[
DOSTUM MERHABA.. SOYLEDIKLERINI HARFIYEN YAPTIM. USBDLUpdate_Console.exe yi tıklayınca ekran 1 saniyeliğine kararıp tekrar beyaz haline dönüyor. Ancak pili çıkarıp takınca düzeliyor. Acaba cihazda ROM yüklemekle ilgili falan bir koruma olabilir mi?. Aklıma başka birsey gelmiyor... Veya başka bir yol var mı? |
Büyük harflerle yazmasan da ben okuyabiliyorum @jokerworld. Şimdi cihazında offical rusça rom yüklü ve yanlış rom yüklemesi yapmadın değil mi? |
Çok fazla alıntı yaptığım için rahat okunabilsin diye büyük yazıyorum.. :) Cihazda evet offical rusça rom yüklü. Daha önceki mesajlarında belirtmiş olduğun link ten yükleme yaptım. Ayrıca o linkin bulunduğu siteye de mesaj attım.. Seni oradada yakalayabilme umuduyla :) |
| merhabalar eten x500+ şarjda iken yaklaşık olarak 5 saat gibi bir süre müzik dinlemedeyken sanırım hoparlör patladı şimdi az ve cayırtılı ses çıkıyor etenin servisleri nerelerdedir bilgisi olan varmı teşekkürler |
ultravizyon,eteni bıraktı,büyük ihtimal servisi yok......... |
|
Eten teknik servisi ile ilgili bilgiler aşağıda arkadaşlar. Eten' in başka servisi yok. Bir kaç ay önce bizzat uğramıştım servise, hizmet veriyordu. Son durum nedir bilemiyorum. Teletek A.Ş. Tel: 0216 369 96 83 Sahrai Cedid mahallesi Mengi sokak Telecity iş merkezi No:26/4 Kadıköy-İSTANBUL |
teşekkürler ama ultravizyon eteni bırakmasına bırakmış olabilir ancak bu durumda bizlere verilen garanti belgesi geçersiz olmaması gerekli bu durumda satın alınan bayii sorumlu olması gerek gibime geliyor. mavi bilgisayara mail attım cevap gelmiş ürünü arıza durumunu belirten bir not ile aşagıdaki adrese gönderin şeklinde bakalım sonuç ne olacak |
Aşağıdaki adres dediğin hangi adres ? |
| mavi bilgisayarın ankara yeni mahalledeki adresi |
|
merhaba Arkadaşler ; siteye yeni üye oldum bende eten glofiish x650 var ve İGO2006 plus kullanıyorum ve arada memory full diye hata veriyor ve kitleniyor '' FISH_TOUCH_FIX_BY_GreateVK.CAB'' diye bir şey vardı ve setap xmls uzantılı cep telefonunda çalıştıramadım bu konuyla ilgile bana yardım ede bilirmisiniz.. |
| arkadaslar bende goldfish x650 yurtdisindan alinma rusca bir ppc bulunmakta ama surekli wifi hatasi vermekte ve wifi calisiyor gorunmekte hata kodu wifi_01=? ne benzer bir hata bu konuyla ilgili bana yardimci olabilecek arakdas varsa sevinirim simdiden tesekkurler |
|
@sescoskoc Arkadasım igo calıstırmadan once task maneger dan acık kalmıs ve ram tuketen prog ları kapa o zaman ram yeter.Ve .cab dosyalarını acadan cıhazına koy ve tıkla o zman calısırlar. |
|
@yusufkaya arkadasım bence arızayla filan ugrasmawww.eten-users.eu adrsinden cihazına uygun bir rom bul ve yukle. |
|
Hata kodu tam olarak hwifi_off_result = ? yardimlarinizi bekliyorum
|
ustat sorunun romdan kaynaklandiginimi soyluyorsunuz
|
rom yeniledim ama faydasi yok ayni sorun devam ediyor yardimci olacak arkadaslara simdidfen tesekkurler |
|
@yusufkaya Sitede senin sorununu yasayan bir arkadas su sekil cozum buldugunu soylemis cihazın pilini cıkarıp bir poset icinde 1 gun sureyle derindondurucuya koymus ve problem bırdaha tekrar etmemıs.Fakat baska 1 2 arkadasta yeni rom kurulumuyla problemın giderildigini soylemis.Bence kullandıgından baska bir rom secip yukle bir oyle dene.Hatanın donanımal degıl yazılımsal oldugunu dusunuyor arkadaslar.Belli bir sure pili dısarda tuttugun zaman ve sogukta butun var olan uzerınde akım gacıren yada barındıran elektronık parcaların arındıgını dusunuyor bu arkadas.Ben elektronıkten cok anlamam ama ben olsam denerdım zira boyle bır arıza cıkaran cıhaza bu sekıl bır ceza uygundur dıye dusundum.:) |
| @yusufkaya yüklediğin ROM ların sürümlerine dikkat et. Bence de yazılımsal bir sorun olabilir. Ya da kurduğun başka bir programdan dolayı olabilir. Farklı bir ROM yükleyip HARD-RESET attıktan sonra hiç bir program yüklemeden wi-fi yi deneyin derim. Start -> Settings -> System -> About' tan ROM sürüm numarası öğrenilebilir. |
| saolun arkadslar evet ingilizce bir sitede ayni dondurucu olayini anlatmisti deniyorum kesin sonuc cikarsa iletirim tesekkurler |
ustad aynen dosyanın uzantısını gonderdıgın lınktekı gıbı ayarları degıstırıp, dosyanın uzantısını DAT ı silip bin i ekledım. bilgisayar eskı halınde umarım rom u da kurabılırım. tekrar sagolasın..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jokerworld -- 15 Nisan 2009; 14:26:25 >
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle