Öncelikle Dexter ve Breaking Bad izlemeyenler okumasın. Spoiler içerebilir.
Çok bozdu dediğim iki dizide de karakterleri aptal yaptılar. Özellikle Dexter'a ne oldu anlamış değilim. O her şeye dikkat eden Dexter gitmiş yerine sanki yakalanmak isteyen bir katil gelmiş gibi.
+ Zach'ı yanına alması. + Kanlı köpeği atmaması. + Vogel'a sırlarını dökmesi. + Vogel için riske girmesi. + Hannah'ı öldürmemesi.
Daha bir çok hata bulunabilir.
Walter White yazmamın sebebi sadece sezon finalinin çok basit olması. Koskoca Heisenberg en önemli kanıtlardan birini tuvalette unutuyor işe bak. Böyle mi öğrenecekti Hank?
Bence bunun sebebi 2 dizininde bitiyor olması. Son sezona kadar ikisi de muhteşem geldi ama senaristler tembellik yapmış gibi. Özellikle Dexter.
Bana katılıyor musunuz? Ya da görüşleriniz neler?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Katılmıyorum, çünkü her sezonda bu tarz şeyler oldu zaten. Dexter beni de tatmin etmedi bu sezon ama saydıklarının hiçbiri değil sebep. breakin bad ise bence güzel başladı. walter öyle dahi değil, yani hatalar yaptığına defalarca şahit olduk büyütmeye gerek yok. spoiler içine al bi de
Katılmıyorum sonuçta W.W eski bir ajan değil, cia'den değil bir kimya öğretmeni ve açık verecekti tabii kusursuz bir şekilde bu yalanı sürdüremezdi.
Bu kadar zeki bi adamın böyle basit bir hatayla yakalanması çok mantıksız. Uyuşturu işinde ki insanlardan biri gammazlayabilirdi veya daha karışık bir şekilde açıklanabilirdi. Tabii benim görüşüm.
o dedıklerın hata degıl zaten olması gereken, Dexter robot degıl bundan öncede bırçok kişiye guvendı(savcı,pskopat bır kadın vb vb ) vogol zaten dexterı dexterdan ıyı bılıyor...
Bence bunun sebebi 2 dizininde bitiyor olması. Son sezona kadar ikisi de muhteşem geldi ama senaristler tembellik yapmış gibi. Özellikle Dexter.
Bana katılıyor musunuz? Ya da görüşleriniz neler?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anders. -- 12 Ağustos 2013; 23:59:58 >