Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
757
Tıklama
0
Öne Çıkarma
DİEZ'DEKİ GM E BAKIN

F Freeedy99 Konu Sahibi
16 yıl (100 mesaj)
Arkadaşlar evet doğru diezde bir gm var anlatıyım.Arkadaşlar geçen 17 kasımda bişeyler satıyordum +5 strencıt bonus +1 stafflar felan satıyordum.Birde arkadaşım vardı yanımda oda benim gibi +5 felan satıyordu.Biri geldi arkadaşlar bende MAGİC ANVİLİN orda satıyordum.Geldi tüm sattıklarımı hızlıca aldı.İsmine bakıyım dedim baktım adamın ismi çok garip geldi bana bune dedim be adamın ismi "İHSAN_71 diye bir ismi vardı arkadaşınkileride aldı yanımızda ki dört kişininkinide aldı bide adı_Linkin_ParK_ diye bir adamda üstündeki chitinleri satıyordu +7dex gaunlet,pauldron,boots,helmet,pads felan işte yahu hemen aldılar.Böyle arkadaşlar.Çok fazla gariplilk geldi bana böylece ya delirdim.

By Freeedy


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freeedy99 -- 4 Aralık 2005, 18:02:27 >


R Rojitan
16 yıl (278 mesaj)
Siee eziq İnsan..




S shadow_vain
16 yıl (245 mesaj)
şimdi bunun gmle alakası ne bn onu kuramadım.
bnde canım sıkıldığında moradona gidip ne bulursam alırım mesela yada upgrade yapıcaksam yakmak için ucuz itemleri alırım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Freeedy99 Konu Sahibi
16 yıl (100 mesaj)
Roaitin misin nesin suslan eziq kimmiş burda bişi diyoz be çağırırım heeee hasta etme!!! shadow kardeş saolda bişi sna roaitine değil ismin altındaki yere konulan resim naıl konuluyor bana söyleene çok merak ediyorum he????


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S shadow_vain
16 yıl (245 mesaj)
sayfanın en üstünden profilim e gir avatar seç


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Freeedy99 Konu Sahibi
16 yıl (100 mesaj)
Çok Saol artık bir resimim olcak
By Freeedy




R Rojitan
16 yıl (278 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Freeedy99

Roaitin misin nesin suslan eziq kimmiş burda bişi diyoz be çağırırım heeee hasta etme!!! shadow kardeş saolda bişi sna roaitine değil ismin altındaki yere konulan resim naıl konuluyor bana söyleene çok merak ediyorum he????

Git yazı yazmayı öğren sonra gelip tartış benle ufak çocuk..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Freeedy99 Konu Sahibi
16 yıl (100 mesaj)
oğlum bigit ya şaka yapıyoz beee! ne diyorsun bana kaç yaşındasın çcugum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tornados
16 yıl (144 mesaj)
her zaman derim gene de diyicem Bu KE insanın dengesini bozuyor..gercekten

bu topigi acan arkadası da azad ediyorum sende git buradan bagda bayırda bi dolan nefes al ole gel


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bilgisayar2000
16 yıl (239 mesaj)
tornados sana katılıyom bu ke ınsanın dengesını bozuyoo...




M MesthLeS
16 yıl (1365 mesaj)
salak olm ne bilion onun GM oldugunu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FireStarters
16 yıl (345 mesaj)
MCNERO SEN SALAKMISIN YOKSA SALAK TAKLİDİMİ YAPIYOSUN??
74 MESAJINI ÖZELLİKLE İNCELEDİM. ÇOĞUNDA MİLLETİ KÖTÜLÜYOSUN.

ADAM ÖYLE SANMIŞ YAZMIŞ NE OLCAK YANİ. ZATEN GM DEĞİL. BELKİ BİLMİYO.
BURDA ÇOK ŞEY BİLİYOMUŞ GİBİ GEZİNME. AL SANA Bİ SÖZ DAHA.

ADAM BANA ÜSTÜNDEKİ NE DİYE SORDU. CHİTİN DEDİM. ADAM BANA CHİTİN KIRMIZI MI OLUYO DEDİ.

(FORUMDAN ALINMIŞTIR)F9 UN RAPTORU' NDA DA BANA SALAK DEMİŞ BU HIYARTALIK.
ORDA DA Bİ SÖZ WAR ONU OKU SANRA KONUŞ. 1 HAFTA DA YÜZBAŞI OLMAK İÇİN UĞRAŞMA DALLAMA...
BEN 4 AYDIR BURDAYIM HALA TEĞMENİM


Bu mesaja 1 cevap geldi.

V VicMerth
16 yıl (2642 mesaj)
gm charı gözükmez kardeşim öğretmiş oliim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Poi
16 yıl (383 mesaj)
ne demek gözükmez bn gofrey(beramus) kaç kere gördm muabbet bile etmşizdir


Bu mesaja 1 cevap geldi.

{ {DeaTH_TR}
16 yıl (160 mesaj)
allah allah gm bole mi birsey yoksa biz mi keklenmeye calisilioruz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Glory
16 yıl (1 mesaj)
hayatımda gördüğüm en aptalca konu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Arda.
16 yıl (571 mesaj)
bu ne ya haftada 1 biri cıkıyo ve işte şu gmdir adresi şudur.... milleti kandırmaya calışıyolar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KruxeL
16 yıl (864 mesaj)
olayın gm ile ne alakası varsa


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C crushed
16 yıl (112 mesaj)
aptal adam benim topicimi elestirio ve kendi topicine bak allam ya sen sabır ver soruorum sana zeka yasın kac??


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S steal_heard2
16 yıl (14 mesaj)
BEN BİR GM GÖRDÜM DEV GİBİYDİ 8 KATLI BİNA KADARDI HER ŞEYİ Mİ ALDI BENİM DE ARKADAŞ HAYAL GÖRMÜYOR YANE (!) (?)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.