Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
1220
Tıklama
0
Öne Çıkarma
DUYUNCA OHENNESBURGER DEDİĞİM PRES o.O
C
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

arkadaşlar bi haftadır derincedeki yapıtek çelik sanayi fabrikasında uzun donem stajerlik yapıyorum bilenler vardır belki yapıtek sektorunun onde gelen firmalarındandır ornek verecek olursak dünyada sadece 2 tane bulunan(büyüklük ve kapasite bakımından) tünel kazma makinelerinden birine ve birazdan bahsedeceğim öküzvari prese sahiptir

lafı dolandırmadan konuya geliyim mühendis bizi gezdiriyordu dövme sahasında bi dünya pres var işte 4000 ton 3000 ton arada gezerken işte bu da 40.000 tonluk presimiz ama mili kırıldı mil arıyoruz yaptırınca çalıştıracağız dedi orda tabi nutkum tutulduğu için bişe soramadım

bugun oranın eskilerinden bi çalışana presi sordum ve şok edici gerçekle karşılaştım :P bu presi çalıştırmak için belediyeden ozel izin alıyorlarmış ve çalıştırdıklarında 2 mahalle otedeki evlerin parkeleri dokuluyormuş presin altında 5 katlı bina dikecek kadar beton varmış fakat altındaki beton buna rağmen çatlamış ve bakıma alınmış o.O düşünebiliyomusunuz 40.000 ton bilmeyenler için pek bişe ifade etmeyebilir ama bu inanılmaz yüksek bir kapasite bahsi geçen muhterem resimdeki prese çok benziyor bu preste 40000tonluk fakat bizim fabrikadaki değil resimlerini çektikce koyarım

not: presle arabaların bi parçasını (adını hatırlamıyorum garip isimli birşeydi) ve gemi pervaneleri üretilebiliyormuş ve türkiyede sadece 2 firmada varmış o.O

muhterem:
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cliff -Lee- Burton -- 8 Temmuz 2009; 21:33:48 >

R
15 yıl
Yarbay

OHA - bu kadarını görmemiştim ! Yıkar ortalığı bu.



T
15 yıl
Binbaşı

C
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: Ömer

Estaş Kam mili fabrikasında da olacaktı.

valla biyer dediler de hatırlamıyorum p ile başlıyodu galiba adı



A
15 yıl
Teğmen

türkiyede ya kesin biri deneme amaçlı bişey preslemeye çalışmıştır kırmıştır bozmuştur


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
15 yıl
Yüzbaşı

onun altına yatsan salam olursun la


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl
Yüzbaşı

bu makineyi görünce aklıma Black Sabbath geldi



C
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: Atakan.A

türkiyede ya kesin biri deneme amaçlı bişey preslemeye çalışmıştır kırmıştır bozmuştur

zannetmiyorum uzun süredir çalışan bi fabrika 59 yılından beri çalışan baş mühendisleri var müsade etmez oyuncak etmelerine:)

@black
nalaka


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Cliff -Lee- Burton


quote:

Orjinalden alıntı: Atakan.A

türkiyede ya kesin biri deneme amaçlı bişey preslemeye çalışmıştır kırmıştır bozmuştur

zannetmiyorum uzun süredir çalışan bi fabrika 59 yılından beri çalışan baş mühendisleri var müsade etmez oyuncak etmelerine:)

@black
nalaka

Heavy metal bu makineler sayesinde çıktı ortaya


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

aman tanrııııııııııııııııııııııııııııım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

up



M
15 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Black Sabbath


quote:

Orjinalden alıntı: Cliff -Lee- Burton


quote:

Orjinalden alıntı: Atakan.A

türkiyede ya kesin biri deneme amaçlı bişey preslemeye çalışmıştır kırmıştır bozmuştur

zannetmiyorum uzun süredir çalışan bi fabrika 59 yılından beri çalışan baş mühendisleri var müsade etmez oyuncak etmelerine:)

@black
nalaka

Heavy metal bu makineler sayesinde çıktı ortaya




DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.