Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
291
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Elektrik Priz çoğaltıcılar

G glef Konu Sahibi
8 yıl (27 mesaj)
Merhaba arkadaşlar konuyu doğru yere açamadıysam kusura bakmayın nasıl aratacağımı bilemedim.

Benim şöyle bi sorum olacak, şimdi küçük bi ofisimiz var 5 masa üstü bilgisayar 1 büyük yazıcı 1 tane modem 5 tane masa lambası bi de vantilatör var ofiste bunların hepsi 2 prizden gelen çoğaltıcılarla bağlılar elektiriğe. Bilgisayarların hepsi çift lcd monitörlü.

Arkadaşla geçen 5. bilgisayarı kurarken düşündük acaba çoğaltıcıların bi arızaya sebep olup olamayacağını.

Sorum şu ki masaüstü bilgisayarlar buzdolabı çamaşır makinesi gibi elektiriğe çok yüklenir mi? Bu elektriğe bağlı cihazlar için bi sorun bulunuyor mu hatta yangın riski filan oluşturan bi durum söz konusu mu?

1 üçlü prize takılı onun ucunda yazıcı ve başka bi 5li var
1 5li diğer prize bağlı ona 1 bilgisayarın tüm prizleri ve başka bir 5li bağlı ona da vantilatör ve diğer bilgisayar bağlı.
yani toplamda 22 fiş girişi dolu

bilgisi olan arkadaşlardan ricam aydınlatmaları teşekkür ederim.




0 0netw0
8 yıl (1241 mesaj)
Hocam fizik kurallarına göre paralel bağlamak ile birşey olmaz ama tesisat ve priz kalitesi önemli olur orada. Döşeme kablolar çok çok iyi olmalı aksi takdirde dediğiniz gibi yangın vs olabilir olmasa bile dirençten ötürü yüksek gerilimde elektrik faturası kabardıkça kabarır. Prizler ise yangın tehlikesi olabilir. Onları güvenilir teknoloji mağazalarından araştırıp almanızı tavsiye ederim. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlar ama o kadar yükü kaldırsa bile ömrüde kısa olabilir tesisatın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U ucubemert
8 yıl (489 mesaj)
Bir sorun olması halinde zaten sigorta atar o yüzden kafaya takmaya gerek yok


Bu mesaja 2 cevap geldi.

B BerkhanBalta
8 yıl (5207 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ucubemert

Bir sorun olması halinde zaten sigorta atar o yüzden kafaya takmaya gerek yok

+1



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.