Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
611
Cevap
40908
Tıklama
190
Öne Çıkarma
Cevap: Evleniyorum. Adım adım harcamalar. (23. sayfa)

V
Vict0ry
2 yıl (4169 mesaj)
adam gibi aklı başında hatun bulacaksın gelinlik meliklik uğraşmadan geleceğe yatırım yapacaksın o parayı. Hayata eksi -50.000 TL de başlamak inanılır gibi değil yıl olmuş 2018 uğraşılan şeylere bak. Hadi 500.000 TL paran olur ver %10unu araba alır gibi ama hiç parası olmayan adamın şöyle şeylere kalkışmasını anlamıyorum tabi biz gelmedik o yollara hayırlısı bakalım.




A
Andres Escobar
2 yıl (1182 mesaj)
Bu olaylara ben gelemiyorum yok kim ne takti takmadi bakarlar yok su alyans su bilezik su adet su kiyafet su salon



Abi sade aile-arkadas aradinda maksimum 100 kisi olucak dugun bitecek herkes evlere dagilacak ne oluyor yav bu kadar para akil karımı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
C4_1400
2 yıl (3445 mesaj)
Sevgiyle kurulan yuvada hesap tutulmaz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E
extinct
2 yıl (1038 mesaj)
Kardeşim hayırlı uğurlu olsun burada saçma sapan yorum yapan ergenlere bakıp canını sıkma. GÜn geldimi senden kat kat daha çok harcama yapacaklar. Ucuzculuk yaparak eşlerini mutsuz ederek marifet yaptıklarını sanıyorlar.

Mobilya hariç her şeyi zaten uygun tutmaya çalışmışsın.
Sana yorum yapanlar ana baba parasıyla cafelere gidip instagramdan ünlülerin hayatını gezenler. Akşamda evde Survivor izler tüm gün onu konuşurlar.
Gerçek dünyadan hayat pahalılığından olması gerekenlerden haberi olmayanlar.

Bu hayatta her şey para değil( zengin değilim belirteyim) ikizinden gücünüz dahilinde en iyisine yapmaya çalıştığınızı düşünüyorum.Eşinin fuzuli müsrif bir şey yapmadığı apaçık ortada.

Bende evlilik arifesindeyim. Sayende bilgim oldu bazı şeylerden.

Bir ömür mutluluklar ve ödeme kolaylığı diliyorum.




E
extinct
2 yıl (1038 mesaj)
Milletin gerdeği seni mi ilgilendiriyor terbiyesiz saygısız. Aklınız fikriniz bel altına çalışıyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @VirgilSollozzo

E
Evomania
2 yıl (4917 mesaj)
Mobilya için enzaya da bakın. Son dakika efsane indirimleri oluyor mağazadaki mobilyalara.



Beyaz eşyada sadece beko aldım ben.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
Dante Majestic
2 yıl (91 mesaj)
Bu masraflar daha temel atma töreni. İleride diyelim iki çocuk yaptın. Üniversiteleri en erken 22 yaşında biter ve en azından 24 yaşlarına kadar bakmak gerekir. Devir tüketim devri. Zor işler bunlar.




Z
Z.Jackly
2 yıl (1558 mesaj)
10 Ay Önce Evlendim.

Babam 60Bin TL
Kendim 15Bin TL harcadım.

Evlenmeyin arsa alın , paranızı 2 ye katlarsınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
DriftRacer
2 yıl (1653 mesaj)
İlgiyle takipteyim, evlilik planları yapanlara çok faydalı olacak .Allah tamamını erdirsin , hayırlı olsun.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @neverktulu

S
salvatore_volkan
2 yıl (9794 mesaj)
Günümüz koşıllarında bu fiyata evlenebiliyorsan ne mutlu sana. Size ve eşinize mutluluklar dilerim.
ben o dedıgınız fıyatın 5 mıslını verırım. ama kafama yatan hatun yok.




Y
yorgun şair
2 yıl (1017 mesaj)
burada düğün yapmam bilmem ne yapmam diyen neyin kafasını yaşıyor? siz öyle bir kız bulabileceğinizi mi sanıyorsunuz cidden her şey sizin istediğiniz gibi olmuyor beyler evlilik iki kişiliktir orta yol bulmak lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Kamece
2 yıl (345 mesaj)
Sizi seven, durumunuzun ne olduğu bilen, sevipte aile baskısından korkmayan kızlar bunların çoğunu istemeyecek, isteyen ailesini de susturacaktır. Tecrübe ile sabittir. Fasa fiso ayrıntılarla boğmayın iki tarafı da. Önemli olan huzur, sağlık, mutlu günler geçirebilmek.

Hatta şu töre, gelenek vs vs gereksiz masrafları yapmazsanız daha mutlu huzurlu günler geçireceksiniz emin olun :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
salvatore_volkan
2 yıl (9794 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yorgun şair

burada düğün yapmam bilmem ne yapmam diyen neyin kafasını yaşıyor? siz öyle bir kız bulabileceğinizi mi sanıyorsunuz cidden her şey sizin istediğiniz gibi olmuyor beyler evlilik iki kişiliktir orta yol bulmak lazım

evet anlayışlı bir kızla orta yolu bulmak lazım.
ama bana h,ç raslamıyorlar.
hala bekarım.




S
salvatore_volkan
2 yıl (9794 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kaptankaa06

Sizi seven, durumunuzun ne olduğu bilen, sevipte aile baskısından korkmayan kızlar bunların çoğunu istemeyecek, isteyen ailesini de susturacaktır. Tecrübe ile sabittir. Fasa fiso ayrıntılarla boğmayın iki tarafı da. Önemli olan huzur, sağlık, mutlu günler geçirebilmek.

Hatta şu töre, gelenek vs vs gereksiz masrafları yapmazsanız daha mutlu huzurlu günler geçireceksiniz emin olun :)

amin dediklerinize aynen katılıyorum.
ama benım eşim olucak kişi en az lise mezunu olmalı oturmayı kalkmayı gıyınmeyı bılmelı.
yoksa anadoludan cok kızla ben evlenırdım.
biz İstanbul kokenlı bır aıleyız.
yada gozumu karartıcam alıcam sadece guzellıgıne bakarak.
ya sonrası anşasamzsak benı ıcın yıkım olur.
ben 1 kere evlenip ask evlılşıgı yapmak ıstıyorum.
vede 1 yastıkta kocamak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Sunstorms
2 yıl (11215 mesaj)
Çoğu gerçekte ve geçmişte var olmayan iteleme adetler seni en az 5-10 bin içeri sokmuş! Senin yerinde olsam sadece takı(yüzük) ve yemekli bir restoran düğün organizasyonu ile işi kotarırdım.(Yemek ücretleri kişi başı ve davetlilere ait elbette)



Bu şekilde işine gelmeyende benimle evlenmesin kardeşim !





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Kamece
2 yıl (345 mesaj)
Umarım istediğinizi bulursunuz ama zaten benim söylediğim "aile baskısından korkmayacak" tabiri modern bayanlar için geçerli. Anadoluda ailesi yanından hiç ayrılmamış bir bayan kesinlikle gelenekçi olacaktır ve bu düğün listesini kalem kalem isteyecektir, yapılmazsa mutsuz olup mutsuz edecektir :) Ancak kendini yetiştirmiş, ailesi ile maddi bağı olmayan, kendini geçindirebilen bir bayan ailesinin isteklerinden çok sizin ve kendisinin isteklerini düşünecektir ilk etapta. Bu arada yeni sorgulamada bizde üsküdar kökenli çıktık :D halbuki hep Ankaralıyız diyorduk :D


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Havana_Brown

O
oup59
2 yıl (2838 mesaj)
Eşiniz ve kendiniz için planlı bir şekilde bütçe ve ödeme imkanlarınız dahilinde yapacağınız masraflar kimseyi ilgilendirmez.Ayrıca heves ettiğiniz bir şeyler vardır. Ona da ekstra harcama yaparsınız.

Bir de kabul edilmesi gereken bir gerçek var. Düğünü büyük oranda kendiniz için değil aileniz için yapıyorsunuz.
Diğer gerçek de sadece eşiniz ile değil eşinizi ailesi ile evleniyorsunuz.

Bunu inkar edenler olacaktır. Gerçek hayat bu şekilde akıyor.

Düğün dernek işlerine ister gelenek görenek deyin, ister yatırımların geri dönüşü (aileniz yıllarca düğünlerde eşe dosta akrabaya para ve takı dağıttı) :)

Ancak düğün öncesi liste şeklinde istenen takılar, düğün sonrası takıların yeni evli çift yerine ailelerde kalması, imkanlarınızın çok üzerinde borç ile düğün ve ev kurma işlerine girmek, gelinin cümle akrabasının kuaför masrafını ödemek, uzak kuzenlerine kadar ufak da olsa takı almak gibi "adetlerin" sonu pek iyi bitmiyor genelde.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 19 Şubat 2018; 9:56:13 >


K
kırılanhayaller
2 yıl (1745 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: beyoglubeyy

50 bine çok iyi kotarıyor işi, bi de gelenek göreneklere göre gidiyor. ona rağmen...diğer kardeşlere tavsiye. kardeşim, nikahı basın, kızın pek gönlü olmaz ama, para cebinizde kalsın, ıvır zıvır gondol tepsi, fasa fiso. evinizin içini dayayıp döşeyin. gelenek görenekler size döşemesin.

Birileri zamanında adet falan derken iyi topluyorum zamanında..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z
Zeen
2 yıl (3727 mesaj)
Ne kadar fakir işi gücü tipi olmayan varsa ne evliliği yauuu diyip durmuş sizi leylekler getirmedi beyler. Heralde hepinizin anası düğün ile evlendi. ha kaçak göçek evlenen vardır onlar görmemiştir aileden öyle düşünmesi normal.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K
kırılanhayaller
2 yıl (1745 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Sunstorms

Çoğu gerçekte ve geçmişte var olmayan iteleme adetler seni en az 5-10 bin içeri sokmuş! Senin yerinde olsam sadece takı(yüzük) ve yemekli bir restoran düğün organizasyonu ile işi kotarırdım.(Yemek ücretleri kişi başı ve davetlilere ait elbette)



Bu şekilde işine gelmeyende benimle evlenmesin kardeşim !



Katılıyorum, o saçma sapan şeylere harcanan parayla iki sevgili balayına çıksın daha iyi..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >