Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
179
Cevap
18424
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: ETEN GLOFIISH Paylaşım Başlığı (9. sayfa)
J
17 yıl (79 mesaj)
Çavuş

quote:

Orjinalden alıntı: koppa



Rica ederim. Windows tanıdığı dosyaların uzantılarını gizler. Uzantıları göreblmen için burdaki gibi yapman lazım. ( İşin bitince bu ayarı eski haline getir)




DOSTUM COK SAGOL.. 1-2 GUN ICINDE DENEYECEGIM. SANIRIM SENI DAHA COK RAHATSIZ EDECEKMISIM GIBI GOZUKUYOR. :) BU ARADA ILGILI SITEYE DE DAHA ONCEDEN BU KONUYLA ILGILI MESAJLAR BIRAKMISTIM.. ORDA KARSILASMAMISIZ. :)





ustad aynen dosyanın uzantısını gonderdıgın lınktekı gıbı ayarları degıstırıp, dosyanın uzantısını DAT ı silip bin i ekledım. bilgisayar eskı halınde umarım rom u da kurabılırım. tekrar sagolasın..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jokerworld -- 15 Nisan 2009; 14:26:25 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
J
17 yıl (79 mesaj)
Çavuş

[
quote:

Orjinalden alıntı: koppa



Rica ederim. Windows tanıdığı dosyaların uzantılarını gizler. Uzantıları göreblmen için burdaki gibi yapman lazım. ( İşin bitince bu ayarı eski haline getir)










DOSTUM MERHABA.. SOYLEDIKLERINI HARFIYEN YAPTIM. USBDLUpdate_Console.exe yi tıklayınca ekran 1 saniyeliğine kararıp tekrar beyaz haline dönüyor. Ancak pili çıkarıp takınca düzeliyor. Acaba cihazda ROM yüklemekle ilgili falan bir koruma olabilir mi?. Aklıma başka birsey gelmiyor... Veya başka bir yol var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl (2412 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: jokerworld

DOSTUM MERHABA.. SOYLEDIKLERINI HARFIYEN YAPTIM. USBDLUpdate_Console.exe yi tıklayınca ekran 1 saniyeliğine kararıp tekrar beyaz haline dönüyor. Ancak pili çıkarıp takınca düzeliyor. Acaba cihazda ROM yüklemekle ilgili falan bir koruma olabilir mi?. Aklıma başka birsey gelmiyor... Veya başka bir yol var mı?


Büyük harflerle yazmasan da ben okuyabiliyorum @jokerworld. Şimdi cihazında offical rusça rom yüklü ve yanlış rom yüklemesi yapmadın değil mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
17 yıl (79 mesaj)
Çavuş

quote:

Orjinalden alıntı: koppa


Büyük harflerle yazmasan da ben okuyabiliyorum @jokerworld. Şimdi cihazında offical rusça rom yüklü ve yanlış rom yüklemesi yapmadın değil mi?




Çok fazla alıntı yaptığım için rahat okunabilsin diye büyük yazıyorum.. :)

Cihazda evet offical rusça rom yüklü. Daha önceki mesajlarında belirtmiş olduğun link ten yükleme yaptım. Ayrıca o linkin bulunduğu siteye de mesaj attım.. Seni oradada yakalayabilme umuduyla :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jokerworld -- 16 Nisan 2009; 14:06:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl (321 mesaj)
Teğmen

merhabalar eten x500+ şarjda iken yaklaşık olarak 5 saat gibi bir süre müzik dinlemedeyken sanırım hoparlör patladı şimdi az ve cayırtılı ses çıkıyor etenin servisleri nerelerdedir bilgisi olan varmı teşekkürler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl (3463 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: biber10

merhabalar eten x500+ şarjda iken yaklaşık olarak 5 saat gibi bir süre müzik dinlemedeyken sanırım hoparlör patladı şimdi az ve cayırtılı ses çıkıyor etenin servisleri nerelerdedir bilgisi olan varmı teşekkürler

ultravizyon,eteni bıraktı,büyük ihtimal servisi yok.........


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl (6467 mesaj)
Yarbay

Eten teknik servisi ile ilgili bilgiler aşağıda arkadaşlar. Eten' in başka servisi yok. Bir kaç ay önce bizzat uğramıştım servise, hizmet veriyordu. Son durum nedir bilemiyorum.


Teletek A.Ş.
Tel: 0216 369 96 83
Sahrai Cedid mahallesi Mengi sokak Telecity iş merkezi No:26/4 Kadıköy-İSTANBUL


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl (321 mesaj)
Teğmen

quote:

Orjinalden alıntı: akay635

Eten teknik servisi ile ilgili bilgiler aşağıda arkadaşlar. Eten' in başka servisi yok. Bir kaç ay önce bizzat uğramıştım servise, hizmet veriyordu. Son durum nedir bilemiyorum.


Teletek A.Ş.
Tel: 0216 369 96 83
Sahrai Cedid mahallesi Mengi sokak Telecity iş merkezi No:26/4 Kadıköy-İSTANBUL


teşekkürler ama ultravizyon eteni bırakmasına bırakmış olabilir ancak bu durumda bizlere verilen garanti belgesi geçersiz olmaması gerekli
bu durumda satın alınan bayii sorumlu olması gerek gibime geliyor. mavi bilgisayara mail attım cevap gelmiş ürünü arıza durumunu belirten bir not ile aşagıdaki adrese gönderin şeklinde bakalım sonuç ne olacak





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biber10 -- 3 Haziran 2009; 1:27:20 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl (2412 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: biber10

teşekkürler ama ultravizyon eteni bırakmasına bırakmış olabilir ancak bu durumda bizlere verilen garanti belgesi geçersiz olmaması gerekli
bu durumda satın alınan bayii sorumlu olması gerek gibime geliyor. mavi bilgisayara mail attım cevap gelmiş ürünü arıza durumunu belirten bir not ile aşagıdaki adrese gönderin şeklinde bakalım sonuç ne olacak


Aşağıdaki adres dediğin hangi adres ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl (321 mesaj)
Teğmen

mavi bilgisayarın ankara yeni mahalledeki adresi



S
17 yıl (1 mesaj)
Er

merhaba Arkadaşler ;
siteye yeni üye oldum bende eten glofiish x650 var ve İGO2006 plus kullanıyorum ve arada memory full diye hata veriyor ve kitleniyor '' FISH_TOUCH_FIX_BY_GreateVK.CAB'' diye bir şey vardı ve setap xmls uzantılı cep telefonunda çalıştıramadım bu konuyla ilgile bana yardım ede bilirmisiniz..



Y
17 yıl (17 mesaj)
Onbaşı

arkadaslar bende goldfish x650 yurtdisindan alinma rusca bir ppc bulunmakta ama surekli wifi hatasi vermekte ve wifi calisiyor gorunmekte hata kodu wifi_01=? ne benzer bir hata bu konuyla ilgili bana yardimci olabilecek arakdas varsa sevinirim simdiden tesekkurler


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
17 yıl (217 mesaj)
Teğmen

@sescoskoc
Arkadasım igo calıstırmadan once task maneger dan acık kalmıs ve ram tuketen prog ları kapa o zaman ram yeter.Ve .cab dosyalarını acadan cıhazına koy ve tıkla o zman calısırlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (217 mesaj)
Teğmen

@yusufkaya
arkadasım bence arızayla filan ugrasmawww.eten-users.eu adrsinden cihazına uygun bir rom bul ve yukle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
17 yıl (17 mesaj)
Onbaşı

Hata kodu tam olarak hwifi_off_result = ?

yardimlarinizi bekliyorum

quote:

Orijinalden alıntı: yufuskaya

arkadaslar bende goldfish x650 yurtdisindan alinma rusca bir ppc bulunmakta ama surekli wifi hatasi vermekte ve wifi calisiyor gorunmekte hata kodu wifi_01=? ne benzer bir hata bu konuyla ilgili bana yardimci olabilecek arakdas varsa sevinirim simdiden tesekkurler



Y
17 yıl (17 mesaj)
Onbaşı

ustat sorunun romdan kaynaklandiginimi soyluyorsunuz
quote:

Orijinalden alıntı: sascohiba

@yusufkaya
arkadasım bence arızayla filan ugrasmawww.eten-users.eu adrsinden cihazına uygun bir rom bul ve yukle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
17 yıl (17 mesaj)
Onbaşı

rom yeniledim ama faydasi yok ayni sorun devam ediyor yardimci olacak arkadaslara simdidfen tesekkurler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (217 mesaj)
Teğmen

@yusufkaya
Sitede senin sorununu yasayan bir arkadas su sekil cozum buldugunu soylemis cihazın pilini cıkarıp bir poset icinde 1 gun sureyle derindondurucuya koymus ve problem bırdaha tekrar etmemıs.Fakat baska 1 2 arkadasta yeni rom kurulumuyla problemın giderildigini soylemis.Bence kullandıgından baska bir rom secip yukle bir oyle dene.Hatanın donanımal degıl yazılımsal oldugunu dusunuyor arkadaslar.Belli bir sure pili dısarda tuttugun zaman ve sogukta butun var olan uzerınde akım gacıren yada barındıran elektronık parcaların arındıgını dusunuyor bu arkadas.Ben elektronıkten cok anlamam ama ben olsam denerdım zira boyle bır arıza cıkaran cıhaza bu sekıl bır ceza uygundur dıye dusundum.:)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
17 yıl (244 mesaj)
Teğmen

@yusufkaya yüklediğin ROM ların sürümlerine dikkat et. Bence de yazılımsal bir sorun olabilir. Ya da kurduğun başka bir programdan dolayı olabilir. Farklı bir ROM yükleyip HARD-RESET attıktan sonra hiç bir program yüklemeden wi-fi yi deneyin derim. Start -> Settings -> System -> About' tan ROM sürüm numarası öğrenilebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
17 yıl (17 mesaj)
Onbaşı

saolun arkadslar evet ingilizce bir sitede ayni dondurucu olayini anlatmisti deniyorum kesin sonuc cikarsa iletirim tesekkurler



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.