Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
302
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Diablo2 hata verıyor oynarken
S
15 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

ya oyuna girerken 1 saatte gırıyor sonra oyunda bıraz canavar ölduruyorum sonra


File Read Error
Location : C:\D2\Sourse\D2Hell\SRC\Archive.cpp,line#140
Expression :DATA\GLOBAL\SFX\monster\yet\attack2.waw

Bu hatayı alıp oyundan atıyor neden kaynaklanıyor lutfen yardım



W
15 yıl
Binbaşı

başka bi cd bulmayı dene sendeki dosyaları tam yükleyememiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

K
15 yıl
Binbaşı

sil tekrar yükle yada reinstall seçeneği varsa oradanda deneyebilirsin eğer tekrar olmadıysa aldığın yere götür oradan yardım iste


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

W
15 yıl
Binbaşı

burda cd leri yeni aldım diyosun daha önceki msg inda korsan diyosun :S sorun senin cd den kaynaklaniyo waw dosyasını install da yükleyememiş ve o sende eksik oldugundan hata veriyo bunlarda d2sfx.mpq içinde başka birinden bi cd bulmayi dene ondada sorun olursa ki korsanlarin çoğunda olur eksik dosyalarını tamamlayıp yeni bi cd olustur. ama sana tavsiyem orj al battle da oyna ama türkiyede sanırsam diablo yu zor bulursun orjinali

battle dan başka sombrenuit mix gwod2 server lari var


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
15 yıl
Binbaşı

O
15 yıl
Yüzbaşı

beyler dosyaların içinede girilmiyor ki icine o dosyayı atalım :D



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.