Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
29
Cevap
851
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Devler ligi ve Uefa Avrupa ligi TRT de

K kutay2455 Konu Sahibi
6 yıl (1495 mesaj)
2015-2016 sezonu itibari ile 3 yil boyunca yayin haklarini alan TTNET uefa ile yapilan anlasma geregi sifresiz yayinlanmasi gereken maclarin TRT araciligiyla yayinlanacagi aciklandi..
Hayirli olsun diyelim..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kutay2455 Konu Sahibi
6 yıl (1495 mesaj)

O onur_bee
6 yıl (677 mesaj)
Ya herkes aynı şeyi diyo da sifreli yayinlanmasi gerekenleri kim yayinlicak peki?ondan bahseden yok...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kutay2455 Konu Sahibi
6 yıl (1495 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Ya herkes aynı şeyi diyo da sifreli yayinlanmasi gerekenleri kim yayinlicak peki?ondan bahseden yok...

şifreli oacak olan maçlar tivibu üzerinden yayınlanacak..




M mobilephone
6 yıl (2553 mesaj)
Tivibuya hiç aklım ermezdi zaten.İnternettenmi yayın yapar kotadanmı yer çanak varmı yokmu mantığı neyse.Millet şimdi bide onun için kablomu döşeticek.Adam gibi uydu yayını verin izleyelim işte





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fluminense
6 yıl (717 mesaj)
D smart vermryecekse iptal ederim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E erc44
6 yıl (576 mesaj)
d-smart ı iptal etmenin zamanı geldi anlaşılan




A Adorer
6 yıl (2805 mesaj)
Kahveler internet hattimi cekecek demek bu yanlis anlasilmasin ama dag basindaki adam ne yapacak nerden bulsun interneti





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0D056E7F8
6 yıl (424 mesaj)
D-smartı iptal edin bence de.
Ne gereği var sırf HD olarak kanal D izlemek için 40-60 lira verilir mi.
Mantıksızlıktır bu.
İlla maç izleyecekseniz tivibuyu da beğenmem olam bile onu tavsiye ediyorum çünkü nerdeyse tüm ecnebi ligleri topladı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0D056E7F8
6 yıl (424 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Adorer

Kahveler internet hattimi cekecek demek bu yanlis anlasilmasin ama dag basindaki adam ne yapacak nerden bulsun interneti

Aynen internet çektirecek.
Dağ başındaki adamda izlemeyi versin
Şaka şaka tivibu aşkına ,ttnet uzaya bile internet çeker yeterki haber verilsin




K Kızıl Baron
6 yıl (3208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mutsuz Prof

D-smartı iptal edin bence de.
Ne gereği var sırf HD olarak kanal D izlemek için 40-60 lira verilir mi.
Mantıksızlıktır bu.
İlla maç izleyecekseniz tivibuyu da beğenmem olam bile onu tavsiye ediyorum çünkü nerdeyse tüm ecnebi ligleri topladı.


40-60liraya kim izliyor acaba?
Benim tüm kanallarım açık, 28lira veriyorum..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0D056E7F8
6 yıl (424 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

quote:

Orijinalden alıntı: Mutsuz Prof

D-smartı iptal edin bence de.
Ne gereği var sırf HD olarak kanal D izlemek için 40-60 lira verilir mi.
Mantıksızlıktır bu.
İlla maç izleyecekseniz tivibuyu da beğenmem olam bile onu tavsiye ediyorum çünkü nerdeyse tüm ecnebi ligleri topladı.


40-60liraya kim izliyor acaba?
Benim tüm kanallarım açık, 28lira veriyorum..

28 lira azmı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kızıl Baron
6 yıl (3208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mutsuz Prof

quote:

Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

quote:

Orijinalden alıntı: Mutsuz Prof

D-smartı iptal edin bence de.
Ne gereği var sırf HD olarak kanal D izlemek için 40-60 lira verilir mi.
Mantıksızlıktır bu.
İlla maç izleyecekseniz tivibuyu da beğenmem olam bile onu tavsiye ediyorum çünkü nerdeyse tüm ecnebi ligleri topladı.


40-60liraya kim izliyor acaba?
Benim tüm kanallarım açık, 28lira veriyorum..

28 lira azmı

az değil ama sonuçta dünya kadar da kanal izliyorsun... 28tl'nin hepsi maçları gitmiyor yani anlayacağın.
GS her sene şampiyonlar ligine katılacak diye bir şey yok.. ha sonuçta bundan sonra katılsada izleyemeyeceğiz ama yapacak birşey yok. Sadece şampiyonlar ligi için Dsmart'ta alınmaz nitekim..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0D056E7F8
6 yıl (424 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

quote:

Orijinalden alıntı: Mutsuz Prof

quote:

Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

quote:

Orijinalden alıntı: Mutsuz Prof

D-smartı iptal edin bence de.
Ne gereği var sırf HD olarak kanal D izlemek için 40-60 lira verilir mi.
Mantıksızlıktır bu.
İlla maç izleyecekseniz tivibuyu da beğenmem olam bile onu tavsiye ediyorum çünkü nerdeyse tüm ecnebi ligleri topladı.


40-60liraya kim izliyor acaba?
Benim tüm kanallarım açık, 28lira veriyorum..

28 lira azmı

az değil ama sonuçta dünya kadar da kanal izliyorsun... 28tl'nin hepsi maçları gitmiyor yani anlayacağın.
GS her sene şampiyonlar ligine katılacak diye bir şey yok.. ha sonuçta bundan sonra katılsada izleyemeyeceğiz ama yapacak birşey yok. Sadece şampiyonlar ligi için Dsmart'ta alınmaz nitekim..

ben hepsine karşıyım şahsen.
film için internetten 1080p indirip tvde izliyorum belgeseller içinde aynı yöntem geriye kalan futbol maçları da beni ilgilendirmiyor.
tercih meselesi sonuçta.




T tutkun01
6 yıl (151 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mobilephone

Tivibuya hiç aklım ermezdi zaten.İnternettenmi yayın yapar kotadanmı yer çanak varmı yokmu mantığı neyse.Millet şimdi bide onun için kablomu döşeticek.Adam gibi uydu yayını verin izleyelim işte

Üstad Tivibu ya benimde aklım ermedi :) şöyleki Eğer tivibuya abone olacaksak illa TV ye kutu bağlıyorlar mı? Dahili uydu TV lerde de takılıyor mu? İnternet hızını etkiliyor mu? bilen arkadaşlar paylaşırsa çok iyi olur. Ayrıca HD kalitesi Teledünya ile aynı mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kutay2455 Konu Sahibi
6 yıl (1495 mesaj)
Oyle yada boyle sonuc olarak sifreli olanlari tivibu uzerinden seyredecegiz.. Sifresiz olanlarda trt den...
D smary mega hd paket uyeye gore degisiyor.. Yeni bir abone 60-80 arasi oduyor... Eski aboneler ise 13-35 tl arasi seyrediyor.. D smartin fiyat politikasi cok farkli...
Bende 24 liraya seyrediyordum ekimde bityi uyelik 22 teklif ettiler kabul etmedim... Millete 13 kadar dusuyolar bize gelince yok.. Neden fazla odeyeyim ki..
Sampiyonlar ligi ve formula icin katlaniyordum ama artik s.ligi de yok.. Formula icin de degmez..
Digiturk aldim.. 40 lira aylik hd sampiyonlar ve 2 keyif paketi.. Ilk ay tum kanallar acikti.. Simdi film paketini tekrar hediye ettiler...
Ara sira hediyelrle yili dolduruyoruz..
Tivibu alamam.. Zaten gs seneye sampiyonlar ligine gidemez.. Bu futbolla uefayada gidemez..o yuzden gerek yok,.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T tolgabjk
6 yıl (1227 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tutkun01

quote:

Orijinalden alıntı: mobilephone

Tivibuya hiç aklım ermezdi zaten.İnternettenmi yayın yapar kotadanmı yer çanak varmı yokmu mantığı neyse.Millet şimdi bide onun için kablomu döşeticek.Adam gibi uydu yayını verin izleyelim işte

Üstad Tivibu ya benimde aklım ermedi :) şöyleki Eğer tivibuya abone olacaksak illa TV ye kutu bağlıyorlar mı? Dahili uydu TV lerde de takılıyor mu? İnternet hızını etkiliyor mu? bilen arkadaşlar paylaşırsa çok iyi olur. Ayrıca HD kalitesi Teledünya ile aynı mı?

Hocam iptv kutusunu takıyorlar dahili uydulu tv yede takıyorlar settopbox deniyor cihazlara uydu alıcısı gibi değil onlar internetten yayını alıyorlar sadece. İnternet hızını etkiler kotayı etkilemez internet hızınızın 4-5 mbit ini tivibu için ayırırılar biraz düşme olur tabiki. Teledünya kullanmadım kalitesini bilemicem o yüzden yorum yapamam kullandığım tvde 720p olduğundan full hd olarak yorum yapamam ama tv me göre gayet güzel kalitesi.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tutkun01
6 yıl (151 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tolgabjk


quote:

Orijinalden alıntı: tutkun01

quote:

Orijinalden alıntı: mobilephone

Tivibuya hiç aklım ermezdi zaten.İnternettenmi yayın yapar kotadanmı yer çanak varmı yokmu mantığı neyse.Millet şimdi bide onun için kablomu döşeticek.Adam gibi uydu yayını verin izleyelim işte

Üstad Tivibu ya benimde aklım ermedi :) şöyleki Eğer tivibuya abone olacaksak illa TV ye kutu bağlıyorlar mı? Dahili uydu TV lerde de takılıyor mu? İnternet hızını etkiliyor mu? bilen arkadaşlar paylaşırsa çok iyi olur. Ayrıca HD kalitesi Teledünya ile aynı mı?

Hocam iptv kutusunu takıyorlar dahili uydulu tv yede takıyorlar settopbox deniyor cihazlara uydu alıcısı gibi değil onlar internetten yayını alıyorlar sadece. İnternet hızını etkiler kotayı etkilemez internet hızınızın 4-5 mbit ini tivibu için ayırırılar biraz düşme olur tabiki. Teledünya kullanmadım kalitesini bilemicem o yüzden yorum yapamam kullandığım tvde 720p olduğundan full hd olarak yorum yapamam ama tv me göre gayet güzel kalitesi.

Teşekkürler cevaplarınız için. Bu durumda Teledünya sözleşmemin bitmesini bekleyeceğim.




M mustifb
6 yıl (5475 mesaj)
Asıl soru Tivibu fiyatlarına zam gelecek mi? Şu anda taahhütsüz full paket 34.90 + 2 TL HD. Digiturk ve D Smart'tan çok ucuz (taahhütsüz olarak) ama şampiyonlar ligini aldıkları için zam yapma olasılıkları kesin gibi birşey.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Adorer
6 yıl (2805 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mustifb

Asıl soru Tivibu fiyatlarına zam gelecek mi? Şu anda taahhütsüz full paket 34.90 + 2 TL HD. Digiturk ve D Smart'tan çok ucuz (taahhütsüz olarak) ama şampiyonlar ligini aldıkları için zam yapma olasılıkları kesin gibi birşey.

Ucuz dedigin fiyat aylik 37tl mi? Tivibu bu kadar pahalimiymiş birader o fiyati ligtv izliyorsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.