Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
95
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: DH DERS CLUB by:hamza5806 {üni only} [ÜYE ALIMI KAPALI] (3. sayfa)

J
Jason Todd
8 ay (289 mesaj)
Vizeler geçen hafta bitti. Bu hafta full bosum yani. Pazar gününe kadar her gün en az 2 saat yazılıma çalışmak istiyorum. Diğer dersleri hiç calisasim yok açıkçası (mat,fizik filan).

Hocam 5 kişi az olmuş artiralim o sayıyı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
Guest-440C82509
8 ay (0 mesaj)
Hedefi yarıladık sayılır < Resime gitmek için tıklayın >




H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DH Specialist

Sonunda anlamışsın sıkıntını
Kardeşim sıkıntılı olan sizsiniz sistemin carkina su tasiyanlar

Ben bir ezilen olarak daha fazla direnemeyecek durumdayim az cok para kazanmak zorundayim okulda etegime yapisti birakmiyor

Ne bos adamsiniz ya





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PeTeRPaNN

Lan Allahsız keloğlanı da mı hatırlamıyon
Yok bee

Konustugumuz bir konu falan var mi at bakayim linke

Benim hafizam olumsuz konularda cok guclu iyi bir seyler yasadiysak hayatta hatirlamam





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
SAY10
8 ay (1186 mesaj)
ünili ergenler sizi. ben 2 üni bitirdim yüksek lisans yapıyorum :(


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SAY10

ünili ergenler sizi. ben 2 üni bitirdim yüksek lisans yapıyorum :(
Kac para kazaniyon suan moruh

Ben paraya bakarim eğitim hicbir seydir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ugurb710

Üye sayısını artır ben de giriyim başkan yarın anatomi vizemiz var eşek gibi çalışmak zorundayız. Bundan sonra da dusa hazırlanmaya karar verdim zamanında çalışırsam en azından son seneye bırakmamış olurum. Filmi biraz unutmuş gibiyim hatırlattığın iyi oldu vizelerden sonra bir ara oturur izlerim yeniden
Son seni ekledim knk daha da eklemem

Planini yaz

Filmi boşver cok da iyi degil komiklik olsun diye yaptim gondermeyi xd





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: unununium

Beni de ekle hocam
Ekledim konuyu fava alip kurallara uyun lutfen planlar paylaşılsın ve uygulansın oturmaya gelmedik beyler ayaga kalkinnn





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


U
ugurb710
8 ay (9 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Son seni ekledim knk daha da eklemem

Planini yaz

Filmi boşver cok da iyi degil komiklik olsun diye yaptim gondermeyi xd

Alıntıları Göster
Nickimi yanlış yazmışsın hocam çok kırıldım Şimdilik planım yarın 13.30 a kadar full time anatomi çalışmak. Anatomiden sonra ki vize çok sıkıntı değil. Yarın daha uzun vadeli bir plan yaparım.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
Broon
8 ay (1389 mesaj)
delikanlı nerde yapıyorsun yüksek lisansını




Bu mesajda bahsedilenler: @SAY10

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ugurb710

Nickimi yanlış yazmışsın hocam çok kırıldım Şimdilik planım yarın 13.30 a kadar full time anatomi çalışmak. Anatomiden sonra ki vize çok sıkıntı değil. Yarın daha uzun vadeli bir plan yaparım.

Alıntıları Göster
Kusura bakmayin yav pcye geçince düzeltirim digerlerini de yanlis yazdim

Ama bunlara takilmak yok calisacagiz sadece


https://www.youtube.com/watch?v=ZXsQAXx_ao0&feature=youtu.be





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


P
PeTeRPaNN
8 ay (1180 mesaj)
Mezuna kaldım diye ağlıyodun daha olumsuzu mu var moruk?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

O
Osiris34
8 ay (536 mesaj)
hocam 2. kuralı ihlal etmissin 5 kişiyi geçmişsin

edit: yedek kulübesinde yerimizi alalım





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PeTeRPaNN

Mezuna kaldım diye ağlıyodun daha olumsuzu mu var moruk?
Maga beeee

E ulan nerdesin sen yillardir kardesim konu dışında ilk kez gordum ben seni





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Osiris34

hocam 2. kuralı ihlal etmissin 5 kişiyi geçmişsin

edit: yedek kulübesinde yerimizi alalım
Knk cok talep oldu ya

3 kisi rica etti

Ama merak etme cogu kisi rapor vermez 4 gune en az 1 kisi elenir sen ilk yedeksin konuya da yaz sadece denetim yapmayacağım





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
PeTeRPaNN
8 ay (1180 mesaj)
Ben de o zamanlar ağlamaktan yazamıyodum. Kazananları gidenleri görünce gözüme yaşlar doluyor ekran sırılsıklam oluyordu dokunmatik basmıyordu





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PeTeRPaNN

Ben de o zamanlar ağlamaktan yazamıyodum. Kazananları gidenleri görünce gözüme yaşlar doluyor ekran sırılsıklam oluyordu dokunmatik basmıyordu
Ahaahhaahah

Ulan ne ezilmistik be

Mezunluk farkli bi psikoloji

Ama benim dershanedeki sinifim cok iyidi orda bi kiza asik olmustum falan baya action olmuştu

Good old days





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


O
Osiris34
8 ay (536 mesaj)
ben uzaktan izliyorum böyle memnunum teşekkür ederim yedek kulübesinde bekleyenlere destek olurum buradan





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H
hamza5806 Konu Sahibi
8 ay (2652 mesaj)
Rapor vermeyenler 1 gun sonra ilk cezanizi alacaksiniz bak





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
Guest-440C82509
8 ay (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Rapor vermeyenler 1 gun sonra ilk cezanizi alacaksiniz bak
Rapor veriyorum yarıladım ama beklediğimden yavaş ilerliyorum.
Bu akşama kadar farmakoloji bitecek





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >