Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
427
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Dexter Morgan ve Walter White Çok Bozdu.
A
13 yıl (1297 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Öncelikle Dexter ve Breaking Bad izlemeyenler okumasın. Spoiler içerebilir.



Çok bozdu dediğim iki dizide de karakterleri aptal yaptılar. Özellikle Dexter'a ne oldu anlamış değilim. O her şeye dikkat eden Dexter gitmiş yerine sanki yakalanmak isteyen bir katil gelmiş gibi.

+ Zach'ı yanına alması.
+ Kanlı köpeği atmaması.
+ Vogel'a sırlarını dökmesi.
+ Vogel için riske girmesi.
+ Hannah'ı öldürmemesi.

Daha bir çok hata bulunabilir.

Walter White yazmamın sebebi sadece sezon finalinin çok basit olması. Koskoca Heisenberg en önemli kanıtlardan birini tuvalette unutuyor işe bak. Böyle mi öğrenecekti Hank?


Bence bunun sebebi 2 dizininde bitiyor olması. Son sezona kadar ikisi de muhteşem geldi ama senaristler tembellik yapmış gibi. Özellikle Dexter.

Bana katılıyor musunuz? Ya da görüşleriniz neler?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anders. -- 12 Ağustos 2013; 23:59:58 >

S
13 yıl (640 mesaj)
Yüzbaşı

e sona yaklaşırken karakterlerin hata yapması doğal yoksa bitmez



A
13 yıl (3966 mesaj)
Binbaşı

Katılmıyorum, çünkü her sezonda bu tarz şeyler oldu zaten. Dexter beni de tatmin etmedi bu sezon ama saydıklarının hiçbiri değil sebep.
breakin bad ise bence güzel başladı. walter öyle dahi değil, yani hatalar yaptığına defalarca şahit olduk büyütmeye gerek yok. spoiler içine al bi de


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl (3574 mesaj)
Yarbay



Katılmıyorum sonuçta W.W eski bir ajan değil, cia'den değil bir kimya öğretmeni ve açık verecekti tabii kusursuz bir şekilde bu yalanı sürdüremezdi.




Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl (1297 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Gianuzzi Yarımayı



Katılmıyorum sonuçta W.W eski bir ajan değil, cia'den değil bir kimya öğretmeni ve açık verecekti tabii kusursuz bir şekilde bu yalanı sürdüremezdi.




Bu kadar zeki bi adamın böyle basit bir hatayla yakalanması çok mantıksız. Uyuşturu işinde ki insanlardan biri gammazlayabilirdi veya daha karışık bir şekilde açıklanabilirdi. Tabii benim görüşüm.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl (15006 mesaj)
Yarbay


o dedıklerın hata degıl zaten olması gereken,
Dexter robot degıl bundan öncede bırçok kişiye guvendı(savcı,pskopat bır kadın vb vb )
vogol zaten dexterı dexterdan ıyı bılıyor...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
13 yıl (1659 mesaj)
Yüzbaşı

dexterda aşırı düşüş var yönetmenin yerine kuzenimi geldi artık nolduysa çekimler bile kötüleşti.Breaking baddeki yönetmen yardıyor allahtan


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
13 yıl (1634 mesaj)
Yüzbaşı

doğrusu dexter benimde canımı sıkmaya başladı, biter ayak hayal kırıklığı bırakmaz umarım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (1921 mesaj)
Yüzbaşı

oh be yalnız değilmişim dexter 7 sezonu heyecanla izleyen ben 8.sezonu sıkılarak izliyorum dua edin de lost gibi bitirmesinler



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.