Steam'de en çok oynan oyunlar arasında açık ara en tepede yer alan Dota 2 bildiğiniz gibi Source 2 ile birlikte yeniden yapılıyor. Dota 2 Reborn olarak anılan oyunun yeni sürümünü bekleyenlerdenseniz, çok beklmeyeceksiniz gibi görünüyor. Valve, Reborn güncellemesinin önümüzdeki haftalarda oyuncularla buluşacağını açıkladı.
Hala bitirmeleri gereken özelliklerin olduğunu söyleyen geliştiriciler, bunları hızlı bir şekilde bitirmeye çalışıyorlar. Bu haftalarda oyundaki son hataları düzeltileceğini, arayüzü detaylandırılacağını ve sizin yorumlarınıza göre yenileneceğini söyleyen geliştiriciler, sonrasında ise HUD'ı yeniden tasarlayacaklarını ve oyuna gelecek çeşitli özellikler üzerinde çalışacaklar.
Bakalım Dota 2, Source 2 ile nasıl bir performans ortaya koyacak.
Bugün 5.8 GB lık bir update geldi oyuna sanırım yakında tamamlanır oyun .
Changelog
Added full support for the 64 bit Dota client Improved input processing latency Inventory items can now be tagged with custom tags allowing for more powerful filtering options Enabled Autoexec.cfg support Started rolling out community created custom games on Valve dedicated servers All Source 1 content (items, music packs, etc) is now in Source 2 Increased custom game maximum map size to support 32k on each axis (2x larger on each axis) Added additional Open Mic voice options in the Settings panel Fixed various bugs with Control Groups not loading and saving correctly Mouse button keybindings will now display correctly in the settings dialog Enabled the All Hero Challenge panel (accessible via the profile) Fixed additional cases where global items could become unequipped Improved hero loading speed in various game modes Improved the time it takes to perform the initial update when connecting to a game server Add settings option to control whether the console is enabled or not Added force right-click attack to the settings dialog Added spectator smooth drag to the settings dialog Added effigies in the Global Items panel Weather effect default items now appear correctly Fixed various crashes Reworked how projectiles are sent from the server to be more resilient to packet loss Fixed an issue that caused players to take too long to time out, and thus be unable to reconnect quickly Fixed various issues with Voice Chat Fixed being unable to enter the game after being automatically randomed a hero in Ranked All Pick Fixed a rare case where item combining could cause items to be destroyed Friends list is now sorted correctly Fixed an issue where spectating would sometimes never finish loading Allow editing of the profile card options from your own profile page Fixed some cases of particles not being destroyed correctly Fixed some cases of particle effect models flickering; for example Tusk's Ice Shards Visage's Familiars will now display their ambient particles Fixed Scepter upgraded Demonic Purge being refreshable Winter's Curse and Reaper's Scythe will not prevent Aghanim's upgraded Skeleton King Reincarnation Fixed some cases where trying to purge invisibility effects would cause visual flickering Improved the selection boxes on Winter Wyvern Fixed some cases where incoming voice would affect the audio even when voice volume was set to zero Fixed a bug with reconnecting during ARDM Improved rendering performance on Global Items panel Fixed a bug where SendCustomGameEventToServer wouldn't work correctly on Valve dedicated servers Added SendCustomMessageToTeam scripting function AddCommand bindings are now cleared between games Implemented the player_chat game events PhysicalArmorBaseValue and BaseMagicalResistanceValue are now networked Fixed a bug where setting certain style properties via Javascript could stomp other properties (e.g. setting panel.style.x would stomp panel.style.y) Added the ability to specify the size of a new tile grid or resize an existing tile grid Added shadow filtering for sfm lights, controllable by shadowFilterSize control Added DepthBias and SlopeScaleDepthBias controls to sfm lights Added ambientIntensity control to sfm lights Increased max sfm light count to 32 (max shadowed light count is still 16) Implemented ambient occlusion in sfm Workshop tools are now an optional DLC
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hoid -- 2 Eylül 2015; 12:47:43 >
Dota 2'nin Reborn Güncellemesi? zaten yazın başından beridir DOTA 2 REBORN var.Sanırım dedikleri gibi olacak herkes REBORN dan oynamak zorunda kalacak
Aynen, bugün update geldi zaten, haftaya falan da eski dota2 client kalkıyor. Hatta ilk dota 2 majors turnuvasının source 2 motorunda oynanacağını duyurdu Valve.
Changelog
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hoid -- 2 Eylül 2015; 12:47:43 >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
9 yıl
Aynen, bugün update geldi zaten, haftaya falan da eski dota2 client kalkıyor. Hatta ilk dota 2 majors turnuvasının source 2 motorunda oynanacağını duyurdu Valve.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >