Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1070
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çok Tipsizim Yardım Edin SS'li
A
7 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Bir şeyler yapabilmek için olması gerekenler vardır. Bunlar zeka, azim, imaj, ikna kabiliyeti, olanaklar diye uzar gider. Bu arada kariyer vesaire olarak düşünmeyin sadece, sosyal hayat, eş bulma, aile içi durum vesaire uzar gider. Zekamda bir sorun olduğunu sanmıyorum, annem bana hep akıl küpüm derdi, zeki olmasam böyle demezdi herhalde. Para bakımından da ailemin durumu kötü değil, şimdiye kadar fakirlik çekmedim yani. Bende azim ve tip yok. Sorun da burada işte. Azimli olma konusunda gelişme kaydetmeye başladım ama tipimi nasıl iyileştirebilirim Bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum. Ne gibi değişiklikler yapabilirim, ss ye bakarak beni değerlendirir misiniz?

< Resime gitmek için tıklayın >



M
7 yıl
Onbaşı

Py o lyy lı göhölyulşhşu :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
7 yıl
Teğmen

Özürlü müsün?



A
7 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Mad Hatter

Py o lyy lı göhölyulşhşu :D

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: A.S.L.A.N


quote:

Orijinalden alıntı: Mad Hatter

Py o lyy lı göhölyulşhşu :D

< Resime gitmek için tıklayın >

Hocam bu ne ya



E
7 yıl
Yüzbaşı

Özürlü müsün kardeş?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

A
7 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar özürlü değil, tipsizim. Böyle olmak istiyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >

@EresboSS @damage1000




Bu mesajda bahsedilenler: @EresboSS , @damage1000
T
7 yıl
Yarbay

Biraderim şimdi ne yapıyorsun biliyor musun 33 liraya güzel bir protein tozu alıyorsun karıştırıyorsun muz falan işte gidiyorsun salona tam 11 kere şınav çekiyorsun bak burası çok önemli. Ondan sonra gidiyorsun 7 kere dambıl kaldırıyorsun 3.5 kilogram olacak ondan sonra duvarları kırabilirsin tek yumrukla kardeşim. Çok iyi form tutarsın eğer benim dediklerimi yaparsan.



H
7 yıl
Binbaşı

Uzulme, kendine has bir karizman var



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.