey değil BSC !



< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >